neděle 19. dubna 2015

Vzpomínkový tag / Memorial tag

Vítejte zpět na mém blogu!

Dnes to bude vzpomínací tag. Takže se navrátíme do 90. let, kdy nám bylo hej a vše bylo zalité sluncem :)

1) Ve kterém roce ses narodila?

1987.

2) Máš nějaké fotky z doby, kdy jsi byla mladší?

Myslím, že bez fotek by nebyl život.
 
3) Na kterých TV pořadech jsi vyrostla?

Krteček, Tom a Jerry, Willy Fog, Kačeří příběhy, Rychlá rota. Pamatuji si, že v době mého dětství toho bylo spousty a ty pohádky, co jsou dnes, už vůbec nechápu. Pohádky typu Bořek stavitel nebo Lokomotiva Tomáš, mi přijdou lehce stupidní.
4) Čím jsi chtěla být až vyrosteš? Pořád tím chceš být?

Chtěla jsem být plno věcí. Od učitelky, přes tanečnici až po ředitelku zeměkoule. Poměrně dlouho mě držela prodavačka. Taky jsem chtěla být zpěvačkou, fotomodelkou nebo sekretářkou. Dnes už mám úplně jiné ambice, ale to je asi jasné :)

5) Jaké byly Tvé oblíbené hračky na hraní?
Nejraději jsem měla barbíny. Měla jsem jich opravdu spoustu a měla jsem taky dva Keny, ale tuším, že jsem to tu už někde uváděla :D Panenky mě bavily a vydrželo mi to taky celkem dlouho. Měla jsem pak i dost plyšáků, ale nejvíc mě asi bavilo hrát si právě s bárbínama :)

6) Jaký nejtrapnější zážitek si pamatuješ?

Trapasů jsem v dětství zažila dost. Těžko vybrat jen jeden a ten nejvíc trapný. Ale na jeden si vzpomínám celkem jasně. A to, když jsem asi ve 2. třídě přišla do školy v červených punčocháčích a všichni mi říkali, že mám nohy v krvi a každý si na mě ukazoval. Teď se tomu samozřejmě směju, ale tehdy mě to dost ranilo a punčocháče jsem si pak už nikdy na sebe nevzala. A když se podíváte, co se nosí dnes a že se nosí všelijaké šílené barvy punčocháčů, tak vlastně na tu dobu jsem byla celkem nadčasová slečna :) Akorát hloupé děti to vůbec nepochopily :D

7) Přečti něco, co jsi psala ve školce.

Tak to asi bohužel nic takového nemám.

8) Tři písničky, které jsi milovala, když jsi byla malá.

Asi bych musela říct, že to byly písničky z pohádek, takže většinou pohádkové znělky. Tom a Jerry jdou, Kačerov jak hurikán a Chi Chi Chi Chip a Dale :)

9) Jaký nejsměšnější oblek jsi měla, když jsi byla malá?

Jednou jsme ve školce měli focení a já jsem s sebou neměla žádné šatičky na převlečení, a tak mi půjčila kamarádka své šaty, ve kterých se fotila, ale vypadaly spíš jako zástěra. Taky tedy na té fotce se úplně netvářím, že by se mi líbily :D Už tenkrát jsem asi byla dost marnivá.

10) Nějaká zábavná příhoda, která se Ti stala, když jsi byla malá?

Asi to není úplně zábavná příhoda. Ale byli jsme na návštěvě u mé tety a strejdy a moje sestřenice tam dětem dávala kousek čokolády. Když přišla ke mně, jen jsem se na ní podívala a prohlásila: "To je málo, já chci celou." :D

11) Jsou nějaké věci, které máš od dětství doteď?

Zrovna nedávno jsem objevila svého oblíbeného plyšáka, pejska Dennynu :) A je toho určitě víc. Panenky barbie mám schované taky :)

12) Něco divného, co jsi dělala jako dítě?

