čtvrtek 29. května 2014

Čištění pleti ultrazvukovou špachtlí / Cleansing of the skin with the ultrasonic spatula

Přeji hezký večer,


a hned na úvod se omlouvám, že se středečním článkem přicházím až dnes, ale bohužel technika si postavila hlavu a nechtěla se mnou komunikovat, a taky jsem se necítila fyzicky úplně nejlépe, tak snad mi to prominete :)


Tuto kosmetickou proceduru jsem dostala od nejlepší kamarádky k narozeninám. Sama bych se k takovému kroku asi neodhodlala, protože moje jediná a poslední zkušenost s kosmetikou (když nepočítám aplikaci permanentních řas, což ale není klasická kosmetika) je poměrně hrozivá. Je to ale už hodně stará záležitost. To mi bylo asi 15, takový ten věk, kdy se dělají uhříky. No moje pleť nevypadala zrovna hezky. A tak jsem se tehdy vydala na kosmetické čištění, ze kterého jsem odcházela s obličejem ještě „lépe“ vypadajícím, než když jsem tam přišla. Byla jsem celá zarudlá. O tom, že to nebylo zrovna nic nepříjemného, ani nemluvím. Bylo to takové to klasické hnípání a rýpání v pleti. Paní kosmetička ještě měla poměrně dlouhé nehty, a i když používala papírový kapesníček nebo ubrousek, tak jsem je stejně cítila. Od té doby mám z kosmetiček hrůzu.


Když jsem dostala tohle ultrazvukové čištění, měla jsem trošku obavu, nicméně jsem žena činu a tak jsem se objednala a minulý týden jsem toto čištění absolvovala. A přežila jsem :)


Byla jsem v kosmetickém studiu kousek za Andělem, takže i dostupnost byla celkem fajn. Vůbec jsem nevěděla, co mě čeká. Koukala jsem se sice na stránky studia a na podrobný popis procedury, protože jsem se chtěla vyhnout právě potenciálnímu hnípání, o které jsem opravdu nestála. Na to jsem skoro u dveří upozornila paní kosmetičku s otázkou, která jí asi připadala dost směšná od dospělé osoby: „Bude to bolet?“ No ale musela jsem se zeptat. Paní kosmetička mi vysvětlila, že žádné hnípání nebude a že to s tímto typem kosmetického čištění nemá vůbec nic společného. Je to prý vesměs příjemná procedura.


Stejně s trochou obav a nejistoty jsem ulehla na lehátko, paní mě přikryla dekou, což bylo také zvláštní, když venku bylo skoro tropické počasí :) Nicméně, když ležíte na kosmetice, tak je rozhodně příjemnější mít přes sebe něco přehozeného. Alespoň mně to příjemné bylo. Protože paní kosmetička věděla, že jsem na takovém čištění poprvé, celou dobu mi vysvětlovala, co mi právě dělá, co se chystá mi udělat a vše mi vysvětlovala. Což bylo super.


Paní kosmetička mě nejdříve odlíčila, kromě očí (což jsem byla docela ráda, protože bez make-upu vypadám jak mumie, takže jsem byla ráda, že mi zůstanou namalované alespoň oči :D), pak mi nanesla na pár minut takovou pěnu, která má pleť změkčit. To bylo takové zajímavé, protože ta pěna tak jako lupe na té pleti, ale nic nepříjemného to nebylo. A pak vzala onu ultrazvukovou špachtli, se kterou mi začala jezdit po pleti. Je to takové jako by hladítko a trošku slyšíte takové to ultrazvukové brnění, když se Vám přiblíží k uchu. Jinak je to opravdu vesměs příjemné, jak říkala paní kosmetička. Takže nic bolestivého. Pak mi nanesla bahenní masku z Mrtvého moře, která má ještě za úkol zmenšit zbytky pórů. Maska se také nechala chvíli působit, aby zatuhla, a pak cítíte takové to typické pnutí, jaké je u masek. Masku mi pak setřela navlhčenými tampony, nanesla sérum, které ještě zapracovala špachtlí, a nakonec závěrečný krém, a bylo hotovo. Všeho všudy jsem tam byla 30 minut. Řekla bych, že víc to nebylo. Byla jsem překvapená, protože bývala bych tam byla klidně dalších 30 minut :) A počítala jsem s tím, že to bude tak na hodinu.


