středa 4. března 2015

Catrice Nude Illusion Make Up

Přeji Vám hezký večer!

make-up od Catrice bych si asi dobrovolně sama nevybrala a nekoupila, ale oba make-upy, o kterých dnes bude řeč, byly součástí ladyboxů, a tak jsem je vyzkoušela. Jedná se o stejný make-up, tedy Nude Illusion, ve dvou odstínech. První odstín, který jsem dostala, byl 010 Nude Ivory. Na první pohled velmi svělý make-up, opravdu "nude", na mě hrozně mrtvolný. Když jsem ho poprvé vyzkoušela, nebyla jsem z něj vůbec odvařená. Jednak mi nevyhovoval odstínem, a druhak ani konzistencí. Protože mi připadal hodně hutný, vhodný spíš pro mastnou pleť, takže na mé sušší dělal hroznou neplechu. Podruhé jsem ho už nezkoušela a jen mi tam tak ležel nevyužitý.
Vlevo: Nude Ivory, vpravo: Nude Beige
Když jsem v jiném ladyboxu rozbalila ten stejný make-up, nebyla jsem moc nadšená. Ale protože umím dávat druhé šance, tak jsem ho vyzkoušela taky, tím spíš, že mi přišel tmavší odstín, 030 Nude Beige, který už více odpovídal mému barevnému typu. Akorát že tenhle je zase už dost tmavý, takže bude spíš sám o sobě vhodný až na léto. Bude to znít zvláštně, ale kombinace 010 Nude Ivory a 030 Nude Beige vyhovuje mé pleti v současné době naprosto dokonale. Zní to asi divně, ale za posledních několik měsíců se mi dost změnila pleť a ze sušší pleti je smíšená s občas suchými místy. Takže mi tenhle make-up teď vyhovuje mnohem víc, než Rimmel Match Perfection, který jsem měla mezi oblíbenci za loňský rok. Protože ten mi s mojí T-zónou moc nepomůže. Naproti tomu mi přijde, že Catrice s ní bojuje celkem zdárně. 

Jak jsem tedy řekla, Nude Ivory je poměrně dost světlý, takže pokud jste světlejší typy, tak se na něj v drogerii koukněte, stojí snad kolem 200,- Kč. Odstín Nude Beige je tmavší, takže já dělám to, že si nanesu pumpičku od jednoho a pumpičku od druhého na hřbet ruku, smíchám štětcem a nanáším na pleť. Make-up se hezky vstřebá, nedělá efekt masky. Slibuje, že je longlasting a to opravdu splňuje. Drží mi na pleti celý den. Jasně, že ke konci dne už je T-zóna trošku výraznější a mastnější, ale stačí troška pudru během dne, a je po problému. Na pleti mi je příjemný, nijak negativně nezapáchá, což je pro mě další plus, protože make-upové "smrady" ráda nemám.
Nahoře: Nude Beige, dole: Nude Ivory
Takže jak jsem z tohohle make-upu nejdřív nebyla vůbec odvázaná, spíš jsem z něj byla zklamaná, protože značka Catrice je fajn, tak nakonec po něm teď sáhám každé ráno, a je mým věrným společníkem. Ještě co se týče krytí, tak to je velice slušné, já bych řekla vyšší střední. Ale samozřejmě se dá nanést více vrstev, ale tam už by to asi působilo více "maskovitě". Nicméně pokud potřebujete sjednotit pleť, zakrýt nedostatky a dodat zdravý přirozený nádech pleti, tak si myslím, že tenhle make-up by mohl splnit Vaše očekávání. Tedy pokud máte mastnou nebo smíšenou pleť. Rozhodně nedoporučuji suché pleti. Byly byste zklamané jako já.

-----

I wish you a nice evening!

I wouldn´t probably choose and buy Catrice make up but both make ups in today´s article, were in my ladyboxes, and so I tried them. It´s the same make up Nude Illusion, in two shades. The first shade is called 010 Nude Ivory. Very fair make up for the first sight, really "nude", for me terribly deathly. When I first tried it, I wasn´t very happy about it. Firstly it didn´t suit me with its shade, and secondly not with its consistency. It seemed to me very heavy, suitable rather for oily skin so it wasn´t a good deal for my drier skin. I didn´t try it for the second time and so it just lied in my storage unutilized.

When I unpacked the same make up in another ladybox, I wasn´t very excited about that. But because I can take second chances, I tried it, too, all the more so it was a darker shade, 030 Nude Beige which was more appropriate for my skin colour. However this one is pretty too much dark so it´ll be suitable on its own for summer. It might sound weird but the combination of 010 Nude Ivory and 030 Nude Beige suits my skin totally perfectly at this time. It probably sounds weird but in last few months my skin has been pretty changed and from the drier skin it´s rather combination with occasionally dry spots. So this make up suits me a lot more than Rimmel Match Perfection which was in my favourites for 2014. Because the Rimmel one doesn´t help so much with my T-zone. In contrast it comes to me that Catrice fights with it quite successfully.

As I said, Nude Ivory is relatively very fair, so if you´re more fair type, take a look at this shade in the drugstore. I think it´s about 200 CZK. The shade Nude Beige is a bit darker, so I apply a pump of one shade and a pump of another one on my back of hand, mix them together with a brush and apply on skin. Make up is nicely absorbed in, it doesn´t make an mask effect. It promises it´s longlasting and it really fulfils it. It stays all day long on my skin. Of course that at the end of the day the T-zone is a little more oily but it´s okay when you apply some powder during a day on those oily spots. It feels very nice on my skin, it doesn´t have any bad smell, which is another positive thing for me because I don´t like those make up "stinks".

So as I for the first time wasn´t free and easy from this make up, I was rather disappointed because Catrice cosmetics is nice, then after all I reach for this make up every morning and it´s my faithful fellow. As for the coverage, it´s very satisfactory, I´d say higher medium. But of course you can apply more layers but I think it´d look more "masky". However if you need to unify the skin, cover the imperfections and to give a healthy natural shade to your skin, then I think this make up could fulfil your expectations. I mean if you have oily or combination skin. I definitely don´t recommend this for dry skin. You´d be disappointed as I was.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)