středa 23. dubna 2014

Make-up Maybelline Fit Me vs. Dermacol Matt Control


Přeji Vám hezkou středu,


v dnešním článku se zaměřím na porovnání dvou make-upů, které jsem si v poslední době pořídila. Je pravda, že na recenzi určitých produktů je potřeba více času a ne jen jeden měsíc, ale řekla bych, že u make-upu už po pár použitích poznáte, zda je to ten pravý a zda Vám sedí.




Původně jsem si chtěla koupit make-up Pure Gold od Dermacolu, ale v drogerii jsem ho nesehnala a pak jsem se dozvěděla, že už se nejspíš přestal vyrábět. Ale když jsem se koukla na internet, tak jsem objevila, že se dá ještě sehnat na některých e-shopech. Protože jsem ale chtěla zůstat u této značky a vyzkoušet jejich make-up, tak jsem sáhla po Dermacol Matt Control, ale musím říct, že to nebyla správná volba. Jedná se totiž o zmatňující make-up, a to docela dost, takže na mé suché pleti to dělá celkem neplechu a hrudkovatí. Pořídila jsem si ho, protože uvádí, že vyhlazuje póry a má anti-shine effect, což jsou věci, které jsou pro mě důležité. Nemám ráda, asi jako nikdo, když se lesknu, a i když mám spíše suchou pleť, občas se i lesknu, ale tento make-up je dle mého názoru určen vyloženě pro mastnou pleť. Mám ho v odstínu 1, který mi v drogerii připadal jako odpovídající mé pleti, ale jak už to tak bývá, tak doma jsem zjistila, že odstín je úplně jiný a zas tak moc mi nesedí. Řekla bych, že na mé pleti vypadá poněkud „mrtvolně“. Jeden test v drogerii bohužel nestačí, proto jsem až doma zjistila, že ani vlastnostmi mi nevyhovuje a ani odstínem. Tento make-up je celkem dost hutný. Co se týče vůně tohoto make-upu, tak ta je taková typická "make-upová", ale přijde mi to jako vůně hodně starého make-upu, takže bohužel i to mě zklamalo a na pleti mi to není příjemné. No musím říct, že Dermacol si mě tímto make-upem moc nezískal a další make-up od této značky asi zkoušet nebudu, i když bych ráda vyzkoušela ten Pure Gold, ale obávám se, že výrobky od Dermacolu budou mít všechny tuto stejnou vůni.

Po prvním vyzkoušení jsem věděla, že takhle to nepůjde a že se budu muset do drogerie vydat znovu pro jiný make-up. Protože jsem slyšela hodně chvály na nový make-up od Maybelline Fit Me, který se údajně má přizpůsobit Vaší pleti, tak jsem se rozhodla sáhnout po něm. Odstín 120 by na mě byl moc světlý, tak jsem vzala odstín 125 - Nude Beige. Make-up sedí perfektně a je pravda, co slibuje, a to, že se přizpůsobí Vašemu odstínu pleti, samozřejmě, když jste světlý typ s porcelánovou pletí a koupíte si odstín Caramel, tak ten se asi těžko přizpůsobí. Ale jinak make-up splyne s pletí úplně dokonale, co se týče vůně, oproti Dermacolu, pak pro mě to je velký rozdíl a není to tolik vtíravá vůně. Oproti Dermacolu je Fit Me make-upem krémovým na gelové bázi a je na pleti velmi příjemný, nepůsobí dojmem masky, vypadá přirozeně a i výdrž má kvalitní. Oproti Dermacolu, který je svou konzistencí hodně hutný a těžký, Fit Me je lehký, ale zároveň hezky kryje. Řekla bych, že je to takové lepší BB :) Na pleti nedělá žádné mapy, hezky ji vyhladí, zakryje nedostatky, zkrátka vše, co slibuje, i plní. Dá se sehnat od cca 230,- Kč. Za takovou cenu je to velice příjemný produkt a určitě, pokud bych se příště měla rozhodovat, zda Maybelline ano nebo ne, tak určitě ano, protože i předtím jsem používala make-up od Maybelline (Affinitone) a i s ním jsem byla spokojená, ale řekla bych, že Fit Me je o trošku vyšší level, přece jen je novější, a mně vyhovuje více.