Určitě jsem dělala plno divných věcí, jako dělají všechny děti. A některé mi zůstaly dodnes :D

13) Nejstrašidelnější věc, která se Ti stala?

Na nic konkrétního si asi nevzpomenu. Byla by to až později bojovka na táboře nebo na škole v přírodě.

14) Jaký byl svět předtím a jaký je dnes?

Řekla bych, že dříve byl víc pohodový. Dnes je to všechno o stresu. I malé děti ho už pociťují, dle mého názoru. Nebyl internet, nebyly vymoženosti, jako jsou teď, takže si lidé museli víc pomoci sami nebo si vzájemně pomoci. Dnes se všichni uzavírají do virtuálních prostorů a neumí se sebou komunikovat normálními prostředky.

Co Vy? Zavzpomínejte taky na své dětství. Je to fajn :)
-----

Welcome back at my blog!

Today it´ll be remembering tag. So we´re going to go back to the 90´s when we were hey and everything was poured by sun :)

1) When were you born?

1987.

2) Do you have some pictures from time where you were younger?

I think there´ll be no life without pictures.

3) On what TV shows did you grow up?

A mole, Tom and Jerry, Willy Fog, Duck´s tales, Chip´n Dale Rescue Rangers. I remember that at my childhood there were a lot of these and the current fairytales I don´t understand at all. I mean fairytales like Bob the Builder or Thomas and Friends, I find those lightly stupid.

4) What you wanted to be when you´ll grow up? You still want to?

I wanted to be a lot of things. From teacher, over dancer up to the director of the globe. I quite a long time wanted to be a shop assistant. I also wanted to be a singer, photomodel or secretary. Today I have completely different ambitions, but I suppose it´s clear :)

5) What were your favourite toys?

Most of all I liked barbies. I had really a lot of them and I had also two Kens but I think that I already wrote this fact here :D I liked the dolls and I liked them quite a long time. Then I had also many stuffed animals but the most I liked to play with barbie dolls :)

6) What most embarrassing experience do you remember?

I experienced a lot of embarrassing situations in my childhood. Hard to choose just one of them and the most embarrassing one. But I remember of them quite brightly. It was when at 2nd grade I came to school in red tights and everyone told me I had legs in blood and everyone was starring at me. Of course that now I laugh to this but back then it really hurt me and I never wore those tights again. And when you look what´s the fashion look like nowadays and that various crazy colours of tights are tendy, then I was actually quite timeless miss for that time :) However those stupid kids didn´t understand it :D

7) Read something you wrote in the kindergarten.

I guess that unfortunately I don´t have anything like that.

8) Three songs you loved when you were a kid.

I should have to say that songs from fairytales, so mostly the theme songs. Tom and Jerry, Duck Tales and Chi Chi Chi Chip and Dale :)

9) What most ridiculous dress you had when you were a child?

One day we had photoshooting in nursery school and I had no dress for change and so my friend borrowed me her dress for this photoshooting but it looked rather as an apron. Also I don´t make faces on this picture like I liked them :D I guess I was already pretty vain back then.

10) Some funny story that happened to you, when you were a little child?

It´s probably not totally funny story. But we were on visit at my aunt and uncle and my cousin was giving a piece of chocolate to the children. When she came to me, I just looked at her and stated: "That is few, I want it all." :D

11) Are there any things that you have from childhood until now?

Just recently I discovered my favourite stuffed dog Denny :) And it´s definitely a lot more. I have also barbie dolls :)

12) Something weird what you did as a child?

I was definitely doing a lot of weird things, as all kids do. And some of them remains until now :D

13) The most creepy thing that happened to you?

I don´t remember anything specific. Lately it would be night trips (fightings) on the camp or school in the nature. 

14) What was the world before and what´s today?

I´d say that before it was more easygoing. Today everything is about stress. In my opinion also little children do feel it. There was no internet, no amenities like now so people had to help on their own or to help each other. Today everyone closes to the virtual realities and aren´t able to communicate with normal means.

What about you? Think back to your childhood, too. It´s fine :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)