čtvrtek 8. května 2014

Dubnové nákupy kosmetiky aneb odhalení na YT :) / April´s haul a.k.a. revelation on YT :)

Hezký sváteční den,

konečně jsem tu se slíbeným videem. A ještě jednou se moc omlouvám za zpoždění. Musím se přiznat, že když jsem natáčela toto video, tak jsem byla trošku nervózní, přesto, že mi u toho nikdo nesekundoval :D Ale i tak jsem si připadala zvláštně a říkala jsem si, jestli opravdu pak to video zveřejním. Ale s videem je to vždy ošemetné. Vždy se najdou lidé, kterým se líbit bude a i ti, kterým ne. A tohohle rizika jsem si plně vědoma a přijímám ho :) 

Teď už Vás nebudu od toho svého zázraku zdržovat a přeji Vám, ať se líbí a ať v něm třeba najdete něco poučného. A kdyby náhodou ne, tak se třeba pobavíte nad tím, jak mi to "jde" :D

T.

-----

Nice feast day,

finally I´m here with the promised video. And let me apologize so much again for being delayed. I have to admit that when I shot this video, I was a little nervous, though nobody was there to assist me :D But even so I felt weird and I was thinking if I then really publish the video. But the thing with the video is always tricky. There´ll always be people who´ll like it or who won´t. And I´m fully aware of this risk and I accept it :)

Now I won´t delay you anymore from that miracle of mine and I hope you´ll enjoy it and maybe you´ll find something instructive in it. And if not by chance, then you´ll maybe amuse yourself about how I´m "going" :D

T.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)