čtvrtek 30. dubna 2015

Makeup Revolution Amazing / Makeup Revolution Amazing Lipstick

Vítám Vás u dalšího článku!

Dnes to bude o rtěnkách značky Makeup Revolution London. Nad těmito rtěnkami jsem se už rozplývala ve víkendovém videu. 

Odkaz zde: http://liltee87.blogspot.cz/2015/04/newinky-brezen-duben-2015-haul-march.html 
Tak jsem si řekla, že by bylo vhodné a více než žádoucí věnovat těmto krasavicím samostatný článek, protože si to více než zaslouží. Když jsem někde (už si popravdě nepamatuju kde to bylo, ale tuším, že to byly facebookové stránky Makeup Revolution) zahlídla upoutávku na tyhle rtěnky v ceně 49,- Kč, moc jsem si od nich neslibovala, ale věděla jsem, že je budu chtít vyzkoušet. Protože pár věcí od téhle značky už doma mám a zatím není nic, z čeho bych byla zklamaná. Nicméně rtěnka za 50 kaček? I kdyby měla stát za prd, vyzkouším jí. A pořídím si alespoň dvě, ať to můžu řádně zhodnotit. Pořídila jsem si tedy dva odstíny, růžová byla jasná volba, tedy odstín Dazzle (tento odstín mám na rtech ve výše zmíněném videu) a pak jsem neodolala typické červené, název odstínu je Lady, ale ve skutečnosti tak řvavá, jak vypadá v té tyčince, není. Nicméně se rtěnky dají velice hezky navrstvit, a tak můžete dosáhnout intenzity, jakou chcete.
Dazzle - ve skutečnosti nemá až takovou perleť a nejde do fialova, spíš je to klasická tmavá růžová

 Dazzle - in real it doesn´t have such shimmer and it doesn´t go to violet, it´s rather classic dark pink
Lady - má podtón lehce do oranžova / Lady - it has undertone lightly to the orange
Už na první pohled jsem se do téhle rtěnky zamilovala. A poté i na první vyzkoušení. Rtěnky jsou opravdu super! Co se týče obalu, je klasický plastový, ale mně se líbí. Je elegantně černý se zlatým nápisem. Líbí se mi, že vrch víčka je v té barvě, ve které máte tu rtěnku, takže když budete mít všechny odstíny, tak hned budete vědět která je která :) Rtěnky jsou k dispozici ve 30 odstínech, takže si myslím, že si vybere každý. Svou konzistencí jsou vhodné i pro rty starších ročníků, protože rty nevytahují vzhledem k tomu, že konzistence je spíše krémová. Přesto, že jsou tyto rtěnky prezentovány spíše jako matné. Nanášení jde s nimi jako po másle, protože mají krásnou texturu, takže na rtech jsou velmi příjemné a po chvíli skutečně trošku zmatní. Takže když po nějaké chvíli zmatní, nemusíte se bát, že se budou někde obtiskávat. Vyzkoušela jsem se skleničkou, a obtisk tam skutečně nezanechají.

Co se mi dál na těchhle rtěnkách líbí je jejich vůně. Krásně sladce voní. Dazzle připomíná mně i mamce nějakou cukrovinku z dětství, ale nemůžeme přijít na to kterou. Na to, že jsou tyhle rtěnky spíše hydratační a krémové, vydrží poměrně dlouho, až jsem čuměla, že tak dlouho vydrží. Protože už když jsem ji nanášela, tak jsem si říkala, že ta výdrž asi nebude nic moc, ale co by člověk chtěl od rtěnky za takovou cenu. Ale když jsem ji ještě po pár hodinách a po několika drincích měla stále na rtech, upřímně jsem se tomu podivovala. A chystám se, že se podívám ještě po jiných odstínech těchto rtěnek, protože jsem z nich opravdu nadšená.

-----

Welcome at my another article!

Today it´ll be about Makeup Revolution London lipsticks. I´ve already slobbered over these lipsticks in weekend´s video. 


So I thought it would be appropriate and more than desired to dedicate an article to these beauties because they more than deserve it. When I somewhere (honestly I don´t remember where it was but I guess it was facebook page of Makeup Revolution) saw this teaser on these lipsticks for 49 CZK, I didn´t expect much from them but I knew that I would like to try them. Because I already have some products from this brand and there isn´t anything yet from which I´d be disappointed. However lipstick for 50 crowns? Even if it should worth ass, I´ll give it a try. And I´ll buy at least two of them so I can properly assess it. So I bought two shades of this lipstick. The pink was clear choice, it´s shade Dazzle (this shade I had in the above mentioned video) and then I didn´t resist the typical red colour, the shade Lady but in real it´s not as intense as it looks in the stick. However these lipsticks can be very nicely layered, and so you can achieve the intensity you like.

I totally fell in love with this lipstick at the first sight. And after that also for the first try. These lipsticks are really awesome!  As for the package, it´s classical plastic but I like it. It´s elegant black with golden inscription. I like that the top of the lid has that colour what colour of lipstick you have, so when you´ll have all shades, then you´ll immediately know which is where :) Lipsticks are available in 30 shades so I think that everyone can pick his own one. They´re suitable also for the lips of older years with its consistency because they don´t pull the lips due to the fact that the consistency is rather creamy. Although these lipsticks are presented rather as matte. The application is like a butter application, because they have beautiful texture, so they´re very nice on the lips and after a while they´ll really go matte a little bit. So when they become dull, you don´t need to be afraid that they´ll transfer somewhere. I tried it with a glass and they really don´t leave any print.

What else I like about these lipsticks, is their smell. They beautifully and sweetly smell. Dazzle reminds me and my mum some kind of candy from childhood but we can´t figure out which one. For the fact that these lipsticks are rather moisturizing and creamy, they last quite a long time. Honestly I couldn´t believe it when I saw it. Because already when I applied it, I thought that the lasting won´t be anything much but what one would want from lipstick with this price. But when I still have it on my lips after few hours and few drinks, I was really wondering. And now I´m going to look also for some other shades of those lipsticks because I´m really excited about it.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)