středa 7. ledna 2015

To nejlepší z ladyboxu 2014 / The best of ladybox 2014

Vítám Vás u prvního letošního beauty článku!

Články v tomto týdnu jsem se rozhodla věnovat tak trochu rekapitulaci loňského roku v beauty oblasti. Dnes to bude shrnutí, co se mi v minulém roce nejvíc líbilo v ladyboxu a jaké produkty bych si koupila znovu a jaké bych Vám doporučila. Samozřejmě jsou to čistě mé subjektivní názory, takže se nemusí shodnout s tím, co vyhovuje Vám :)
Srpen
V srpnové "krabičce krásy" si mě získaly tekuté linky od Jordany, lak na nehty Paese a sprchový gel Anatomicals. Poslední zmíněný produkt mě zaujal hlavně svým designem. Myslím, že tahle značka staví hlavně na originálních balení, ale po obsahové stránce je to průměrný, možná až podprůměrný sprchový gel, moc nepění a já jsem příznivcem takových těch sprcháčů, co vytvoří bohatou pěnu.

Linkovač od Jordany Semi-permanent (odstín 06 Keep On Silver) mě ale zaujal moc, jednak má štěteček, se kterým se moc hezky pracuje a barva, kterou jsem měla v ladyboxu já, není klasická černá, ale taková střibřito-šedá, takže moc zajímavá barva a i na oku vypadá hezky.  
Lak na nehty Paese (odstín 183) má pak krásnou barvu, je to taková tmavě růžová až fuchsiová. Moc pěkně i drží. Takže tyto dva produkty určitě doporučuji.
Září
Dermacol Aroma Ritual Body Lotion, Sicilian Pistachio - úžasná vůně. Dermacolovská tělová mléka jsou super, jsou příjemná na těle a navíc mají krásnou vůni.
Říjen
W7 Bronze Shimmer mě zaujal na první pohled, a i na druhý. Úplně jsem se do něj zamilovala. Je úžasný. Má krásný odstín, není ani příliš tmavý, takže se dá použít i v zimě, když je člověk vybledlý. Já jsem tedy zatím použila jen na konturování. V létě bude fajn i jako bronzer místo tvářenky, si myslím :) Má příjemnou konzistenci a stačí ho málo, takže bych řekla, že balení dlouho vydrží.
Vichy Pureté Thermale Odličovací micelární voda 3v1 - super micelární voda! Srovnatelná se Sensibio od Biodermy. Krásně odlíčí, nedráždí pleť ani oči. Na pleti je moc příjemná.

Aubrey Organics Biotin Repair Scalp Tonic - tohle je vůbec první produkt takového typu, který jsem měla možnost vyzkoušet. Tohle tonikum má sloužit k regeneraci poškozené pokožky hlavy. Zrovna se mi hodil, protože jsem byla na odbarvení u kadeřníka a pokožku u hlavy jsem měla trošku popálenou, ale žádná trága. Tak jsem ho hned vyzkoušela. A hle! Měla jsem najednou téměř dvakrát takový účes, tak jsem si přečetla, co že to má vlastně umět, a... "Proniká do pokožky a dodává vlasům objem..." Bingo! Takže opravdu existují produkty, které VÁŽNĚ zvětší objem. Tohle tonikum je toho důkazem.
Listopad
Max Factor Skin Luminizer Foundation - vzoreček, respektive dva vzorečky, což jsem ocenila moc, protože jeden vzoreček byl v odstínu 50 Natural a druhý odstín byl 75 Golden, tedy byl dost tmavý, ale ten Natural byl úplně super. Použila jsem ho, když jsem šla na ples a pak jiný den, když jsem se chystala na párty, abych vyzkoušela, jak dlouho vydrží. A je opravdu výborný! Pokud by nebyl tak drahý (přece jen v drogérii je to jeden z těch dražších make-upů, stojí přibližně kolem 430,- Kč), tak bych do něj určitě investovala. Ale zase... Myslím si, že i tak se to vyplatí, protože je kvalitní. Vydržel mi celý večer, ten tmavší jsem měla na pleti od rána celý den až do večera, kdy jsem ho odlíčila a vydržel celý den. Na pleti je příjemný, nemá žádný nepříjemný zápach, abych tak řekla :) Nedělá mapy, na pleti je přirozený. Jednoznačně za 1 :)
Cattier, maska na mastnou pleť se zeleným jílem a mátou - přesto, že mastnou pleť nemám, dost se mi v poslední době mastí T-zóna, tak jsem tuto masku vyzkoušela a byla jsem příjemně překvapená. Hezky stáhla póry a po umytí masky jsem měla problematická místa úplně vyhlazená, čistá a hlavně nemastná :) Dlouhodobě to samozřejmě nemůžu posoudit, protože z toho balení (12,5 ml) jsem ji zvládla použít pouze dvakrát. Ale pokud máte mastnou pleť, určitě vyzkoušejte. Není ani moc drahá (100 ml = 208,- Kč).
Prosinec
Lak na nehty Color Club odstín Berry & Bright - krásná barva, hezky drží, má zvláštní štěteček, ale pracuje se s ním hezky.
 
