středa 27. května 2015

Nivea Cellular Perfect Skin


Minulý týden na mě čekal na poště balíček, o jehož původu jsem vůbec nevěděla. Když jsem si ale na výzvě k vyzvednutí zásilky všimla, že odesílatelem je Nivea, došlo mi, o co jde. 

Jsou to asi 2 týdny, co jsem na internetu (tuším, že to bylo na facebooku) zahlédla výzvu s tím, že kdo chce vyzkoušet kosmetické produkty značky Nivea. Protože jsem zvědavá a ráda zkouším vše nové, vyplnila jsem dotazník, který bylo nutné vyplnit, pokud jste se chtěli zúčastnit testování. Nicméně jsem od toho nic nečekala a pak jsem na to zapomněla. Proto když mi dorazil balíček, byla jsem hodně překvapená. A když jsem ho pak doma rozbalila, byla jsem jak dítě u vánočního stromečku. Jedná se o testování kosmetických produktů od Nivey ve spolupráci s jedním časopisem. A přihlášením do této akce se zavazujete k tomu tuto kosmetiku užívat a že měsíc po obdržení balíčku vyplníte dotazník. Balíček jsem si vyzvedla minulý čtvrtek, takže od čtvrtečního večera poctivě testuji. Dnešní článek bude tedy zatím jen takovým nástřelem, abyste věděli, co od takových produktů čekat a jaké jsou mé první dojmy. Myslím, že už několikrát jsem zde uváděla, že Nivea nepatří zrovna mezi mé top značky kosmetiky, ale jsou produkty, které ráda mám a ke kterým se ráda vracím. To jen tak na úvod.

V balíčku od Nivey jsem obdržela produkty z nové řady Nivea Cellular Perfect Skin, a to: lehký zdokonalující krém, rozjasňující oční krém a intenzivní noční péči Nivea Cellular Perfect Skin. Vše v plném balení. Protože jsou produkty určeny převážně k vyhlazení a zdokonalení pleti, je uváděno, že jsou 35+. Sice ještě do této kategorie nespadám, ale testovat jsem nicméně začala. Na první pohled se mi hrozně líbilo balení krémů. U všech těchto produktů je velmi elegantní se stříbrným víčkem. Líbí se mi taky, že oční a denní krém jsou bílé a noční krém je v tmavě modré barvě, takže se nespletete :) Vlastně design těchto produktů se mi líbí opravdu velmi. A to neříkám proto, že jsem ty produkty dostala zadarmo. Myslím, že obecně Nivea obaly celkem umí a má je hezké. Mají také super aplikátory, se kterými se hezky pracuje. Oční krém má zvláštní aplikátor ve tvaru tlustšího hrotu tužky, jestli mi rozumíte (pro jistotu sem hodím foto), denní a noční krém mají pumpičku, jakou můžete vidět u make-upů, což je super, protože nemusíte zabořovat nehty do kelímku, což je něco, co nemám u krémů ráda.
Jako první jsem vyzkoušela oční krém, který mě nejdříve překvapil svým aplikátorem, a za druhé mě překvapil tím, že je v barvě pleti, takže působí trošku jako korektor. Je hutnější konzistence, ale kolem očí je hutnější konzistence krému v pořádku, zvlášť kolem věku 35, pro který je tato řada určena. Poté jsem vyzkoušela noční péči, u které se mi hrozně líbí takový malý detail, a to, že má šikmé víčko. Je to taková blbůstka, ale potěší. Tato péče je úžasně lehoučká, na pleti ji skoro necítíte, ale zároveň víte, že pleť je hydratovaná. Vůni má příjemnou (vůbec ne klasickou niveovskou, jako má modrá Nivea v takovém tom plechovém kelímku), cítím tam trošku nádech citrusů. 

Denní krém této řady je hutnější a trošku mastnější, takže pro mastnou pleť určitě ne, ale myslím si, že by mohl velice vyhovovat suché pleti. Používám ho po vyčištění pleti ráno předtím, než nanáším make-up. Když nanáším pod make-up, musím ho dát o něco méně, protože jinak jsem celkem mastná. Takže pokud máte smíšenou pleť jako já a chtěli byste tento krém používat pod make-up, tak jen malinko. Jinak ale třeba na víkend, kdy jsem doma bez make-upu, je super, protože hezky hydratuje. Tento krém má také bojovat s rozšířenými póry, vráskami nebo pigmentovými skvrnami. Testuji ještě krátkou dobu, takže k tomuto se nemůžu zatím vyjádřit. Po dlouhodobějším zkoumání se ale k těmto produktům vrátím a udělám plnohodnotnou recenzi. Co ale můžu říct už teď, že už po prvním použití pleť vypadá lépe, ať už u noční péče nebo u denního krému. Denní krém má navíc tu vlastnost, že je lehce zbarvený došeda (nebojte se té šedé, na pleti se velmi přizpůsobí), takže pleť v podstatě natónuje a ta díky tomu vypadá lépe. Není to o nějakém krytí, to vůbec ne, ale když jsem ráno hodně líná, někdy jen použiji tento krém, přepudruji a jdu. A to jsem dřív nevycházela vůbec nikdy bez použití make-upu. A musím říct, že kombinace tohoto krému a pudru bude možná mým favoritem pro letošní léto. Ale ještě uvidíme. Ještě je brzy dělat nějaké závěry.

Každopádně mě hrozně mile překvapilo, že jsem tento balíček obdržela a že mám tu možnost otestovat tuto řadu a následně Vám předat své zkušenosti. Přijde mi to úžasné, protože je to poprvé, co jsem něco dostala od nějaké kosmetické značky, a jsem za to moc ráda. Takže děkuji Nivee za tuto příležitost :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)