Co se týče viditelnosti procedury na pleti, tak určitě to nějaký účinek má, ale po jedné proceduře těžko něco posuzovat. Asi by člověk musel chodit pravidelně, alespoň jednou za měsíc. Ale na mě to zafungovalo určitě alespoň psychologicky, protože mi pak přišlo, že mám tu pleť hladší a méně pórů. Ale nakonec jsem si říkala, že bych mohla návštěvu kosmetičky přece jen přehodnotit a začít chodit, protože dnes už to nic tak strašného není, jako před x lety, kdy jsem to považovala vyloženě jako mučení.


Takže pokud se chystáte na ultrazvukové čištění a máte strach, tak určitě nemějte, protože já jsem velká posera a přežila jsem to a dokonce se mi to i líbilo a přála bych si, aby to trvalo déle, protože je hezký, když se o Vás někdo stará a Vy nic nemusíte, jen ležet a užívat si péči, kterou si určitě po celém dni zasloužíte.

Hezký zbytek večera,
T.

-----

I wish you a nice evening,

and on the beginning I´m sorry about coming up with Wednesday´s article today but unfortunately the technology stood up on its head and didn´t want to communicate with me, and also I didn´t feel physically very well, so I hope you´ll forgive me :)

I got this beauty treatment from my best friend as a birthday gift. I hadn´t pluck up the courage to take this step, because my one and only experience with cosmetics (not counting the application of permanent eyelashes because it´s not a classic cosmetics) is quite scary. However it´s very old thing. I was about 15, that age when the teenage spots appear. Well, my skin didn´t look very pretty. That´s why I went on cosmetic cleansing from which I left with a better-looking face than when I came there. I was completely read. I´m not mentioning that it wasn´t exactly anything comfortable. It was such grubbing around in the skin. The beautician had relatively long nails and even though she used a paper tissue or napkin, I felt it anyway. Since then I have a scary feeling of beauticians.

When I got this ultrasonic cleansing, I was a little worried, but I´m a woman of act, so I ordered myself and last week I passed this cleansing. And I´ve survived :)

I was in a beauty studio near by Anděl, so also the accessibility was pretty good. I didn´t know what to expect. Though I checked the website of the studio and the detailed description of the procedure, because I wanted to avoid potential grubbing around that I really wasn´t interested in. On that fact I almost at the door warned the beautician with a question that she probably found very ridiculous from an adult person: „Will it hurt?“ Well, I had to ask. The beautician told me that there won´t be any grubbing around and that it has absolutely nothing in common with this type of cosmetic cleansing. It´s mostly pleasant procedure.

However with a little bit of worries and uncertainty I layed down on the couchette, the beautician covered me with the blanket, which was also weird, when outside was almost tropical weather :) However, when you´re lying on the cosmetics, then it´s definitely more comfortable to have something on you. At least for me it was nice. Because the beautician knew that it´s my first ultrasonic cleansing, she was explaining to me all the time what is she doing right now, what is she going to do and she explained me everything. Which was great.

First of all she removed my make-up, except the eye make-up (about which I was quite happy, because without make-up I look like a mummy, so I was glad that there´ll be at least my eye make-up :D). Then she applied for a few minutes a foam that has to soften the skin. It was very interesting, because the foam makes some sound on the skin, but it wasn´t uncomfortable. And then she took this ultrasonic spatula and started to go with it over my face. It is such a smoother and you hear a little bit the ultrasonic tingling, when it comes closer to the ear. Otherwise it´s really mostly pleasant thing, as she said to me. It´s not anything painful. Then she applied the mud mask from the Dead Sea, that has a task to reduce the rest of the pores. She let the mask impact for a while until growing stiff, and then you feel a typical tension for the masks. Then she wiped off the mask with the cleansing pads, applied the serum that she incorporated with the spatula, and in the end the final cream, and it was done. I was there for about 30 minutes. I think it wasn´t more. I was surprised because I would been there still for another 30 minutes :) And I counted that it will last for an hour or something like this.

As regards to the visibility of the procedure on the skin, then it certainly has some effect, but I can´t consider it after one procedure. I guess one would have to go there regularly, at least once a month. But for me it worked for sure at least psychologically, because then it came to me that I have the smoother skin and less pores. But finally I thought that I could after all reconsider the visit a beauticians and to start going there, because nowadays it isn´t anything terrible as years ago when I considered it as a downright torture.


So if you´re going to go to the ultrasonic cleansing of the skin and you´re worried, then don´t be, because I´m a big sissy and I´ve survived it and I even liked it and I wished that it´ll last a little bit longer, because it´s nice when someone takes care about you and you don´t need to do anything, just lie and enjoy the care that you definitely deserves after whole day.



Have a nice rest of the evening,
T.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)