středa 30. dubna 2014

Lipcolor Butter Soft Sensation od Astoru / Lipcolor Butter Soft Sensation from Astor

Hezký středeční večer,

dnes přicházím s beauty článkem poněkud později, ale přece :) Doufám, že jste měli úspěšný den, když bylo tak krásně a že náš ještě úspěšnější dny čekají. Teď už ale k dnešnímu tématu.

Když jsem naposledy vzala útokem DM drogerii, tak jsem zamířila ke stojanu s kosmetikou Astor, přičemž od této značky nemám doma vůbec žádný výrobek. Přesto, že si myslím, že se jedná o velice kvalitní kosmetiku a asi tento svůj zvyk přecházet v drogerii stojan Astor přehodnotím.

V současné době mě zaujala relativní novinka od této značky, a to Soft Sensation Lipcolor Butter. Má to být jakési máslíčko na rty, které v sobě snoubí vlastnosti rtěnky, balzámu i lesku. Tento nápad mi přišel velmi zajímavý a originální, protože si na trhu nejsem vědoma existencí podobného produktu. Pravda je, že cena je trošičku vyšší. Nebo teda nevím, jak to máte Vy a kolik jste ochotné dávat za rtěnky či lesky a ještě, když tohle je opravdu spíš takový balzámo-lesk. Doporučovaná cena je 169,- Kč, což nemusí znít jako moc, ale když je produkt prezentován jako rádoby "máslo na rty"...

Nicméně jsem měla štěstí, že byla v DM zrovna akce a jeden stál asi 130,- Kč. Já vím, sleva jen o pár kaček, ale i to na mě zafunguje a už to mou peněženku tolik nebolí :D V drogerii měli k dispozici asi 6 odstínů, mám ten dojem, ale dle oficiálních stránek Astoru existuje 10 odstínů a řekla bych, že si vybere opravdu každý. Já sama jsem se nemohla rozhodnout mezi dvěma odstíny. Hádejte, jak to dopadlo... Přesto, že jsem měla hrozné výhrady, vzala jsem si nakonec oba.





007 Delicate Lilac - tahle barva si mě získala už na první pohled. Miluju tyhle fialkové odstíny, co vypadají tak něžně a k zulíbání. Prostě jsem nemohla odolat. Navíc jsem kdysi dostala jeden lesk, který byl odstínem tomuhle dost podobný a tenkrát jsem ho fakt zbožňovala. Tento odstín je velmi nositelný, jak na den, tak na večer.







013 Magic Magenta - nádherný jasně růžový odstín. Je možná (no spíš určitě :)) trošku výraznější, takže asi nebude pro každého a možná pro někoho spíš jen na večerní líčení. 

Jak jsem ze začátku říkala, že cena je trošku vyšší, tak u tohoto produktu se určitě vyplatí investovat. Osobně nemám moc v oblibě matné rtěnky a raději mám hydratační a mastnější produkty na rty a tenhle lipcolor butter je opravdu super. Opět plní vše, co slibuje. Na to, že je to kombinace balzámu, rtěnky, lesku, tak výdrž je srovnatelná s kvalitnější rtěnkou. Víme, že lesky celkově moc dlouho na rtech nevydrží, na to jsou lepší rtěnky, ale jak říkám "kvalitnější". Lipcolor Butter určitě vydrží, když se s ním napijete nebo si dáte něco malého k jídlu. Pigmentace je super, samozřejmě, pokud chcete, aby byly rty sytější, není problém nanést ve více vrstvách, ale rozhodně si myslím, že splní účel každému, ať už chcete vypadat přirozeně nebo chcete, aby rty byly vidět více. Nákupu dvou odstínů určitě nelituji a naopak jsem ráda, že jsem si tento malý zázrak nakonec pořídila, protože odstíny jsou krásné, docela hodně toho vydrží, hezky hydratují, ani moc nevysušují rty, vypadají přirozeně a řekla bych, že si ve škále vybere opravdu každý. A co je dalším plusem tohoto máslíčka... Ta vůně! Jsem úchylná na vůně a vůně tohoto mě opravdu dostala. I kdyby nic jiného, koupím si ho příště už jen kvůli té vůni :) Je to taková vyloženě cukrátková vůně, taková hodně dosladka, takže je mi taky jasné, že ne každému to bude úplně vyhovovat, ale já mám vždy chuť ho ze rtů celý slízat :)

Za sebe mohu říci, že to byl možná můj nejúspěšnější nákup za poslední dobu, a to jsem si toho nakoupila poměrně dost :) Uvidíte ve videu... A určitě, až příště budu v drogerii, nestane se to, že bych utíkala kolem stojanu Astor a nezastavila se u něj, abych očíhla, jaké mají novinky.

