středa 22. dubna 2015

NYC BB créme 5in1 Instant Matte + NYC Smooth Skin Pressed Face Powder


Přeji Vám hezkou beauty středu!

NYC je značka, kterou jsem v drogerii většinou přehlížela a nikdy jsem se u stojanu s touhle kosmetikou nezastavila, natož abych si něco koupila. Řekla jsem si ale, že bych možná mohla zkusit něco nového. A protože jsem chtěla vyzkoušet nějaký nový pudr a bb krém, tak jsem si řekla, že otestuji právě tuhle značku.

BB cream... Pořídila jsem si ho, protože jsem potřebovala nějaký BB krém na wellness víkend, abych s sebou nemusela brát spoustu věcí, jako make-up ve skleněné lahvičce a pak se mi někde rozbil, milion štětců k tomu, pudr atd. atd. V podstatě dle mého názoru se jedná spíše o zbarvený denní matující krém. Což pravda je, že funkci zmatnění plní opravdu skvěle, což jsem od něj očekávala, protože jak jsem již předeslala, nechtěla jsem s sebou vozit pudr. A je pravda, že tento bb krém můžete s klidem použít bez nutnosti zapudrování. Tímto ale pozitiva tohoto produktu končí. 
Výdrž ani krytí nejsou nijak závratné. Tohle bb jen zlehka sjednotí tón pleti, ale pokud máte nějaké nedokonalosti na pleti, tak ty určitě nezakryje, ani když ho navrstvíte. Takže co tenhle bb krém vlastně udělá, je to, že sjednotí pleť, dodá jí barvu, dokonale zmatní pleť, takže se nelesknete. Spotřeba tohoto produktu je velká, takže ho vypotřebujete celkem rychle. Takže je sice z levnějších bb v drogerii, ale až tak se nevyplatí. Vydrží jen pár hodin, takže když ho nanesete ráno, tak si můžete být jisté, že odpoledne už na pleti nic mít nebudete. Ale jak je uvedeno na obalu "Instant Matte", tak to můžu jen potvrdit. Takže určitě nic pro suchou pleť a ani pro problematickou pleť, která potřebuje vyšší krytí. Odstín jsem zvolila tmavší, protože světlejší odstín byl na mě moc světlý a s nádechem do růžova, takže mám odstín 02 Medium.

Oproti bb krému, který mě příliš nenadchl, se mi ale pudr od NYC líbí velmi. Nemám moc v oblibě barevné pudry, takže pokud to jde, volím transparentní pudr, což NYC nabízí, takže za to velké plus této značce. Odstín je tedy označen jako Translucent. Už samotné balení se mi moc líbilo a když jsem ho doma otevřela, líbilo se mi ještě víc. Uvnitř je totiž přes více než půlku víčka zrcátko, což je bezvadný, na pudru jsou vyrytá písmenka NYC, což je také hezký detail. Součástí balení je též mini pěnové cosi, s čím byste si zřejmě v případě nouze mohli pudr nanést. Musím se přiznat, že jsem si nakonec na víkend vzala i pudr, ovšem nevzala jsem si štětec s tím, že zkusím v případě potřeby použít tuto nouzovku. Pudr jsem ani nepotřebovala, nicméně jsem chtěla vyzkoušet, jak to s tím půjde nanést. A musím říct, že to nejde. Pudr na to nejde moc nanést a když už se Vám podaří nějaké množství pudru na tu pěnu nanést, tak je pak zase problém přenést pudr na obličej, takže za mě určitě ne, i když věřím, že některé přiložené houbičky mohou fungovat bez problému, pro někoho... Já mám určitě raději štětce, takže pro mě to není. Každopádně s tímhle pudrem jsem jinak spokojená. Líbí se mi i designově. Co se týče vlastností, hezky zmatní pleť, zafixuje make-up, je na pleti příjemný. A je za příjemnou cenu.
Takže pokud bych měla shrnout svou první zkušenost s kosmetikou NYC, je to 50/50, takže určitě ještě něco vyzkouším, třeba nějakou rtěnku nebo oční linky. Určitě bych tuto značku nezavrhovala, ale jako u každé značky, vybírala bych si jen některé typy produktů.

-----

I wish you nice beauty Wednesday!

NYC is a brand that I most of time overlooked in the drugstore and I never stopped at the stand with this cosmetics, much less to buy something. But I said to myself that maybe I could try something new. And because I wanted to try some new powder and BB cream, I told myself that I´ll test just this brand.

BB cream... I bought it because I needed some BB cream for wellness weekend so I didn´t have to take a lot of stuff with me, like foundation in a glass bottle and then it broke somewhere, million of brushes, powder etc. etc. Basically in my opinion it´s rather coloured day mattifying cream. Well, it´s truth that it fulfills the function of mattifying really great which I expected from him because as I already mentioned, I didn´t want to take a powder with me on that weekend. And it´s truth that this bb cream you can easily use without any powder on. But it´s the only positive of this product.

Lasting and even coverage aren´t in any way excellent. This bb just lightly unifies the skin tone but if you have some imperfections on skin, then it definitely doesn´t cover, not even when you layer it. So what this bb cream actually does, is that it unifies the skin, it gives some colour to it, it perfectly matts the skin so you aren´t shiny. The consumption of this product is big so you empty it quite fast. So although it´s one of those cheap bb creams in the drugstores but it´s not worth it. It lasts just a couple of hours so when you apply it in the morning, so you can be pretty sure that in the afternoon there´s nothing on your face. But as it´s mentioned on the package "Instant Matte", I can definitely confirm this fact. So definitely nothing for dry skin and not even for problematic skin that needs higher coverage. I chose darker shade because the lighter one was too light for me and with an undertone to pink, so I have shade 02 Medium.

In comparison with bb cream that didn´t impress me very much, I like powder from NYC a lot. I don´t have big popularity for coloured powders, so if it´s possible, I´m for transparent powder which NYC offers, so for this it´s a big plus for this brand. The shade is then Translucent. I liked the package itself and when at home I opened it, I liked it even more. Because there is a mirror inside over more than a half of the lid which is great. There are carved NYC in the powder which is also a nice detail. The package includes also a mini foam something with what you could obviously in a case of emergency apply your powder. I have to admit that finally I took also this powder with me for the weekend, but I didn´t take any brush with me so I can use this stuff if needed. I didn´t need a powder, however I wanted to try the application with this. And I have to say that it´s almost impossible. The powder can be very hardly transferred and when there´s something on it, then it´s again problem to transfer it on face. So I don´t definitely vote for this thing, although I believe that some of those attached sponges can work without a problem, for someone... I prefer brushes, so these sponges are not anything for me. Anyway I´m satisfied with this powder. I also like its design. As for the qualities, it nicely mattifies the skin, it fixes the foundation, it´s nice on the skin. And it´s for nice price.

So if I had to summarize my first experience with NYC cosmetics, it´s 50/50 so I´ll definitely try something else, like some lipstick or eyeliner. I´d definitely not reject this brand but as with every single brand, I´d choose only some type of products. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)