neděle 8. února 2015

Party víkend / Party weekend a.k.a. Little Party Never Killed Nobody

Vítám Vás u víkendového oddychového článku!

Vážně nevím, co se to tenhle týden děje, ale jsem tenhle týden nějaká posunutá. Středeční článek ve čtvrtek, sobotní v neděli. Chtěla jsem sem včera vložit post, že včerejší článek tu bude až dnes, ale znáte to, že když myslíte na nějakou věc celý den, ale neuděláte to hned, tak jako by to nebylo a nakonec to udělat zapomenete. Člověk může mít plno času, ale tím hůř, protože si stále říkám: Na to je čas, to udělám za hodinu. A najednou koukám, že hodina je už pryč a že musím někam jít a že to už nestihnu.

Znáte ty víkendy ve Vašem životě, kdy jen sedíte doma a nemáte do čeho píchnout a pak víkendy, kdy jsou všechny akce najednou, v lepším případě v různé dny, ale někdy i v jeden den? Tak přesně takový víkend byl u mě tenhle. I to je důvod, proč jsem chtěla článek zveřejnit dnes, abych Vám mohla říct o svém párty víkendu :)

Každý rok se totiž konají akce, na které pravidelně chodím a které si nenechávám ujít. Jsem celkem taneční typ (jako né že bych byla nějaký mistr světa, vlastně jsem ani nechodila do tanečních, což mě docela mrzí a pořád si pohrávám s myšlenkou, že začnu chodit), a hrozně mě tanec baví. Je tedy hrozný problém, a to mě mrzí taky, v dnešní době pohledat nějakého tanečního partnera. Kluci se buď stydí (což nechápu, protože si myslím, že je každému jedno, jak kdo tančí, protože každý má starosti sám se sebou, aby se udržel na nohou a vedl správně svou partnerku) a nebo je prostě tanec nebaví. Já tanec miluju, a tak se těším z každé příležitosti, kdy si někde můžu zatančit. 

Jednou z akcí je rybářský ples, který už loni měl být naposledy, ale letos se ještě konal, ale vypadalo to spíš tak, jako že už letos je opravdu poslední, protože účast nebyla vůbec hojná. Zase to má tu výhodu, že nejsou žádné fronty na dámských wc, na parketu máte spoustu místa, nečekáte hodinu na baru. Nicméně to bylo i tak celkem náročné, protože jsem věděla, že mě druhý den čeká ještě maškarní ples, na který jsem se zvlášť těšila, protože miluju, když se můžu převléct za někoho jiného a být jeden večer nějakou postavou. Takže v pátek na plese jsem to ani moc nepřeháněla, abych byla druhý den vůbec schopná vstát :D 

Ve finále i ty sobotní akce mají tu výhodu v tom, že máte víc času na přípravu, což u nás - holek, je poměrně důležitý segment. Na rozdíl od pánů, kterým stačí se začít připravovat 10 minut před tím, než vyrazí z domu. Nápad na letošní kostým se mi zrodil v hlavě už dříve, ale potřebovala jsem k tomu vhodného partnera (protože i to je celkem problém, ne každý je totiž pro tu srandu převléct se a dělat ze sebe "kašpárka"), a toho jsem i našla :) Za ty roky, co na maškarní chodím, se tam vystřídalo spoustu masek a kostýmů. Já sama jsem byla za pirátku, za Sandy z Pomády, ale kostým, který jsem vymyslela letos, jsem tam ještě neviděla. 
 
 
 

Můžete hádat, za koho jsme šli :) Maškarní bylo super, až na některé účastníky. Ale přijde mi, že na každé akci se vždy najde někdo, kdo má blbé kecy a otevře si na Vás hubu. Nicméně jsem si to nenechala zkazit a užili jsme si to moc. Bylo to super a těším se zase na příští rok :)

-----

Welcome at weekend´s relaxation article!

I really don´t know what´s wrong with me this week but I´m kind of retarded this week. Wednesday´s article on Thursday, Saturday´s on Sunday. I wanted to publish a post here yesterday that yesterday´s article will be here today but you know it, when you think about something all day but you don´t do it immediately, it´s like it wouldn´t ever be and finally you forget to do it. One may have plenty of time but it´s even worse because I´m still saying: It´s time for that, I´ll do this in an hour. And suddenly I see that an hour is gone and that I have to go somewhere and that I can´t manage it in time.

Do you know those weekends in your lives when you just sit at home and you don´t have anything to do and then those weekends when there´s a lot of parties at the same time, in the better case in different days but sometimes also in one day? Then exactly that weekend was this one for me. It´s also the reason why I wanted to publish article even today so I can tell you about my party weekend :)

There are some events that are held every year and that I regularly attend and that I never miss. I´m quite dancing type (not that I´d be some world champion, actually I didn´t attend the dancing lessons which I´m quite sorry for and I´m still playing with idea that I´ll start to attend now) and I love dance so much. However it´s big problem, and it´s what I´m also sorry for, find some dancing partner. Boys are ashamed (which I don´t understand because I think that no one does care about how who dances because everyone is concerned for himself, to keep on his legs and to lead his partner in a right way) or they just don´t like to dance. I love dance and so I look forward to every opportunity when I can dance somewhere.

One of those events is fishing ball which should have been the last one yesterday but it was held also this year but it looked like this year´s is really the last one because attendance wasn´t plentiful at all. But it has the advantage that there are no queues on ladies restrooms, you have a lot of space on the dancefloor, you don´t have to wait an hour at bar. However it was also quite difficult because I knew that another day the fancy dress party is waiting, on which I was especially looking forward to because I love when I can change my clothes for somebody else and be some character for one night. So I didn´t exaggerate it so much on Friday´s ball so I would be able to even get up next day :D

At last those Saturday´s parties have the advantage that you have more time for prep, which at us - girls, is relatively very important segment. In contrast to men for whom it´s enough to start preparing 10 minutes before they leave home. Idea for this year´s costume, has born in my head earlier but I needed appropriate partner for that (because it is also quite problem, because not everyone is a man for fun and make a "clown" from himself), and I´ve found him :) In those years I attend this masquerade, there were a lot of masks and costumes. I was in a costume of a pirate from Caribbean, Sandy from Pomade but costume I came up with this year, I haven´t seen there yet.    

You can guess who we were :) Masquerade was great, except for some participants. But it comes to me that on every event you find someone who has stupid bullshits and who opens his foul mouth on you. However I didn´t let them to spoil our fun and we enjoyed it a lot. It was great and I look forward to next year :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)