středa 14. října 2015

Dermacol Magic Beauty Cream 8in1 - hydratační tónovací krém / hydrating toning cream

Vítám Vás na svém blogu, který dostal nový podzimní kabátek :) Snad se Vám tu bude líbit :)

Na tenhle BB cream jsem narazila úplnou náhodou, když jsem našla vzorek tohoto BB krému v časopise, který jsem si koupila na dovolenou. Normálně bych si ho asi v drogerii nevšimla. Nebo všimla, ale asi bych si ho sama od sebe nekoupila. Nicméně od té doby, co jsem ho poprvé vyzkoušela, tak ho používám už pořád. Samozřejmě už ne ten vzorek, ale potom, co jsem byla s tím vzorkem spokojená, koupila jsem si plné balení.
Je pravda, že na bíbíčko není úplně levný, tuším, že stojí kolem dvou stovek, ale zase je fakt supr. Vyhovoval mi i v létě, kdy se mi pleť víc mastila, ač je na něm psáno, že je hydratační. Přijde mi, že je trochu podobný make-upu Imperial od Dermacolu a má i podobný obal :)
Dle povídání na obalu má tento "kouzelný krém" splňovat 8 kroků v 1, a to:
1 - přirozený vzhled

2 - hydrataci

3 - sjednocení tónu pleti

4 - krytí nedokonalostí

5 - rozzáření

6 - pocit svěží pleti

7 - sametovou pleť

8 - SPF 15
K tomu uvádím, že přirozený vzhled s tímto krémem je zaručen, protože má lehké krytí, ale poradí si i s menšími nedokonalostmi pleti. Sjednocení tónu pleti je jasná věc. Můj odstín je Shell, takže trošičku tmavší. Když jsem ho používala po dovolené, kdy jsem měla pleť opálenou, padl mi jak ulitý, teď už je na mě trošku tmavší a víc dorůžova, takže mi už moc nesedne, ale když ho smíchám se světlejším make-upem, tak je super. S hydratační schopností musím zcela nepochybně souhlasit, protože hydratuje opravdu moc hezky a po nanesení mám pocit osvěžené pleti. Má vůni hodně podobnou Nivee.
 
Balení je maličké, 30 ml, takže úplně bezva na cestování, nezabere příliš místa v kabelce a můžete ho použít prakticky kdekoli, i když třeba nemáte štětec. Osobně používám štětce i na BB krémy, protože mi přijde, že se pak krém lépe vpracuje do pleti. Ale řekla bych, že v nouzi by to určitě šlo i prsty. Hrozně mě překvapilo, že na to, že je hydratační, vyhovuje i mé smíšené pleti, přesto, že jak je už celkem zima, tak moje pleť začíná opět sklouzávat do stádia pleti sušší. Ale jak jsem již psala, vyhovoval mi i v létě, kdy se mi pleť mastí víc. Takže bych řekla, že je velice univerzální pro více typů pleti. Pro úplně mastnou to asi ale nebude.
Závěr? Dle mého jeden z nejlepších BB krémů z drogerie, ne-li ten nejlepší z nich.

P. S. Přidávám jednu veselou fotku z tohoto víkendu. Vím, že Halloween ještě není, ale proč si to s předstihem nenatrénovat? :)


inspirace / inspiration: make-up by Letzmakeup
-----

Welcome at my blog which got new fall coat :) I hope you´ll like it :)
I reached for this BB cream totally accidentally when I found tester of this BB cream in magazine I bought for my vacation. I´d probably not notice it in the drugstore normály. Or I´d notice but probably I´d not buy it on my own. However since I first tried it, I use it everytime. Of course not that sample but after I was satisfied with that, I bought the full package.
It´s truth that for BB it´s not totally cheap, I think it´s around two hundred crowns but it´s very great. It also suited me in summer when my skin got more greasy althought it´s written on it that it´s hydrating. It comes to me that it´s a little similar to Imperial make up by Dermacol and it also has similar package :)
According to what´s written on the package, this magic cream has to meet 8 steps in 1:
1 - natural look

2 - hydration

3 - evening out the skin tone

4 - covering the imperfections

5 - illuminating

6 - fresh feel

7 - velvet complexion

8 - SPF 15
To that I state that natural look is certain with this cream because it has light coverage but it can also deal with some skin imperfections. Evening out the skin tone is clear thing. My shade is Shell so it´s a little bit darker shade. When I was using it after vacation, when I had my skin tan, it suited me as bunted. Now it´s a little bit darker for me and more to the pink undertone so it doesn´t match me that much but if I mix it with lighter foundation, it´s awesome. I have to absolutely undoubtedly agree with hydrating ability because it hydrates really nicely and after applying I have really feeling of fresh skin. This cream has a scent very similar to Nivea´s products.
Package is tiny, 30 ml so it´s completely great for travelling, it doesn´t take too much space in your bag and you can use it practically everywhere even though you don´t have brush with you. Personally I use brushes also for BB creams because it comes to me that cream is better incorporated in skin. But I´d say that it´s definitely okay to use fingers for it. It very surprises me that for the fact it´s hydrating, it fits my combination skin. Despite now as it starts to be quite cold, my skin begins to be again more dry. But as I already mentioned, it also suited me in summer when I have more oily skin. So I´d say that it´s very universal for more skin types. But it probably won´t be for directly oily skin.
Conclusion? In my opinion one of the best BB creams in the drugstore, if not the best ever.

P. S. I´m adding one happy picture from this weekend. I know Halloween is not here yet but why not to train it a little? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)