čtvrtek 5. února 2015

L´Oréal Super Liner Blackbuster

Vítám Vás u své další minirecenze!

Nebudete věřit, co se mi stalo! Včera jsem si vůbec neuvědomila, že je vlastně středa a že je čas pro post. A tak s článkem přicházím až dnes. Nevím, co to se mnou je, ale asi to udělal ten včerejší úplněk :)

Dnes se s Vámi chci podělit o svůj nový úlovek do sbírky značky L´Oréal. Zase jednou jsem zavítala do Rossmanna, protože jsem dostala od mamky za úkol vybrat jí nějakou řasenku. Samozřejmě nezůstalo jen u řasenky, lépe řečeno ne u jedné a ne jen u té. Oko mi padlo na Super Liner Blackbuster od L´Oréalu, protože jsem už o něm kdesi cosi zaslechla a protože víte, že L´Oréal miluju a nedám na něj dopustit, tak mi skončil v košíku taky. Navíc na něj byla sleva, takže mě to ani tolik nebolelo. I když L´Oréal je zrovna značka, u které bych si klidně i připlatila, protože vím, že to vždy stojí za to. 
 
Oproti jiným produktům tohoto typu, to znamená, pokud se bavíme o fixech na oči, je tenhle poněkud tlustší a víc jako fixa, opravdu i tak maluje. Ale je super. Sice to chce ze začátku celkem grif, protože napoprvé mi vůbec tak nějak nepadl do ruky a nešla mi s ním udělat tenká linka, ale pokud se s ním naučíte pracovat, tak s ním pak jde jak silnější, tak tenká linka. Je černočerněčerný, drží celý den a ani se nehne. Nezasychá hned, takže pokud se Vám na poprvé hned nepovede, není problém linku opravit. Hrot je pevný, neláme se, ale zároveň je fix k oku šetrný. A nesmíme zapomenout na obal. Krásný elegantní černý se zlatými detaily. Jsem z něj opravdu nadšená, ale už mi to přijde celkem trapné, jak tu pořád vychvaluji všechno od L´Oréalu. Věřte mi, nejsem za to placená. Jen prostě jsem ještě nenarazila u této značky na něco, co by mě zklamalo a co by se mi nelíbilo. Zkuste sami, a uvidíte :)

-----

Welcome at my next minireview!

You couldn´t believe what happened to me! Yesterday I didn´t even realize that it was actually Wednesday and also time for post. And so I´m here with yesterday´s article just today. I don´t know what´s wrong with me but it´s probably because of yesterday´s full moon :) 

Today I´d like to share with you my new catch to the collection of L´Oréal. Once again I went to the Rossmann drugstore because I got a task from my mum to pick for her some mascara. Of course it didn´t stay only at one mascara, better to say not at just one and not only mascaras. My eyes fell on the Super Liner Blackbuster by L´Oréal because I heard something somewhere about it and because you know I love L´Oréal brand so much so it also landed up in my basket. Moreover there was a sale on it so it didn´t even hurt me that much. Although L´Oréal is exactly a brand which I´d easily pay extra money for because I know it´s always worth it.

Compared to another products of this type, it means, if we´re talking about eye markers, this one is somewhat more thick and more like a felt-tip pen, and it really draws like that. But it´s awesome. Though from the beginning it needs a little practice because at the first go it somehow didn´t fell into my hand at all and I wasn´t able to make a thiner line but if you learn how to work with it, then it´s very fine to make the thicker as well as the thiner line. This Blackbuster is blacky-jet-black, it stays all day long and it doesn´t go anywhere from your eye. It doesn´t get dry immediately, so if your line isn´t as perfect as you want, it´s not a problem to fix it. The tip is firm, it doesn´t break, but at the same time this marker is very gentle to the eye.  And we may not forget the packaging. Beautiful elegant black with gold details. I´m really excited from it but it comes to me a little embarrassing as I still praise everything from L´Oréal to the skies. Trust me, I´m not paid for it. I just didn´t meet anything from this brand what disappointed me and what I didn´t like. Try it on your own and you´ll see :)      

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)