sobota 28. února 2015

Změna je život / Life is change

Hezký víkend!

Někdy si říkám, že je život plný paradoxů. Vlastně si to říkám celkem často. Jedním z nich je i to, že jakmile dosáhnete toho, co chcete nebo někdy i co jste si jen mysleli, že chcete, tak už o to vlastně nestojíte a chcete zase něco jiného.

Jako teď já. Není to tak dávno, co jsem tady psala článek o tom, jak se ze mě stála blondýnka a že cesta za mou vysněnou barvou vlasů nebyla vůbec jednoduchá. A když jsem konečně došla do té fáze, kdy jsem měla přesně ten odstín, po kterém jsem tak dlouho toužila, tak jsem zjistila, že už mě být blond vlastně nebaví. Ono taky být blondýnou není příliš praktické, protože se svým vlasům musíte věnovat víc než brunetky. A pokud máte hodně tmavý odrost, jako já, přesto, že jsem přírodní blondýnka (ale jak jsem tu již uváděla, taková ta "myší"), tak ta péče o vlasy musí být ještě důkladnější. Protože co si budeme povídat, když jsem přišla od kadeřníka, barva byla super úžasná a já jsem byla spokojená. Po měsíci už to ale taková sláva není, protože vlasy mi dorůstají poměrně rychle (ale zajímavé je, že do nějaké závratné délky mi nikdy nedorostly, ale když je mám krátké a chci, aby takové zůstaly, tak naopak rostou jako po dešti, další paradox!) a tmavý odrost k bělostně blonďatým vlasům vypadá poněkud jako pěst na oko.

Takže jsem se rozhodla, že je čas na změnu. Pravda, že i můj kadeřník si asi musel myslet, že jsem blázen, když mi řekl, že po tom, co jsme dosáhli toho, co jsme chtěli, to zase vrátíme, ale zase byl rád, že chci změnu, protože má rád taky změny. A který kadeřník ne, že? :) 

Chtěla jsem nějakou barvu, která by byla podobná tomu mému odrostu, a přiblížila se k mojí přirozené barvě vlasů, aby ty odrosty pak tolik neřvaly. Ale nechtěla jsem úplně tu stejnou barvu, protože ta je fakt divná. Přesto, že můj kadeřník měl na to jiný názor s tím, že je to otázka úhlu pohledu. Nicméně jsem s sebou měla pár fotek s barvami, které by se mi líbily. Měla jsem s sebou fotky techniky balayage (ombré) od kadeřníka Guy Tang. Na dlouhých vlasech to vypadá úžasně, a můj kadeřník Milan ani neměl nic proti této technice, akorát že na mých krátkých vlasech by to tolik nevyznělo, a tak jsme se domluvili na barvě, která by byla kompromisem. A pokud by se mi to nelíbilo, tak se stejně vymyje a nebude pak případně problém vrátit se k blond. Zatímco pokud bychom šli do vyloženě hnědé (kterou mají mé odrosty), tak tam už by pak návrat k blond byl obtížnější.

Navíc doteď po návštěvě kadeřnictví mé vlasy dostaly celkem zabrat, protože jsme nejdřív odbarvovali a pak barvili. Takže jsem si řekla, že si teď i trošku odpočinou. A z barvy jsem nadšená. Vybrala jsem si ji ze vzorníku, ale ani nevím, jak se ten odstín jmenuje. Ale výběr barvy ze vzorníku je vždycky ošemetný, protože na vlasech to nikdy nechytne podle vzorníku. Zvlášť pokud máte vlasy už několikrát barvené, odbarvené, přebarvené, jako já. Takže mi barva chytla na různých místech různě. Ale výsledný efekt je skvělý! Moc se mi líbí a jsem spokojená. Fotka to úplně přesvědčivě nezachytí, ale dám Vám sem "před" a "po", abyste věděli. Nakonec se to docela blíží tomu ombré, co jsem přinesla na fotkách a i se podobá mé přírodní barvě. Na denním světle to hází odlesky do fialova a trošku do růžova :) Tak trochu si i v téhle barvě připadám mladší. Ale důležité je, že se cítím dobře a není to žádná nuda :)
 -----

Nice weekend!

Sometimes I´m saying that our lives are full of paradoxes. Actually I´m saying this quite often. One of those is also that thing when you reach something you wanted or sometimes you just thought you want it, and then you actually don´t care about it and you want something else. 

Like me now. It´s not a long time ago that I published an article here about how I became a blondie and that the way for my dreamed hair colour wasn´t easy at all. And when I finally reached the phase when I had exactly that shade that I´ve been longing for that long, I found out that I don´t like to be blondie anymore. To be blond also isn´t very practical because you have to take care more about them than brunettes. And if you have very dark outgrowns, like me, despite I´m natural blonde (but as I already mentioned here, such "mousey" one), then the hair care has to be more proper. Because what we´ll talk, when I came from my hairdresser, the colour was super amazing and I was satisfied. But after a month it´s not that big deal anymore because my hair grows relatively quickly (but it´s interesting that they didn´t grow to some staggering length, but if I have them short and want them like this, then they contrarily grow like after rain, another paradox!) and the dark outgrown stands out like a sore thumb to the whitey blonde hair.

So I decided that it´s time for change. The truth is that my hairdresser should have been thinking that I´m crazy, when he told me that after that what we reached what we wanted to, we went back again, but he was also glad that I want a change because he likes changes, too. And what hairdresser doesn´t, right? :) 

I wanted some colour that would be similar to my outgrown and approach to my natural hair colour so the outgrowns don´t shout that much. But I didn´t want completely the same colour because it´s really weird. Despite the fact that my hairdresser had a different opinion on that and that´s the question of angle´s look. However I had couple pictures with colours that I´d like. I had couple of pictures of balayage technique with myself from hairdresser Guy Tang. It looks amazing on long hair, and my hairdresser Milan didn´t have anything against this technique. It was just that it wouldn´t sound like this on my short hair and so we arranged the colour that would be a compromise. And if I wouldn´t like it, it´ll wash out anyway and it won´t be any problem to go back to the blonde. While if we´d go directly to the brown (which my outgrowns have), there will be more difficult to go back to blonde.

Moreover until now after my visit at my hairdresser´s my hair was quite chewed up because we first bleached and then dyed. So I thought that now they´ll have a little rest. And I´m delighted about the colour. I chose it from sampler but I don´t even know what´s the name of this shade. But the choice from the sampler is always tricky because it´s never the same like in the sampler. Especially if you have your hair several times dyed, bleached, re-dyed, like me. So the colour tuned in differently on different areas. But the final effect is great! I like it so much and I´m satisfied. The picture doesn´t catch it fully convincingly but I´ll put here "before" and "after", so you know what I´m talking about. After all it´s quite approaching the ombre style that I brought on the pictures and it´s also similar to my natural hair colour. It reflects glints to the violet and a little to the pink on a daylight :) And I feel younger in this colour. But important is that I´m feeling well and it´s not anything boring :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)