čtvrtek 15. ledna 2015

Newinky prosinec 2014 / Haul December 2014

Vítám Vás u dalšího beauty článku!

Novinky za měsíc prosinec jsem se netradičně rozhodla pojmout článkem, protože prosinec nebyl na nákupy kosmetiky zas tolik štědrý. Hlavně jsem chtěla nakoupit svým blízkým dárky k Vánocům, takže v prosinci jsem se trochu ošidila, a musím říct, že ani leden jsem nezačala tím, že bych si koupila něco z kosmetiky. Vlastně jsem si nekoupila vůbec nic :D No ale už k tématu.

Paletky W7 In the nude + In the night
Nemohla jsem odolat, protože si myslím, že jsou to paletky očních stínů, které jsou velice univerzální a dají se použít na milion způsobů. Je patrno, že pro paletku In the nude byla inspirací Naked od Urban Decay. Tahle paletka je vhodná především na běžné denní líčení, ideální pro ty z Vás, kdo nemáte rády žádné divočiny na očích, ale dáváte přednost neutrálnějšímu líčení. Ale řekla bych, že se s ní dá vykouzlit i nějaké to párty líčení. Přesto, že na nějaké to večerní a párty líčení bych volila spíš paletku In the night, která přímo volá po kouřových očích, je v ní dost stínů se třpytkami, takže na disko trisko úplně ideální. Co se týče kvality, můžu zatím posuzovat pouze In the nude, kterou jsem vyzkoušela, a k té bych řekla, že pigmentace je taková střední. Ale za ty peníze si myslím, že je to fajn produkt, který užije každá z Vás. Líbí se mi obal paletek a vůbec já hodně hraju na obaly, flaštičky, tubičky :) Zakoupila jsem na www.kosmena.cz
In the Nude
In the Night
Korektor Sleek Luminaire, odstín 02
Potřebovala jsem sehnat nějaký fajn korektor a na stránkách, kde jsem si kupovala paletky od W7, jsem narazila na tenhle od Sleeku. A protože Sleek je poměrně profláklá značka, řekla jsem si, že ho zkusím. Ale musím říct, že není nic moc. Hrozně jsem se na něj těšila, protože mi nejdřív přišel fajn. Dole ho stiskáváte jako propisku a korektor leze do štětečku, který pak aplikujete na pleť. Což mi přišlo jako fajn metoda nanášení korektoru s tím, že pak jen zapracuji štětcem nebo prsty. Ale hrozně špatně se s ním pracuje. Řekla bych, že bude nejspíš vhodný pro úplně jiný typ pleti. Na mně se hrozně slévá a vypadá hrozně nepřirozeně. Když ho zapudruji, vypadá ještě hůř a když nepoužiji pudr, to abych nikam radši ani nešla. Od korektoru za dvě stovky bych čekala víc.

Essence Fancy Lashes
Chtěla jsem si na Vánoce udělat trošku extravagantnější look, a tak jsem na poslední chvíli sháněla nějaké fajn řasy. Protože mi vyschlo lepidlo, které jsem měla doma a se kterým jsem byla spokojená, musela jsem vybrat ty řasy, kde je lepidlo už přibaleno. To, co je ale přibaleno k těmto řasám jako lepidlo, bych zakázala prodávat. Absolutní katastrofa. Řasy vypadají hezky, ale hrozně špatně se s nimi pracuje. Nebo jsem nešikovná já :D Každopádně lepidlo je nekvalitní, nedrží, takže řasy můžou být jaké chtějí a jsou stejně k ničemu. Takže jsem na Vánoce byla bez řas :D Koupím si DUO a hotovo! :)
Blushing Hearts od I Heart Makeup
Koukala jsem po těchhle srdíčkových tvářenkách už hrozně dlouho. Značka I Heart Makeup se inspirovala produkty od mnohem dražší značky Too Faced. A myslím, že se jim tyhle tvářenky povedly. Tvářenka v odstínu, který mám já, tedy Blushing Heart, obsahuje světlou růžovou, broskvovou a takovou neutrální barvu, které když se všechny dohromady smíchají na štětci a nanesou na tváře, tak dodají tvářím hezký přirozený nádech s kapkou shimmeru, takže může sloužit částečně i jako rozjasňovač. Jsem moc spokojená. Navíc ten design! Zakoupila jsem na www.dekorativka.cz.
Na dekorativce jsem si ještě koupila další dva produkty, a to šafránový oční krém od Ziajy. Je to tedy rozjasňující oční krém proti vráskám pro zralou pleť 60+. Zatím mi tedy není 60+, ale chtěla jsem si pořídit některý oční krém od této značky a tenhle mě zaujal nejvíc. Na očním okolí je moc příjemný, nemá nepříjemnou vůni, ale zatím jsem ve fázi testování.
A další produkt, který jsem si koupila na dekorativce, je tělový jogurt Kokosový krémový dort od Fennelu. O téhle značce kosmetiky jsem se dozvěděla právě na stránkách www.dekorativka.cz a moc se mi jejich produkty líbily. Nejvíc mě zaujal právě tenhle tělový jogurt, už jen kvůli tomu obrázku :D Zatím jsem ho použila jen jednou, takže se k němu nemůžu víc vyjádřit. Nicméně má zajímavou konzistenci. Něco mezi máslem a tělovým mlékem, prostě jogurt :) Když ho otevřu, kokosová vůně se rozline po celém bytě.
A to je vše, přátelé. Prosinec byl opravdu takovým miniměsícem pro mé beauty radovánky. Ale i z těch pár produktů mám radost :)

