sobota 3. ledna 2015

Vítej, roku 2015! / Welcome, 2015!

Šťastný nový rok ještě jednou, vítám Vás u první lednové soboty!

Dáváte si předsevzetí? Já ani moc ne, protože předsevzetí si člověk může dát kterýkoli den v roce a nejen 1. ledna. Nicméně se 1. ledna snažím chovat dle přísloví: Jak na Nový rok, tak po celý rok. Nejím v ten den nic z drůbežího masa (aby neulétlo štěstí) a vařím čočku (kvůli penězům, ale to asi všichni víte, co tahle tradice znamená). To s tou čočkou tedy dodržuji asi poslední dva roky, protože před tím jsem byla vždy na Silvestra na nějaké párty a neumím si představit druhý den po párty jíst čočku :D

Jak na Nový rok, tak po celý rok. A proto jsem se pustila do cvičení, aby mi to pak vydrželo co nejdéle :) Protože doteď jsem moc pohybu nedala, ale věděla jsem, že to musím změnit. Tak jsem zase začala s 30ti denní výzvou, kterou jsem jela už v (teď už) loňském roce a výsledky byly vidět i cítit. O této výzvě jsem psala ve dvou článcích:


Tak doufám, že výzvu splním a že budu pokračovat i po tom měsíci, protože určitě nechci usnout na vavřínech. Říkala jsem, že jsem si letos nedávala žádná předsevzetí, ale pár jsem si jich asi přece jen (nevědomky) dala. Zanedlouho tomu bude rok, co jsem začala psát články na tomto blogu, a je to až k neuvěření, že je to už skoro 365 dní. Tak bych byla ráda, abych měla stále inspiraci pro psaní článků a abych mohla natáčet víc a víc videí, protože ať chceme či nechceme, youtube patří svět :) A hlavně aby Vás blog bavil a navštěvovali jste mě s radostí. To je asi takové moje předsevzetí a poselství pro rok 2015.

Těším se na Vás,
T.

-----

Once again happy new year, and welcome at the first January´s Saturday!

Do you make New Year´s resolutions? Me not that much because I think that one can make resolution whatever day in a year and not only on 1st January. However on 1st January I try to behave according to the saying: As on New Year's Day, so will be the whole year. That day I don´t eat nothing of poultry meat (so the happiness couldn´t fly away) and I make lentil for meal (it´s for money but you probably all know what this tradition means). The lentil thing I stick to last two years because before I was always on some New Year´s Eve party and I can´t imagine the other day after party eating lentil :D

As on New Year´s Day, so will be the whole year. And that´s why I set to the exercising so it would hold on as long as possible :) Because until now I didn´t put so much into the activity but I knew I have to change it. So I again started with 30-days challenge that I passed through (now already) the last year and the results were seen and also felt. I wrote two articles about this challenge:


So I hope that I´ll fulfill the challenge and that I´ll continue also after one month because surely I don´t want to rest on one´s laurels. I mentioned here that I didn´t make any resolutions this year but after all I made a few (unknowingly). Soon it´ll be a year since I started writing articles for this blog, and it´s almost unbelievable that it´s been almost 365 days. So I´d be glad if I´d still have the inspiration for writing the articles and be able to make more and more videos because whether we want or not, the world is youtube´s :) And mainly for you to be fun here and so you could visit me with pleasure. That´s, I guess, my resolution and message for year 2015.

See you soon, looking forward you,
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)