středa 21. ledna 2015

Minirecenze: Lash base mascara Essence / minireview

Hezkou středu přeji Vám všem!

Dnes jen taková ultrarychlovka. Asi se divíte, protože jste u mě zvyklí, že se vykecávám a mám poměrně dlouhé články. Ale změna je život a občas stačí jen pár vět :)

Popravdě řečeno jsem moc téhle podkladové řasence nevěřila. Za prvé, obal nevypadá kdovíjak. Protože je to Essence, cena je nízká a tak ani po produktech toho nemůžeme chtít moc. A říkala jsem si, že asi bude slepovat. Ale potřebovala jsem nutně bílou řasenku, když jsem šla za anděla a tak jsem si řekla, že ji zkusím. Přesto, že obal této podkladové řasenky vypadá dost lacině, líbí se mi bílá barva obalu se svítivým nápisem. 
 
 
Po zkušenostech s touto bází pod řasenku ale beru vše, co jsem řekla negativního na adresu této báze, zpět. Je super! Nejdřív jsem ji zkoušela použít na černou řasenku, protože jsem jako anděl chtěla docílit zasněžených řas. Pak jsem ji ale zkoušela tak, pro jaký účel byla vyrobena. To znamená jako základ pod řasenku, aby v podstatě připravila řasy na příchod řasenky. A opravdu musím říct, že je to jako s bází pod make-up nebo s bází pod oční stíny. Řasenka potom na řasách vypadá lépe a i se lépe nanáší. Je to zvláštní, ale je to tak. Nevěřila jsem tomu, ale sama jsem se přesvědčila. Moje řasy jsou samy o sobě hodně světlé (vlastně nenamalované nejsou skoro vůbec vidět), krátké a rovné (hrozná kombinace! :D) a tahle báze pomůže k tomu, že jsou hned viditelnější, a trošku je s ní můžu i natočit. Nechám pak bázi chvilku zaschnout a pak nanesu klasicky řasenku. A opravdu je to hned o něčem jiném. Takže za tu cenu super věc!

-----

I wish you a nice Wednesday!

Today it´s just an ultraquickie. I guess you´re wondering because you´re used that I´m still blabbing and I have relatively long articles. But life is change and sometimes a few words are enough :)

Honestly I didn´t trust this lash base mascara. Firstly, the package doesn´t look god knows how. Because it´s Essence, the price is low and so we´re not allowed to want that much from these products. And I thought that it´ll probably glue the lashes together. But I badly needed a white mascara when I was an angel and so I said to myself that I´ll give it a try. Despite the package looks very cheap, I like the white colour of the package with the neon writing on it. 

However after the experiences with this base mascara I´m taking everything negative what I said about this base, back. It´s awesome! First of all I tried to use it on black mascara because as an angel I wanted to achieve snowy lashes. Then I tried it the way for which it was made. It means as a base under the classic mascara so it can basically prepare lashes for the arrival of mascara. And really I have to say that it´s the same as with the make-up primer or with the eyeshadows primer. The mascara then looks better on the lashes and it´s also better applied. It´s weird, but it´s truth. I didn´t believe it but I convinced myself. My lashes are very light (actually with no mascara they´re almost not visible), short and straight (terrible combination! :D) and this base helps that they´re at once more visible and you can also a little bit curl the lashes with this base. I let the base dry a little and then apply mascara as usual. And it´s really about something else. So for its price it´s cool thing!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)