neděle 31. května 2015

TAG: Moje nej - část 2. / TAG: My best of - part 2



Snad jste prožili hezký víkend jako já :)

Jak jsem slíbila, tak činím a jsem tu s pokračováním tagu Moje nej z minulého týdne. A bez delšího okecávání jdu rovnou na věc.


26) Nejpraštěnější člověk          maminka moje :) 
27) Nejchytřejší člověk             viz 26) :)     
28) Nejšikovnější člověk           dtto :D
29) Nejlepší zvíře                      morče :)
30) Nejhorší zvíře                     holub :(
31) Nejlepší činnost                  spánek :)
32) Nejhorší činnost                  úklid
33) Nejlepší domácí práce         nic, nesnáším je :D
34) Nejhorší domácí práce        utírání prachu
35) Nejlepší značka                  Guess
36) Nejlepší poloha                  cože? nechápu
                                                otázku, takže se
                                                zdržuji hlasování :D
37) Nejlepší knížka                   Moc podvědomí
38) Nejlepší pánské jméno        Lukáš
39) Nejlepší dámské jméno       Liliana
40) Nejhezčí muž                      Johnny Depp
41) Nejhezčí žena                     Jennifer Aniston
42) Nejlepší slovo                     nechci být sprostá :D ale ne, bude to asi láska :)
43) Nejhorší slovo                    autorita
44) Nejtrapnější moment            nejtrapnější bylo,
                                                  když jsem se opila
                                                  a začala jsem tykat
                                                  svému šéfovi,
                                                  váženému pánovi
45) Nejhorší rozhodnutí v životě     nic, stojím si za
                                                      vším, pro co
                                                      jsem se v životě
                                                      rozhodla     
46) Nejlepší rozhodnutí v životě        jít na VŠ
47) Nejlepší vzpomínka          každá, kdy jsem
                                              někomu udělala 
                                              radost
48) Nejhorší vzpomínka         když mi odešel Kája
                                              (morče)
49) Nejhorší zážitek spojený s alkoholem     tak to bude asi, když jsem se tak opila, že jsem si zlomila nohu,
                                                                    a x dní jsem o tom ani nevěděla, že ji mám zlomenou :D
50) Největší sen                                           mít hezkou a šťastnou rodinu     

Snad se Vám tento tag líbil a budete v něm třeba dál pokračovat :)

Jinak Vám přeji úspěšný start do nového týdne,
T.


-----

I hope you had a nice weekend, as I did :)
 
As I promised I´m here with continue of tag My best of from last week. And without any longer talking I go to it.

26) The craziest person           my mum :)
27) The smartest person         see above :)
28) The most skilful person     ditto :D
29) The best animal                guinea pig :)
30) The worst animal              pigeon :(
31) The best activity               sleeping :)
32) The worst activity             cleaning
33) The best home work         nothing, I hate it all :D
34) The worst home work       dusting
35) The best brand                  Guess
36) The best position               what? I don´t get it, so I´ll abstain from voting :D
37) The best book                   Power of Your Subconscious Mind by dr. Joseph Murphy
38) The best male name           Lucas
39) The best female name         Lilian
40) The most handsome man    Johnny Depp
41) The most beautiful woman  Jennifer Aniston
42) The best word                    I don´t want to be rude :D but no, I guess it´ll be love :)
43) The worst word                  authority
44) The most embarrassing moment           the most embarrassing was when I got drunk and I began to say
                                                                 hello to my boss like he was a friend of mine
45) The worst decision in life                      nothing, I stand fast for everything I decided in my life
46) The best decision in life                        to go to a university
47) The best memory                                 every memory when I make someone happy
48) The worst memory                               when my guinea pig left
49) The worst experience connected with alcohol       I guess it would be when I got drunk so I broke my 
                                                                                 leg and for some days I didn´t even know that it was 
                                                                                 broken :D
50) The biggest dream                                to have nice and happy family

I hope you liked this tag and maybe you´ll keep going in it :)

Otherwise I wish you a successful start to a new week,
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)