středa 21. října 2015

Ultra Aqua Brow Tint - Makeup Revolution London

Tak tento produkt bych označila za objev tohoto roku. Doteď jsem na obočí používala jen tužky na obočí nebo oční stíny. Chtěla jsem ale vyzkoušet také nějaké produkty gelové konzistence. Zálusk jsem si dělala na dipbrow pomade od Anastasie, snad i proto, že o něm básní snad každá zahraniční youtuberka a když vidím tutorial, kde používají na obočí právě tenhle produkt, tak už chápu, proč ho všechny tak vychvalují. Vypadá opravdu moc hezky. Každopádně co si budeme povídat, není to zrovna levné, na to, že je to malinký kalíšek na obočí. A tak jsem zapátrala a objevila jsem tuhle barvu na obočí od Makeup Revolution. Koupila jsem ji v Rossmannu, tuším, že stála nějak kolem 160,-, ale jistá si nejsem, nicméně do 200,- se vejdete. Nebyla jsem si tedy jistá vůbec odstínem, protože to je takové ošemetné. Vybrala jsem ten nejsvětlejší, co je, s názvem Fair. Ještě byl ve hře světlý odstín, který má název Light. Ale rozhodla jsem se dobře. Nejsem sice už úplná blondýna, ale mám to spíš teď takové myší, tak si myslím, že tenhle odstín mi jde.
Na první pohled, když si ho nandáte, vypadá celkem tmavě, ale neděste se, jak říkám, mám světlé vlasy a jde mi. Má úplně skvělou konzistenci, není to vyloženě gelová konzistence, ani tekutá, je to něco mezi. Těžko říct, proč má v názvu tu vodu. Tekutější tedy je, to je jasné. S touhle barvou se mi pracuje fakt dobře. Má dobrý aplikátor, dá-li se tomu tak říct, takže vytlačíte akorát potřebné množství. Vždycky si vytlačím tou tubičkou kousek na hřbet ruky a nanáším na obočí zkoseným štětečkem, ten se mi na obočí zdá nejlepší. Používám zkosený štěteček od Hakura a je fakt awesome :) Stejně jako tahle barvička na obočí. Jsem z ní fakt nadšená. Od té doby, co jí mám, nepoužívám na obočí nic jiného. Je super v tom, že nemusíte ničím fixovat, jako jsem musela u tužky na obočí, protože ta jinak sama o sobě celý den nevydržela a smývala se. Tahle barva drží do té doby, než ji odličíte. Takže za mě fakt super investice. Obočí vypadá naprosto přirozeně a když zaschne, tak se ani nehne. Opravdu výborná věc. Můžu doporučit. Stejně bych tedy ještě chtěla vyzkoušet tu Anastasiu, nebo jak se to skloňuje :) Ale za tu cenu bych si mohla koupit 4 balení téhle barvy, se kterou jsem spokojená, takže zatím nemám důvod měnit, i když je mi jasné, že je to jako srovnávat Škodovku s Bentleyem :)
-----
 
I´d marked this product as revelation of the year. Until now I´ve been using only eyebrow pencils or eyeshadows for eyebrow. However I wanted to try also some gel-consistency products. I was set on dipbrow pomade by Anastasia, perhaps because every single foreign youtuber raves about it and when I see some tutorial where they use this eyebrow product, then I get it why everyone praises it that much. It looks really very nice. Anyway what can we talk, it´s not exactly cheap. And so I was searching and I found this brow tint by Makeup Revolution London. I bought it in Rossmann drugstore. I think it was about 160 CZK but I´m not very sure. However it wasn´t more than 200 CZK. I wasn´t very sure about the shade because it´s kind of tricky. Finally I chose the lightest shade with name Fair. There was also shade called Light. But I decided very well with that Fair one. I´m not totally blonde anymore but my hair are now rather mouse-like, so I think that this shade fits me well.
 
On the first sight when you see it on your hand, it looks quite dark but don´t be scared. Like I say, I have light hair and it suits me. It has completely great consistency, it´s not directly gel like, nor liquid, it´s something between. Hard to say why it has aqua in name. However it´s more liquid, it´s clear. I like working with this tint. It has a good applicator, so you push needed amount of the product. I always use it that I push a little with this tube on the back of my hand and then I apply it with angled brush on the eyebrow. I find the angled brush the best for eyebrow. I use angled brush by Hakuro and it´s really awesome. The same as this brow tint. I´m really excited from it. Since I got it, I don´t use anything else for my eyebrow. It´s cool that you don´t have to fix it with anything. Like I used to when I used eyebrow pencil because the pencil didn´t last on its own without eyebrow gel on it and it was washing away. This tint lasts until you remove it with makeup remover. So if I can speak, it´s super investment. The eyebrow looks totally naturally and when it sets, then it doesn´t move anywhere. Really excellent product. I can warmly recommend. Otherwise I would like to try also the Anastasia one. But for the price I could buy 4 packages of this tint that I´m happy with so I don´t have reason to change, altough it´s clear that it´s like compare Škoda with Bentley :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)