středa 21. května 2014

Dermacol Satin Base vs. Dermacol Pearl Energy

Hezkou středu,
A přeji všechno nejlepší k svátku všem Monikám a mojí mamince :) Dnes se s Vámi podělím o své dojmy z podkladových bází pod make-up od Dermacolu.

Psala jsem zde jednu recenzi na make-up od Dermacolu, který mám doma a moc ho ráda nemám, spíš mě docela zklamal, ale asi to není ani vina make-upu, ale toho, že jsem zvolila špatný typ make-upu. Ale co se týče báze od Dermacolu, tak Satin Base je naprosto super.

Obě báze jsou si dosti podobné. Jen Satin Base je vyhlazující podkladová báze pod make-up a Pearl Energy je rozjasňující báze pod make-up s perlami na unavenou pleť. Jako první jsem začala používat Satin Base. Je pravda, že nanášení make-upu po aplikaci báze je mnohem příjemnější a snadnější než bez jejího použití. Báze jsou gelovité konzistence, ale spíše olejovitější, takže nebudou úplně vhodné pro mastnou nebo smíšenou pleť.

Já nanáším bázi po tom, co si na pleť nanesu pleťový krém, nechám chvilku vstřebat, pak aplikuji bázi, kterou nechám také chvilku vstřebat. Protože mám spíše sušší pleť, Satin Base mi úplně vyhovuje. Ani Pearl Energy není marná, ale je pravda, že je o něco tužší než Satin Base, která se mi lépe roztírá. Ale obě tyto báze vyhladí pleť, vyplní póry a připraví pleť na make-up, který si tak na ni lépe „sedne“ a make-up pak vypadá přirozeněji. Alespoň mě to tak přijde. Samozřejmě také musíte mít kvalitní make-up, který přesně sedí Vaší pleti :)

Co se týče výdrže balení, tak mně tato báze vydržela docela dlouho. Používala jsem ji od Vánoc a vypotřebovala jsem ji v květnu. Nutno říci, že kromě víkendu jsem ji používala každý den. Ale stačí jí opravdu jen malinko, malá kapička na špičku prstu. Takže si myslím, že pokud se nemalujete 10x denně, tak Vám taky vydrží dlouho. Cena není z těch nejnižších, ale zase to není úplně ruinující :) Můžete si koupit buď mini balení, které jsem měla já (15 ml) nebo klasické (30 ml). Netuším, kolik stála ta má, protože jsem ji dostala jako dárek, ale tu malinkou seženete od 210,- Kč a tu větší aktuálně za 369,- Kč na stránkách Dermacolu.


Jak jsem nadávala u Dermacoláckého make-upu na vůni, tak kupodivu báze od Dermacolu má vůni příjemnou, ale sotva znatelnou, takže nijak nedráždí a na pleti mi nevadí. A to platí jak o Satin Base, tak Pearl Energy.

Dříve jsem skoro ani netušila, k čemu je báze pod make-up dobrá a že jsou to akorát další utracené peníze, ale ten rozdíl bez báze a s bází je opravdu znát. Pleť je s bází lépe připravena na make-up a i nanášení je snadnější, ať už používáte štětec nebo raději nanášíte make-up prsty.

Shrnutí: Tím, že se jedná o stejného výrobce, tak rozdíl je u těchto bází minimální, pro mě je ale příjemnější použití Satin Base, protože se lépe roztírá a je víc gelová. Takže pokud si budu příště vybírat bázi, tak určitě Satin Base, ale pokud máte raději hutnější výrobky, tak Pearl Energy je taky fajn. Vlastnostně jsou velmi podobné a kvalitou nezastiňuje jedna druhou. Je to spíš o preferencí každého. Takže zkuste a uvidíte :)
Mějte hezký zbytek slunečné středy,
T.

-----

Nice Wednesday,

And also I wish all the best to all Monicas and my mum especially, because it´s their name´s day :) Today I´ll share with you my impressions of the bases under make-up from Dermacol.

I wrote here a review on Dermacol make-up that I have at home and I don´t like it much. I was rather disappointed but it´s not probably the fault of the make-up but the fact I chose the wrong make-up. But as regards to the base from Dermacol, then Satin Base is absolutely awesome.

Both bases are quite similar. Just the Satin Base is skin smoothing and mattifying make-up base and Pearl Energy is make-up base for tired skin with pink pearl pigments. I first started using Satin Base. It´s true that application of the make-up after application of the base is much more comfortable and easier than without its application. Bases are gel-like consistency, but rather more oily, so it´s not suitable for oily or combination skin.

First of all before the base application I apply on skin the daily cream that I let absorb for a moment, then I apply base that I also let absorb for a bit. Because I have rather drier skin, Satin Base completely suits me. Neither Pearl Energy is not vain, but it´s true that it´s a little tougher than Satin Base which is better for me to smear. But both of these bases smooth the skin, fill out the pores and prepare the skin for make-up that better fits on it and make-up then looks more naturally. At least it comes to me like this. Of course you also need to have good quality make-up that fits perfectly to your skin :)

With regard to the packaging endurance, this base lasted quite long. I´ve used it since Christmas and I had depleted it in May. It´s needed to be said that except weekend I used it every day. But it´s enough to use it just a little bit, a small droplet at the tip of your finger. So I think that if you don´t make yourself up 10 times a day, then it´ll last you also that long. The price is not the lowest but also it´s not completely ruining :) You can buy either a mini package that I´ve had (15 ml) or classic (30 ml). I don´t know how much it was because I got it as a gift but you can buy the small one from 210 CZK and the 30 ml package currently on the Dermacol website for 369 CZK.

As I complained about Dermacol´s make-up smell, then surprisingly Dermacol base has a pleasant smell, but barely noticeable. So in no way it doesn´t irritate the skin and it doesn´t bother me on my skin. And it´s true both for Satin Base and Pearl Energy.

Earlier I almost didn´t even know what is the make-up base good for and that it´s only another spent money. But the difference without base using and with the base is really to see. The skin with the base is better prepared for make-up and also the application is easier whether you use a brush or you prefer to apply make-up with fingers.

Summary: With the fact it´s the same producer we´re talking here about, so the difference between these two bases is minimal. But for me it´s more comfortable using of Satin Base, because it´s better to smear and is more gel-like. So if I´ll be next time picking up the base under make-up, then definitely Satin Base. But if you prefer denser products, then Pearl Energy is nice, too. The properties are very similar and with the quality one doesn´t overshadow another one. It´s more about individual preferences. So try and you´ll see :)

Have a nice rest of sunny Wednesday,
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)