neděle 7. června 2015

Thajská masáž "Body and soul" / Thai massage "Body and soul"


Člověk by si čas od času měl dopřát pravý relax v podobě masáže nebo ideálně v podobě celého relax dne, kdy je pečováno jen a jen o Vás. Zní to sice trochu sobecky, ale občas je to zapotřebí. Velmi dlouho jsem nebyla na masáži, a protože v dnešní době slevových serverů je nabídka masáží velmi široká, není už tak finančně nedostupné si takovou radost dopřát. Zrovna nedávno jsem na jednom serveru jednu zajímavou nabídku našla, a to 90 minut v masážním salonu kousek od nového centra Quadrio na Národní třídě. Salon se jmenuje Royal Jasmine Spa (http://www.salonjasmine.cz/). Balíček obsahoval 60 minut masáže dle výběru a 30 minut pobytu v relax zóně s aroma lázní na nohy a promítáním 3D filmu.

Na výběr byly tyto druhy masáže: klasická thajská (klasická lámací, kterou jsem nechtěla, protože už jsem takovou zažila a už ne, děkuji), body and soul masáž (klasická masáž v kombinaci s lávovými kameny, které já osobně mám moc ráda, protože hezky hřejí a já jsem od přírody zmrzlý člověk), aroma masáž, kokosová masáž, levandulová masáž, královská masáž (u té jsou na tělo přikládány bylinné sáčky) a masáž nohou. Váhala jsem mezi aroma masáží a body and soul a nakonec vyhrála body and soul kvůli lávovým kamenům, přesto, že jsem si nevybrala úplně nejvhodnější den pro tuhle masáž, protože jsem se objednala na pátek, kdy bylo asi 30 stupňů, takže člověk opravdu zahřát nepotřeboval :D Nicméně jsem se na to těšila.

Prostory salonu vypadají moc hezky a cítila jsem se tam velice comfortable. Většina lidí má strach z nákupu voucherů přes různé slevomaty z obavy o kvalitu služby, když si ji kupují za nižší cenu. Taky z toho, že na ně lidi (myšleno poskytovatelé oněch služeb) divně koukají. V tomto salonu jsem takový pocit vůbec neměla. A i kdyby si o mně někdo něco myslel, tak ať si myslí.

V Royal Jasmine Vám nejprve dají vyplnit dotazník, kde uvedete, pokud máte nějaká zdravotní omezení, můžete tam také uvést, jakou intenzitu masáže si přejete, případně pokud chcete masáž zaměřit na nějaké místo. Vybrala jsem si masáž střední intenzity. I když je jasné, že pod pojmem "střední intenzita" si každý může představit něco jiného. Poté si mě vyzvedla malinká thajská slečna, výškou mi sahala tak do pasu, byla opravdu hodně malinká. Byl trošku problém s komunikací, protože většinou tyhle masérky umí česky jen "bolí" a "dobrý" :) Takže jsem nejdřív nevěděla, jak moc mám být "nahá". Nakonec jsme se tedy nějak domluvily, rukama, nohama, znáte to :) Na to, jak byla ta Thajka malinká, tak ale sílu malinkou neměla vůbec. Ležela jsem na klasickém masážním lehátku vysokém a ona si na mě různě sedala, lehala, divila jsem se, že udržela rovnováhu, i když jsem neviděla, v jakých pozicích tam je. Ale byla šikovná. Tak nějak si myslím, že všechny thajské slečny to mají tak nějak v krvi a jde jim to samo. Občas teda ty lávové kamínky byly hodně horké, ale dalo se to přežít.

Potom jsem se oblékla a zamířila do relax zóny, kde jsem si mohla vybrat sůl do aroma lázně na nohy - vybrala jsem si vanilkovou, a film - vybrala jsem si "Divoká zvířata", což jsem si nemohla vybrat hůř, protože to byly přesně takové ty záběry z Animal Planet, kde se zvířata vzájemně zabíjí, pořádají hony jeden na druhého, což je přesně to, co na těchhle pořadech nemám ráda. Takže tohle bylo asi jediné, co se mi na tom nelíbilo, ale byla to moje vina, protože jsem si to vybrala sama. Pak jsem dostala thajský čaj, který mi moc chutnal a nádherně voněl. Domů jsem šla jako znovuzrozená a připadala jsem si jako princezna :) Co víc si přát...

-----

One should have some rest from time to time and take pure relax in a form of massage or ideally in a form of whole relax day when is only cared about you. It sounds a little bit selfishly but sometimes it´s needed. I haven´t been on a massage for a very long time and because in this time of discount servers the offer of massages is very wide, it´s not so much financially unavailable to treat yourselves with this pleasure. Just a short time ago I found some interesting offer on one site and it was 90 minutes in massage salon not far from the new shopping centre Quadrio on Národní třída in Prague. Salon is called Royal Jasmine Spa (http://www.salonjasmine.cz/). The packet contained 60 minutes massage according to your choice and 30 minutes of stay in relax zone with aroma foot bath and projection of 3D movie.

There were those types of massages: classic thai one (classic breaking one that I didn´t want because I´ve already had it before and not anymore, thank you), body and soul massage (classic massage combined with lava stones that I personally like very much because they nicely warm and I´m by nature freezing person), aroma massage, coconut massage, lavender massage, king royal massage (at this massage there are herbal bags applied on your body) and foot massage. I hesitated between aroma massage and body and soul and the winner was body and soul because of lava stones, despite the fact I didn´t choose completely most appropriate day for this massage because I ordered myself on this Friday before weekend when it was about 30 degrees so one didn´t really need to warm up :D However I was looking forward to it.

Spaces of this salon look very nice and I felt there very comfortable. Most people are afraid of purchase vouchers via those discount servers because they´re worried about the quality of service when they buy it for lower price. Also they´re worried that people (I mean the providers of those services) would look at them strangely. I didn´t have this feeling in this salon at all. And even if someone would think something about me, so what.

In Royal Jasmine first of all they give you a questionnaire to fill in where you can mention if you have any health restrictions, you can also say what intensity of massage you´d wish, alternatively if you want to focus massage on some spot of your body. I chose massage of medium intensity. Although it´s clear that everyone can imagine something different under the term of "medium intensity". After the filling in the form a tiny Thai girl picked me up, she was like to my waist with her height, she was really very tiny. There was a little problem with communication because mostly these masseuses can only speak Czech "it hurts" and "good" :) So first I didn´t know how much I was supposed to be "naked". Finally we understood each other somehow, with hands and feet, you know that :) For the fact how she was tiny, she didn´t have tiny power at all. I was lying on those classic high massage camp bed and she sat one me in different ways, I was wondering how she can hold the balance, even I didn´t see in what positions she was there. But she was very skillful. I somehow think that all Thai girls have this in common and they´re handy in it. Sometimes the lava stones were very hot but it wasn´t anything not to survive.

After that I got dressed and went to the relax zone where I could choose salt for the aroma foot bath - I chose the vanilla scent, and movie - I chose "Wild animals" and I couldn´t choose the worst one because it was exactly those shots from Animal Planet where animals kill each other, they organize hunts for each other which is exactly what I don´t like about these shows. So this was probably the only thing I didn´t like about it but it was my fault because I chose it on my own. Then I got this thai tea that I liked very much and it smelled amazing. I went home like reborn and I felt like a princess :) What else to wish...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)