sobota 24. ledna 2015

TAG: MOJE POPRVÉ / MY FIRST TIME

 
Hezký víkend přeji všem!
 
Řekla jsem si, že jsem dlouho nedělala žádný tag, a tak jsem jeden zajímavý našla. A to "moje poprvé". Takže jdeme na to.
 
1. První youtube video, které jsi viděla?
 
To už bude asi hodně dávno. Popravdě si asi nevzpomenu, co to bylo konkrétně, ale určitě to byl nějaký hudební videoklip.

2. První člověk, k jehož odběru ses přihlásila na youtube?

PetraLovelyHair.
 
3. Vídáš se stále se svou první láskou?

Ne.
 
4. První pusa?

Celkem pozdě, ale zaplaťpánbůh za ni :D V 17ti.
5. První alkohol?

První bylo asi pivo od táty. Ale sama jsem si poprvé dala banánový džus s vodkou. Zní to divně, ale je to dobrý.
 
6. První auto?

Teprve bude.
7. První zaměstnání?

Soudní úřednice.
 
8. První mazlíček?

Křeček jménem Bobinka, když mi bylo asi 5 nebo 6.
 
9. První známá osobnost, do které ses zamilovala?

Martin Kocián (Lunetic), ale ve stejné době to byl i Kevin Richardson z BSB :) (pro dnešní mládež - Backstreet Boys)
 
10. První skutečný přítel?

Ten byl taky v 17ti - Luboš.
 
11. Kdo ti dnes napsal jako první smsku?

Bratranec.
 
12. U koho jsi poprvé přespávala? 
 
U nejlepší kamarádky Radky.
 
13. Co byla první věc, kterou jsi udělala dnes ráno?
 
Šla jsem na wc.
 
14. První koncert?
 
Lunetic k mým 13-tým narozeninám.
 
15. První zlomená kost?
 
To už bylo trošku později, bylo to asi před 7 lety, přelézala jsem zábradlí a neodhadla jsem dopadovou vzdálenost a zlomila si kůstku na chodidle pod malíčkem. Pořádně ani nevím, co to vlastně bylo za kost. Jen vím, že to dost bolelo a nebyla to žádná legranda :)
 
16. První film?
 
Tak to je dost vtipná otázka. Fakt netuším. Na filmy se koukám od té doby, co koukám, takže už je to dost dlouhá doba a fakt nevím, co byl první film, který jsem viděla a už vůbec ne, kolik mi bylo.
 
17. První sport?
 
Gymnastika.
18. První tweet?
 
Netweetuju :) Jsem ráda, že vůbec vím, co to je.
 
19. První fotka na facebookovém profilu?
 
Pohledala jsem a našla, ale je to příšernost úděsná :D Ale tak ať se taky zasmějete.
20. První piercing?

Tak to bylo taky v 17ti :D Pupík, a mamka mi to dosvědčila.

Pokud se Vám otázky líbily, tak určitě neváhejte a odpovězte na ně na svém blogu taky. Určitě se pobavíte a taky potrápíte své mozkové závity, tak jako já, když jsem přemýšlela co se kdy stalo :)

Zatím se mějte krásně,
T.

-----
 
I wish you all nice weekend!
 
I told myself that I didn´t do any tag in a long time, and so I found an interesting one. And it´s "my first time". So let´s go for it.
 
1. FIRST Youtube video you ever watched?
 
It´ll probably be very long ago. Honestly I won´t remember what exactly it was but it was definitely some music video.
 
2. FIRST person you subscribed to on YouTube?
 
PetraLovelyHair.
 
3. Do you still talk to your FIRST love? 
 
No.
 
4. FIRST kiss?
 
It was quite late but thank God for it :D It was at my 17.
 
5. FIRST alcoholic drink? 
 
First was probably beer from my dad. But on my own I first had a banana juice with vodka. It sounds weird but it´s good.
 
6. FIRST car?
 
It´s yet to come.
 
7. FIRST job? 
 
A court officer.
 
8. FIRST pet?
 
A hamster named Bobinka when I was about 5 or 6.
 
9. FIRST celebrity crush?
 
Martin Kocián from Lunetic (Czech boyband from 90´s) but at the same time it was also Kevin Richardson from BSB :) (for today´s youth Backstreet Boys).
 
10. FIRST real boyfriend?
 
This was also at my 17 - Luboš.
 
11. Who was the FIRST person to text you today?
 
My cousin.
 
12. Where was your FIRST sleepover? 
 
At my best friend´s Radka.
 
13. What was the FIRST thing you did this morning?
 
I went to the toilet.
 
14. FIRST concert you ever went to? 
 
Lunetic for my 13th birthday.
 
15. FIRST broken bone? 
 
It was a little bit later, it was 7 years ago, I was climbing over the banister and I didn´t estimate landing distance and I broke the bone on sole of the foot under the little toe. In fact I don´t actually know what bone it was. I just know that it hurt so bad and it wasn´t any of fun :)
 
16. FIRST movie you remember seeing?
 
That´s a very funny question. I really have no idea. I watch movies since I can see so it´s really a long time and I really don´t know what was the first movie I´ve ever seen and not even how old I was. 
 
17. FIRST sport you were involved in?
 
Gymnastics.
 
18. FIRST tweet?
 
I don´t tweet :) I´m just glad that I know what it is.
 
19. FIRST Facebook profile pic?
 
So I was searching and I found it but it´s terribly horrible :D So what, have fun with it.
20. FIRST piercing?

It was also at my 17 :D It was in my belly and my mum beard witness to it.
 
If you liked questions of this tag, then certainly don´t hesitate and answer them on your blog, too. You´ll definitely have fun and also give a hard time to your cerebral coils as I did when I was wondering what when happened :)

Have a wonderful time, see you soon,
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)