Tak holky, přežijte dnes ten čarodějnický den a hlavně si ho užijte :) Zítra hezký 1. Máj a přeji nám, abychom se potkaly pod rozkvetlými třešněmi nebo pod jiným rozkvetlým stromečkem a abychom neuschly. Ale s pěstící kosmetikou se tak určitě nestane :)

Mějte se krásně a užijte si volný den :)

-----

Nice Wednesday evening,

today I´m here somewhat later with beauty article, but yet :) I hope you had a successful day, when it was so nice weather and that the more successful days are awaiting us. Now let´s go for today´s topic.

When I last time stormed the DM drugstore, so I went to the stand with Astor cosmetics, although I don´t have any product from this brand. Despite the fact that I think it´s a very high quality cosmetics and I probably reconsider my custom of passing the Astor stand in the drugstore.

Recently I was attracted by the relative novelty from this brand, Soft Sensation Lipcolor Butter. It has to be some sort of lip butter, which combines the qualities of lip balm, lipstick and the lip gloss. I found this idea very interesting and original, because I´m not conscious of the existence of a similar product on the market. The truth is that the price is a bit higher. Or at least I don´t know how you feel this and how much are you willing to pay for lipsticks or glosses and even if this is really more like a balm-gloss. The recommended price is 169 CZK, which may not sound like much, but when the product is presented as a wannabe lip butter or just balm...

However I was lucky that there was some special offer in the DM and one was about 130 CZK. I know, the sale was just a few crowns, but this also works for me and it doesn´t hurt me that much :D There were about 6 shades in the drugstore, I get the feeling, but by the official website of Astor there are 10 shades and I´d say that really everyone can pick out his color. I myself couldn´t decide between two shades. Guess what happened... Even though I had a lot of objections, after all I took both.

007 Delicate Lilac – this colour got me at first glance. I love these violet shades that look so gently and kissable. I just couldn´t resist. Moreover long ago I got a lipgloss that was very similar to this shade and in those days I really loved it. This colour is very wearable, both on the day and also on the evening.

013 Magic Magenta – gorgeous bright pink shade. It´s possible (well rather certainly :)) a bit more expressive, so it won´t be probably for everyone and maybe for some of you just for the evening make-up.

As I mentioned in the beginning that the price is a little higher, so at this product it´s definitely worth investing. Personally I´m not very fond of matte lipsticks and I prefer moisturizing and more oily lip products and this lipcolor butter is really great. Again it fulfills everything what it promises. For that it´s a combination of lip balm, lipstick and lip gloss then the lasting is comparable to the more fine lipstick. We know that the lipglosses generally don´t last too long on the lips. For that the lipsticks are better, but as I say, the more fine. Lipcolor Butter definitely resist the drinking or taking something small to eat. Pigmentation is great, of course, if you want more intense lips, it´s no problem to apply it in multiple layers, but definitely I think it fulfills the function to everyone, whether you want to look natural or you want the lips to be more seen. I definitely don´t regret the purchase of two these products, on the contrary I´m glad I´ve bought this little miracle, because the shades are beautiful, it lasts pretty much. It well moisturizes the lips, it also doesn´t dry out the lips, it looks natural and I´d say that in that scale there´s something for everyone. What´s another plus point of this butter... That smell! I´m a little deviant for the smells and the smell of this really got me. If nothing else I´ll buy it next time just because of the smell :) It´s such an absolutely candy smell, such a very sweet one, so it´s clear to me that it won´t suit to all of you, but I have always desire to lick it off of the lips :)

For myself I can say that it was perphaps my most successful purchase for the recent time, and that I bought quite a lot stuff :) You´ll see in my video soon... And for sure, the next time I´ll be in a drugstore, it won´t happen I´d run around the Astor stand and wouldn´t stop at it to look what´s new.

So girls, survive today´s Witches Day and especially enjoy it :) Tomorrow I wish you nice 1st May and I wish us to meet under the blooming cherry tree or under other blooming tree to not become dry. But with the caring cosmetics it won´t certainly happen :)

Have a wonderful time and enjoy your day off :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)