čtvrtek 29. října 2015

Oriflame Essentials Kit

Tuto sadu jsem dostala od kamarádky, která pro Oriflame pracuje. Jinak bych si ji sama asi nepořídila, i když nikdy neříkej nikdy, že :)
Jemná čisticí pleťová emulze 3v1 Essentials

Začala bych čistícím pleťovým mlékem, nebo chcete-li gelem, i když tenhle produkt má spíš konzistenci čistícího mléka. Řekla bych, že je více než vhodný pro mastnou pleť, ale v létě mi úplně vyhovoval, když jsem se chtěla zbavit přehnané mastnoty v T-zóně. Je příjemně osvěžující. Vždy jsem ho nanesla krouživými pohyby na potřebná místa a pak jsem setřela vatovým tamponkem. Pleť mi po použití tohoto mléka přijde hezky čistá a rozzářená. Většinou jsem ho tedy používala v kombinaci s micelární vodou. Nejdřív jsem použila micelární vodu na odlíčení make-upu a jiných nečistot a pak na dočištění jsem použila tuhle emulzi. Používala jsem ho vždy, když jsem měla pocit, že se mi pleť více zanáší a více se mastí, což letos, jak byly ty horka, bylo celkem často :) A řekla bych, že tenhle produkt bojuje s mastnotou celkem úspěšně.
Gel na oční kontury Essentials

Je pravda, že na oblast očí mám jiné favority, které používám raději než tenhle gel. Je to možná i proto, jaké má dávkování. Tubička má celkem široký otvor, ze kterého leze gel (omlouvám se za popis, ale nevím, jak lépe to mám slovy popsat, samozřejmě sem dám fotku, abyste věděli, o co mi jde :)), a tak je gelu celkem velké množství, což na oči nikdy tak velké množství nepotřebujete. A přesto, že je to gel, tak mi přijde, že krémy na oči, které mám a které mají klasickou krémovou konzistenci, jsou hydratačnější a používám je proto raději. Zvlášť teď, když už je celkem zima a oční okolí potřebuje více hydratovat než chladit. Jinak si ale myslím, že je tento gelík celkem fajn a na léto je příjemný, protože hezky chladí.
Noční vyživující krém Essentials

S přívlastkem hydratační se u tohoto krému mohu jen ztotožnit, protože hydratuje opravdu hezky, ale není to ten typ krému, který Vám zmastí pleť a Vy se pak lesknete jak psí... Tenhle krém je hrozně příjemný na pleti a má příjemnou vůni. Není zas tak hutný, takže pro velmi suchou pleť asi úplně vhodný nebude, i když je u všech těchto produktů uváděno, že jsou určeny pro všechny typy pleti. Tak úplně bych s tím nesouhlasila. Souhlasím ale určitě s tím, že jsou vhodné pro citlivou pleť, pro smíšenou a normální pleť. Tím, že tento krém není hutný, tak se celkem rychle vsákne do pleti a nezanechá na ní mastný film, ale jen ji zahalí do jakéhosi hydratačního ochranného polštářku. Na noc úplně ideální společník.
-----
I got these kit from my friend who works for Oriflame. I´d probably not buy it on my own but never say never, right :)
Gentle 3in1 Cleanser

I´d start with this cleanser. This cleanser has a consistency more like a cleansing milk. I´d say that it´s more than suitable for oily skin but in summer it suited me completely when I wanted to get rid of excessive grease in T-zone. It´s nicely refreshing. I always applied it with circle motions on needed spots and then wiped it away with a cotton pad. After applying this cleanser, skin feels nicely clean and bright. Mostly I used it in combination with micellar water. First I used micellar water to remove my make-up and for more cleaning up I used this cleanser. I used it everytime I felt like my skin is more clogged and oily which this year was quite often, especially in those hot days in summer. And I´d say that this product struggles with grease quite successfully.
Eye Contour Gel

It´s true then that I have other favourites for eye care that I prefer than this gel. It´s maybe also because of the package. The tube has quite wide opening of which gel goes (I´m sorry about the description but I don´t know how better to describe it, of course I´ll put picture here so you´ll know what I mean :)) and so quite huge amount of gel goes from it, however you don´t need that much product for eyes. And despite the fact that it´s gel it comes to me that eye creams I have and which have classic creamy consistency, they´re more hydrating and I rather use them. Especially now when it´s quite cold and eye area needs more hydrate than cool. Otherwise I think that this gel is quite nice and it´s nice for summer because it nicely cools.
Nourishing Night Cream

I can totally agree with attribute: nourishing and moisturizing when it comes to this cream because it hydrates really nicely but it´s not such kind of cream that greases your skin and then you´re shining like dog´s... This cream is very comfortable on skin and it has very nice scent. It´s not very thick, so it won´t be probably very suitable for very dry skin, although it´s mentioned for all these products that they´re for all skin types. I wouldn´t agree with this that much. But I definitely agree that they´re suitable for sensitive skin, for combination and normal skin. This cream quite quickly absorbs into the skin and doesn´t leave any oily hint on it. It only veils it into a kind of hydrating protective pillow. It´s perfect companion for night.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)