Tak to byly top produkty, které jsem našla v roce 2014 v ladyboxech. Rok 2014 byl prvním rokem, kdy jsem si ladybox vůbec objednala a musím říct, že jsem si vždy v té krabičce našla něco, co mě bavilo. A vždycky jsem se těšila, až si budu moci otevřít zase novou krabičku a těšila jsem se na každý další měsíc. Hlavně mě baví ten moment překvapení, kdy vůbec nevíte, co najdete uvnitř. To je super! A přesto, že se tam našly produkty, které bych si třeba sama nekoupila, jsem ráda za tu zkušenost, že jsem je mohla vyzkoušet a předat dál své postřehy a názory a podělit se s Vámi zase o něco nového.

Mějte se hezky, a těším se zase na počtenou,
T.

-----

Welcome at the very first beauty article of this year!

I decided to dedicate posts in this week sort of to the recap of the last year in the beauty sphere. Today it´ll be a summary what I liked the most in the ladybox last year and what products I´d buy again and what I´d recommend to buy. Of course it´s purely my subjective opinions so it doesn´t need to agree on your needs :)

August
In the August´s "box of beauty" I was interested by liquid eyeliner by Jordana, nail polish Paese and shower gel Anatomicals. The last mentioned product got me especially with its design. I think that this brand put especially for original packages but with its content it´s average, maybe to below-average shower gel. It doesn´t foam that much and I´m fan of those shower gels that create a huge foam.

The liquid eyeliner Semi-permanent by Jordana (shade 06 Keep On Silver) caught me very much, firstly it has a brush which is perfect to work with and the shade that I had in the ladybox, isn´t classic black but such silvery-gray, so very interesting colour and it also looks nice on the eye.

Nail polish Paese (shade 183) then has a beautiful colour, it´s sort of dark pink to fuchsia. It also nicely holds on. So these two products I definitely recommend.

September
Dermacol Aroma Ritual Body Lotion, Sicilian Pistachio - amazing scent. Body lotions by Dermacol are great, they´re nice on the body plus they have a beautiful smell.

October
W7 Bronze Shimmer caught my attention for the first sight, and also for the second sight. I totally fell in love with it. It´s amazing. It has a beautiful shade, it´s not nor too dark, so it can be used also in the winter when you´re faded. I used it just for the contouring. I think in summer it´ll be fine also as a bronzer instead of a blush :) It has a nice consistency and just a few is needed to be applied, so I´d say that the package will last a long time.

Vichy Pureté Thermale Sollution Calming cleansing micellar solution 3in1 - awesome micellar water! I think it´s comparable with Sensibio by Bioderma. It nicely removes any make up, it doesn´t irritate skin or eyes. It´s very pleasant on the skin.

Aubrey Organics Biotin Repair Scalp Tonic - this is very first product of this type that I had a chance to test. This tonic is supposed to regenerate damaged skin of head. It just came at the right time to my hands because I was at my hairdresser´s on bleaching and I had my skin of head a little bit burnt but not such a disaster. So I immediately tried it. And here we go! Suddenly I had almost twice hairdo, so I went to read what this stuff can do and... "It penetrates to the skin and it gives volume to the hair..." Bingo! So, products that can SERIOUSLY increase volume really do exist. This tonic is a proof.

November
Max Factor Skin Luminizer Foundation - a tester, or rather two testers, that I appreciated a lot because one of them was the shade 50 Natural and the second was 75 Golden, so it was pretty dark but the shade Natural was completely awesome. I tried it when I went to the ball and then another day when I went to the party so I could test how long it´ll persist. And it´s really great! If it wouldn´t be that expensive (after all in the drugstore it´s one of those more expensive foundations, it costs around 430 CZK) so I´d definitely invest in it. But... I think that it´s also worth it because it´s high-quality. It persisted all night long, the darker one I had on my skin from the morning all day until evening when I remove it with cleanser and it persisted all day on the skin. It´s nice on the skin, it doesn´t have any unpleasant smell. It doesn´t make maps and it´s natural on the skin. Definitely for A :)

Cattier, the mask for oily skin with the green clay and mint - despite I don´t have oily skin, lately I have this T-zone area a little more oily, so I tried this mask and I was nicely surprised. It nicely pulled off the pores and after the washing off the problematic areas were totally smoothed, clean and mainly non-oily :) Of course I can´t consider it in the long term because in this package (12,5 ml) I used it only twice. But if you have an oily skin, then definitely try this mask. It´s not that much expensive (100 ml = 208 CZK). 

December
Nail polish Color Club shade Berry & Bright - beautiful colour, it nicely holds on, it has a special brush, but it´s nice to work with it.

So these were the top products that I found in the ladybox in 2014. 2014 was the first year ever when I  ordered the ladybox and I have to say that I always found something in that box that was amusing me. And that I was always looking forward to open a new box and I looked forward to every single month. Especially I enjoy the moment of surprise when you don´t know at all what you´ll find inside. That´s the cool thing! And despite that there were also some products that I maybe wouldn´t buy on my own, I´m glad for the experience, that I could try them and hand over my keens and opinions and share with you again something new.
See you soon,
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)