středa 17. června 2015

Minireview: Catrice Eye Brow Stylist vs. Dermacol Eyebrow Pencil

Na základě celkem pozitivní recenze jedné docela známé blogerky jsem si pořídila tuhle tužku na obočí od Catrice. Provedení této tužky se mi líbí, protože na jedné straně je klasicky tužka na obočí a na druhé straně najdete kartáček na pročesání obočí, což mi přijde velice šikovné. Tužka je i celkem dlouhá, takže si myslím, že i dlouho vydrží. Soudě dle prvních pár použití tomu tak opravdu bude, protože z ní moc neubylo a nemusela jsem jí ještě vůbec ořezávat. U Dermacolky se mi stává, že ji musím ořezat tak po 2-3 použitích, takže už teď ji mám v poměrně mini délce :) Tužka na obočí od Dermacolu má v sobě také kartáček na pročesání obočí, ale u Catrice mi kartáček přijde mnohem lepší, protože je spíš jako kartáček u řasenek, což mi na obočí přijde úplně nejlepší.
Oproti Dermacolu má Catrice v odstínu, který mám já, a to je 040 Don´t Let Me Brow´n, poněkud tmavší odstín (ale nenechte se mýlit, odstín je více popelavý, ale tím je zároveň velice přirozený) a je o něco tvrdší, protože tužka od Dermacolu je spíše vosková a měkčí a lépe se s ní tedy kreslí. Ale nemůžu říct, že by se s tužkou Catrice špatně kreslilo. To vůbec ne, jen je o něco tvrdší, což by nemuselo každému být příjemné. Stává se mi, že sama o sobě tahle tužka celý den nevydrží a trošku se ke konci dne smyje. Když použiji transparentní gel na obočí, tak je v pohodě a drží na svém místě celý den. V tomhle bych řekla, že je tužka od Dermacolu o něco lepší, protože jak má voskovou texturu, tak se lépe vpije do obočí a lépe pak i drží, i bez gelu. Ale taky jí více ubývá. Jinak se mi obě tužky líbí. Protože si myslím, že za cenu, za kterou se prodávají, jsou to fajn produkty z drogerie za pár korun, proti kterým nemůžu říct, že by byly vyloženě špatné.
nahoře / up: Dermacol, dole / below: Catrice
-----

On the grounds of quite positive review of one quite known Czech blogger I bought this eyebrow pencil from Catrice. I like design of this pencil because there´s a pencil on one side and you can find brush for brushing your brows on the other side of it which I find very handy. The pencil is also quite long so I think that it´ll last long. I think it´ll really be like that after a few uses because it didn´t disappear much from it and I didn´t have to trim it at all. At the Dermacol one it happens that I have to trim it after 2 or 3 uses so now I have it in relatively mini length :) Eyepencil from Dermacol has also a brush in it but I find much better the brush at Catrice because it´s more like mascara brush which I find completely the best one for eyebrow.

Compared to Dermacol Catrice in the shade that I have, and that´s 040 Don´t Let Me Brow´n, somewhat darker shade (but don´t get me wrong, shade is more ashy but at the same time it´s very natural) and it´s a bit more harder because eyepencil from Dermacol is rather waxy and softer and so it´s better to draw with it. But I can´t say that it´s bad to draw with Catrice pencil. That definitely not, it´s just a bit more harder which wouldn´t be comfortable for everyone. It happens that this pencil doesn´t stay in place for whole day and it´s washed off in the end of the day. But when I use transparent eyebrow gel, then it´s fine and it stays on its place whole day. I´d say that in this situation the eyebrow pencil from Dermacol is a bit better because as it has waxy texture, it´s better absorbed into the brow and it better holds there, even without a gel. But it also disappears faster. Anyway I like both pencils. Because I think that for the price for which they´re sold, they´re nice products from drugstore for a few crowns and I can´t say they would be directly bad stuff.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)