Dole na obrázku / Down on the picture: Dermacol Matt Control,
nahoře / on the top of the picture: Fit Me Maybelline




     

Každopádně, pokud hledáte ten pravý make-up, tak make-upy Fit Me od Maybelline mohu doporučit. Je velmi přirozený a je dostupný v několika odstínech, takže ten svůj si najde určitě každý. V České republice je to s make-upy trošku problém, protože se u všech značek neprodávají všechny odstíny, a často chybí právě ty nejsvětlejší. Nicméně tento Fit Me jsem viděla prodávat od odstínu celkem dost světlého 120 Classic Ivory po 355 Coconut (tedy 9 odstínů), ale v nabídce Maybelline je odstínů 18, kdy nejsvětlejším je Porcelain (110). V řadě Fit Me je vedle make-upu k dispozici i korektor a pudr, které jsem ale ještě neměla možnost vyzkoušet. Ale po zkušenosti s make-upem určitě vyzkouším. 

-----

I wish you a nice Wednesday,

in today´s article I´ll focus on comparing of two make-ups that I purchased recently. It´s true that for the review of certain products it´s necessary to have more time and not just one month, but I´d say for the make-up you know after a few uses if it´s the right one and if it fits you.

I originally wanted to buy make-up Pure Gold from Dermacol, but I couldn´t get it in the drugstore and then I heard that they probably stopped producing it. But when I went through the internet, I found that you can buy it on some e-shops. However because I wanted to stay at this brand and try their make-up, so I reached for Dermacol Matt Control make-up, but I have to say it wasn´t the right choice. It´s actually the mattifying foundation, and quite a lot, so on my dry skin it makes some mischief and it makes lumps. I bought it because it states it refines the pores and has anti-shine effect, that are things that are important to me. I don´t like, probably like no one, when I´m shining, and even though I have rather dry skin, sometimes my skin even shines, but this make-up is, in my opinion, determined absolutely for oily skin. I have it in the shade number 1 which I found as matching my skin, but as it happens, so at home I found that the colour is completely different and that it doesn´t fit me very much. I´d say it looks somewhat deathly on my face. One test at the drugstore is unfortunately not enough, that´s why I found at home that it doesn´t suit me with its qualities and nor with the colour. This make-up is quite thick. As for the smell of this make-up, it´s such a typical make-up smell, but it seems to me like the smell of a very old make-up, so unfortunately it also disappointed me and it isn´t very comfortable on my face. Well, I have to say that Dermacol didn´t convinced me with this make-up and I probably won´t test other make-up from this brand, although I´d like to try Pure Gold make-up, but I´m afraid that all the products from Dermacol will have the same smell.

After the first testing I knew that it couldn´t be the right thing for me and that I´ll have to go back to the drugstore for another make-up. And because I´ve heard a lot of praise for the new make-up Fit Me from Maybelline which should reportedly adapt to your skin, so I decided to reach for it. The hue 120 was too light for me, so I took the shade 125 – Nude Beige. Make-up fits perfectly and it´s true what it promises, and that it adapts to your skin tone. Of course, if you´re light type with porcelain skin and you buy a shade Caramel, so this will hardly adapt. But otherwise the make-up blends perfectly with the skin. In terms of smell, compared to Dermacol, for me it makes a big difference and it isn´t so intrusive smell. In comparison with Dermacol the make-up Fit Me is a cream make-up on the gel basis and it´s very pleasant to the skin. It doesn´t look like mask, it looks naturally and it also has very good endurance. Compared to Dermacol, which is very dense and heavy with its consistency, Fit Me is light, but at the same time it nicely covers. I think it´s such a better BB :) It doesn´t make any maps on skin, it nicely smoothes it, it covers imperfections, it simply fulfills everything, what it promises. You can buy it from 230 CZK. For that price it´s a very nice product and certainly, if I next had to decide whether Maybelline yes or not,  it´s definitely yes, because also before I had used a make-up from Maybelline (Affinitone) and I was also satisfied with it, but I´d say Fit Me is a little higher level, after all it´s newer and it suits me more.

Anyway, if you´re looking for the right make-up, then make-ups Maybelline Fit Me I can recommend. It´s very natural and available in many hues, so surely everyone will find the right one. There´s a problem in the Czech Republic with make-ups, because at all brands they don´t sell all shades here, and there is often lack just the lightest ones. However I saw available here from the shade quite enough light 120 Classic Ivory to 355 Coconut (so 9 shades), but the brand Maybelline offers 18 shades, where the lightest is Porcelain (110). In a series of Fit Me there is also available next to make-up concealer and powder, but I haven´t had a chance to try yet. But after the experience with make-up I certainly will.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)