T.

-----

Welcome at another beauty article!

Untraditionally I decided to write an article about December´s haul because December wasn´t too generous about purchases of cosmetics. On December I wanted mainly to buy gifts for my family and friends for Christmas so on December I ripped off myself a little bit and I have to say that neither January started that I bought something from cosmetics. Actually I haven´t bought anything yet :D Well, to the topic now. 

Eyeshadow Palette W7 In the nude + In the night
I couldn´t resist because I think that these are the eyeshadow palettes that are very universal and they can be used for million ways. It´s obvious that Naked by Urban Decay was an inspiration for palette In the nude. This palette is suitable mainly for common daily makeup, it´s ideal for those of you who don´t like any wilderness on the eyes, rather prefer more neutral makeup. But I´d say that it´s also possible to create some party makeup with this palette. Despite that for some evening and party makeup I´d prefer more palette In the night that directly calls for the smokey eyes. There are many eyeshadows shimmering so for disco it´s completely perfect. As for the quality for now I just can assess the In the nude palette that I´ve tried on. I´d say about this palette that the pigmentation is rather medium. But I think for the money it´s very nice product for all of you. I like the package of these palettes and after all I like all of these packages, phials, tubes :) I bought these on www.kosmena.cz.

Concealer Sleek Luminaire, shade 02
I needed to get some nice concealer and I found this one from Sleek on the website where I bought the palettes from W7. And because Sleek is relatively well-worn brand, I told myself I´ll try it. But I have to say that it´s nothing much. I was looking forward to it because when I saw it I found it nice. You push it at the bottom as a pen and the concealer comes within the brush and then you apply the concealer on skin. Which I find as a nice method of concealer application and then incorporate into the skin with the brush or with fingers. But it´s very bad to work with it. I´d say it´ll be probably suitable for completely different skin type. On my skin type it terribly merges and looks awfully unnaturally. When I powder it, it looks even more worst and when I don´t use powder, then rather not to go anywhere. I´d expect more from concealer for two hundred crowns.

Essence Fancy Lashes
I wanted a little bit more eccentric look for Christmas and so I was looking for some nice false eyelashes. Because my lash glue dried out, I needed to choose those eyelashes with the glue inside. That thing which is wrapped together with eyelashes, I´d forbid to sell. Total disaster. The eyelashes look nice but it´s very hard to work with them. Or mayb I´m the clumsy one :D Anyway the glue is poor-quality, it doesn´t hold on, so the eyelashes can be whatever and still for nothing. So I was without falsies for Christmas :D I´m going to buy DUO adhesive and done! :) 

Blushing Hearts by I Heart Makeup
I was looking around for these "heart" blushes very long time. The brand I Heart Makeup was inspired by products from a way more expensive brand Too Faced. And I think they made a very good job with these blushes. The blush in the shade that I have, Blushing Heart, contains light pink, peachy and such neutral colour and when they´re blended together and are applied on cheeks, it gives nice natural shade to the cheeks with a drip of shimmer, so this blush can also be used as a highlighter. I´m very satisfied with this product. And that design! I bought this on www.dekorativka.cz.

I bought another two products on www.dekorativka.cz. The first one is saffron eye cream by Ziaja. It´s anti-wrinkle brightening eye cream for mature skin 60+. I´m not 60+ yet but I wanted to buy some eye cream by this brand and I was interested the most by this one. It´s very pleasant on the eye area, it doesn´t have uncomfortable smell but I´m still in the phase of testing.

And the second product is a body yoghurt Coconut Cream Pie by Fennel. I learned about this beauty brand just on the website www.dekorativka.cz and I liked very much their products. The most I was interested by this body yoghurt, just for the picture on it :D I tried it so far once so I can´t say more about it. Otherwise it has an interesting consistency. Something between body butter and body lotion, just yoghurt :) When I open it, the coconut smell floats through the whole flat.

And that´s all, folks. December was really kind of minimonth for my beauty merrymaking. But I´m happy also for a few products :)

T.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)