neděle 4. října 2015

Omluvenka / My apology

Ahoj všem!

Hrozně se omlouvám za svou neaktivitu. Jsem hanba a vím o tom :( Musím ale říct, že 2 měsíční dovolenou jsem hodně dlouho neměla. Naposledy na VŠ, kde jsou kolikrát i 3 měsíce volna, ale vlastně ani to ne, protože jsem skoro každý rok přes léto pracovala. 

Tak snad mi prominete, že jsem se tentokrát trošku zdržela, ale asi jsem to opravdu potřebovala. Přesto, že tvorba blogu mě baví. Jsem ráda, když můžu své zkušenosti, ať už s kosmetikou nebo s čímkoliv jiným, předat dál a jsem ráda za každé jedno přečtení příspěvku nebo za každého jednoho odběratele na youtube. I proto mě mrzí, že jsem tohle léto takhle zazdila, ale abych pravdu řekla, tak bych z kosmetického hlediska přes léto moc nepřispěla, protože jak byly ty vedra, tak jsem nepoužívala skoro žádný make up a taky jsem si přes léto nekoupila skoro nic nového. Spíš jsem byla ráda, že jsem ušetřila peníze, které bych normálně rozfrcala za kosmetiku, a mohla jsem jet dvakrát na dovolenou :) Takže většinu léta jsem nebyla vůbec na příjmu. 

Každopádně teď už od října bude blog v normálním režimu. Mám už připraveno i pár videí, protože se mi tu celkem nakupilo dost vypotřebovaných produktů a taky proběhl nálet na drogerii, takže i nějaký ten haul bude.

Ještě jednou se tedy omlouvám za nečinnost, ale věřím, že to pochopíte a zachováte mi přízeň :)

Přeji hezký zbytek víkendu a ve středu jsem tu s videem na beauty téma :) 

-----

Hi everyone! 

I´m so so sorry for being so passive. I´m shame and I know that :( However I have to say that I didn´t have such 2-months vacation for a very long time. Last time it was at university where you can have 3 free months but actually I haven´t also because almost every year I worked during summer.

So I hope you´ll excuse that I´m a little late but I think I really needed it. Despite the fact I like creating of my blog. I´m glad if I can pass on my experiences, whether the beauty ones or something else. And I´m very happy for every single reading of some post and for every single youtube follower. It´s also why I´m sorry that I set it in this summer but to be honest I think that I wouldn´t contribute much this summer from the beauty point of view because as it was so hot here I didn´t use almost any make up and also I almost didn´t buy anything new. I was rather happy that I saved money that I would normally spent for cosmetic stuff and I could go twice for a vacation :) So most of time I wasn´t online at all.

Anyway from October blog will be in normal mode. I already have some videos for you because quite lot of empties accumulated in my place and also I was shopping in the drugstore (and not only one, of course) :D so also some haul will be here.

Once again I´m sorry for non aktivity but I believe you´ll understand and keep your favor for me :)

I wish you nice rest of weekend and on Wednesday I´ll be here with video on beauty topic :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)