neděle 24. května 2015

TAG: Moje nej / TAG: My best of

Hezký víkend všem!

Asi víte, že mám celkem ráda tagy. Do tohohle tagu jsem nebyla označena, ale zaujal mě. Jen je trochu delší, čítá celkem 50 otázek, tak jsem ho rozdělila na 2 části s tím, že dnes si dáme jen prvních 25 a dalších 25 třeba příští víkend. Nebo uvidíme, pokud budu pro Vás mít jiné zajímavější téma :)

1) Nejlepší barva             fialová :)
2) Nejhorší barva            oranžová
3) Nejlepší jídlo               těstoviny     
4) Nejhorší jídlo               játra
5) Nejlepší nápoj             voda / ice tea
6) Nejhorší nápoj             pivo - néééé
7) Nejlepší film                 Smrtonosná zbraň (to je s Melem, ne s Brucem :))
8) Nejhorší film                Věčný svit neposkvrněné mysli nebo Ostrov (sice hvězdně obsazen, ale to je vše)
9) Nejlepší seriál               Přátelé
10) Nejhorší seriál             Hvězdná brána (pardon)
11) Nejlepší herec             Johnny Depp
12) Nejhorší herec            není to o tom, že by byl nejhorší, ale nemám ho ráda, Richard Chamberlain
13) Nejlepší herečka         Jennifer Aniston
14) Nejhorší herečka         Megan Fox
15) Nejlepší období           léto
16) Nejhorší období          zima
17) Nejlepší den                pátek
18) Nejhorší den               pondělí
19) Největší strach z         nemocí a bolesti
20) Nejlepší nálada           nerozumím zadání, pomoc, blondýna v nesnázích :D - nejlepší náladu jsem měla, 
                                        když jsem získala titul a věděla jsem, že už nikdy nebudu mít zkouškové období :)
21) Nejhorší nálada          viz bod 20) - nejhorší náladu jsem měla, když jsem věděla, že mě čeká
                                        zkouškové období :D
22) Nejvíce rozčilující       lidé v MHD
23) Nejvíce uklidňující      instrumentální hudba
24) Nejlepší člověk          mamka
25) Nejhorší člověk          ten, kdo si hraje na kamaráda a vrazí Vám nůž do zad

P.S. Také jsem se Vám chtěla svěřit se svým zážitkem z minulého víkendu. Byla jsem totiž na svatbě své krásné kolegyňce, která mě ale zanedlouho opustí, protože odjíždí společně, teď už s manželem, pracovně do Anglie, takže nejen, že se mi chtělo brečet ze svatby (protože mě jaksi tyhle záležitosti dojímají, a to tak, že jsem opravdu schopná brečet), ale ještě navíc jsem věděla, že už nebude dlouho trvat, co už nebude mojí kolegyní :( Nicméně svatbu měli opravdu krásnou, na březích Vltavy. I počasí se celkem vydařilo. Oběd byl pouze rodinný, takže jsme se byli podívat jen na obřad a potom večer jsme dorazili na after párty. A bylo to moc fajn :)
-----

Nice weekend to all of you!

I guess you know I quite like tags. I wasn´t tagged in this one but I was interested about it. It´s just a little bit longer, it´s about 50 questions, so I divided it into 2 parts, so today we´ll have first 25 of them and another 25 for next weekend. Or we´ll see, if I´ll have some more interesting topic for you :)

1) The best colour            purple :)
2) The worst colour         orange 
3) The best food              pasta
4) The worst food            livers
5) The best drink             water / ice tea
6) The worst drink           beer - no way
7) The best movie            Lethal Weapon (it´s the one with Mel, not with Bruce :))
8) The worst movie          Eternal Sunshine of the Spotless Mind or The Island (although all-star cast, but 
                                        that´s all)
9) The best series             Friends
10) The worst series         Star Gate (I´m sorry)
11) The best actor            Johnny Depp
12) The worst actor          it´s not about being the worst but I don´t like him, Richard Chamberlain
13) The best actress         Jennifer Aniston
14) The worst actress       Megan Fox
15) The best season          summer
16) The worst season        winter
17) The best day               Friday
18) The worst day             Monday
19) The biggest fear of       illnesses and pain
20) The best mood            I don´t understand the task, help, the blonde in troubles :D - the best mood I had
                                         when I got the master´s degree and I knew I won´t ever have the exam time :)
21) The worst mood          see point 20) - the worst mood I had when I knew that exam time is waiting :D
22) The most annoying       people in public transport
23) The most calming         instrumental music
24) The best person           mum
25) The worst person        who acts as your friends and stabs you in the back

P.S. I also wanted to share with you my experience from last weekend. I was on my beautiful colleague´s wedding who´s going to leave me soon because she leaves together with her now husband, in terms of work to the England, so not only I wanted to cry because of the wedding (because these things kinda affects me, and like that I´m really capable to cry) but moreover I knew that it won´t take long and she won´t be my colleague :( However they had very beautiful wedding, on the shores of Vltava. Also the weather was nice. The lunch was only for family, so we went to take a look at the ceremony and then in the evening we went to the after party. And it was very good :)  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)