sobota 2. srpna 2014

Miluji léto / I love summer


Hezkou sobotu Vám všem!

Doufám, že jste prožili úspěšný týden. No a tak je skoro 31. týden z roku za námi. To to zase letí. A za chvíli Vánoce :D No ale ještě předtím tu máme ještě stále léto, což je mé nejoblíbenější období z celého roku. Miluji léto! Jasně, všichni nadáváme, když je moc velké horko. Když je zima, je zase moc velká zima a chceme zpátky teplo, na které jsme předtím nadávali. Ale to už je záhada lidské povahy. Ale o tom dnes nebude řeč.

Stejně jako jsou lidé, kteří se těší na zimu, až bude sníh, až si budou moci zasportovat své oblíbené zimní sporty, ukázat nové fígly na svahu, tak já jsem ten typ člověka, co odpočítává měsíce, týdny, dny, do začátku léta. Nebo alespoň jara. Ale léto mám přece jen raději. Když všichni nadávají na 30ti stupňová horka, tak já si je užívám. I když je pravda, že v pražské MHD to zrovna nevyhledávám.

Když jste dítě, znamená pro Vás léto něco jiného, než když jste dospělí. Dva měsíce prázdnin. V dospělosti je to jinak... Přesto, že se za dospělou ještě stále nepovažuji. Bohužel moje občanka a věk říkají něco jiného. Nicméně si léto umím vychutnat i tak, i když už nemám k dispozici ony dva měsíce prázdnin. O to víc se ale pak člověk těší na zaslouženou dovolenou. A přesto, že je už první část prázdnin za námi, má dovolená ještě stále neproběhla. Ale na druhou stranu se alespoň mám stále na co těšit :) Dokonce už i v práci jsem byla "pokárána", že jsem si ještě nevybrala dovolenou :D

Co pro mě znamená léto? Léto je čas, kdy konečně ožívám, protože v zimě si vždy přijdu v útlumu a nejsem schopná nic moc produktivního vyplodit. Neříkám, že teď jsem úplná studnice :D Ale léto mě ohromně nabíjí. Sluníčko a vitamín D, to je ta pravá oáza pro mé tělo i mysl. Miluji oddat se slunečním paprskům, ať už kdekoli. Je pravda, že sluníčko na jednu stranu dobíjí energii, ale taky, když na něm strávím celý den, tak jsem pak docela unavená. Ale je to taková ta příjemná únava.

Jedno jsem už zmínila, a to je dovolená. Když začíná léto, evokuje to ve mně to, že už se můžu začít koukat po tom, kam letos vyrazím na dovču. Jsem vyloženě letní typ, takže dovolená v tropech, to je to pravé pro mě :) Čím tepleji, tím lépe.

Když je teplo a svítí sluníčko, cítím se celkově tak nějak lépe. Mám lepší náladu, asi se i víc usmívám, bych řekla, a člověk není takový morous jako v zimě. Dalším důvodem, proč miluji léto, je, že se dá dělat mnohem více činností než v zimě. Ať už nějaké výlety, procházky, koupání, letní kino, zmrzkáááááá! Jsem letní a velice zmrzlinový typ! Cokoli ode mě chcete, kupte zmrzku, vemte mě k moři, a máte to! :D

Dalším pozitivem, který shledávám na tomto období, je, že nemusíme chodit nabalení jak pumpy a stačí nám jedna, někdy dvě vrstvy oblečení. Osobně jsem i zjistila, že můj šatník obsahuje více letních kousků. Takže jednoznačně lobbuji za léto. Na to, že všechna období v roce mají stejný počet měsíců, tak mi to léto vždy přijde tak nějak ochuzené. Vůbec bych se nebránila, kdyby bylo 6 měsíců jaro a 6 měsíců léto :) Ale je mi jasné, že příroda to zařídila jinak a tak to prostě má být. Ale je zase pravda, že kdyby bylo teplo pořád, tak by si toho pak už člověk nevážil a bral by to jako samozřejmost a neměl by se na co těšit. Takže léto, vydrž co nejdéle to půjde, protože Tě prostě miluji!

-----

Nice Saturday all of you!

I hope you´ve had a successful week. Well and that´s almost 31st week of this year gone. That time flies like a hell. And in a while Christmas is here :D Well, but before it we have still here summer which is my most favourite season of the year. I love summer! Sure, we all complain when it´s too hot. When it´s winter, it´s too cold again and we want summer back. But this is a mystery of human nature. But today´s article won´t be about this.

As well as there are people who look forward to the winter, when it´s gonna be snow, when they´ll be able to do their favourite winter sports, to show new tricks on a slope, so I´m the kind of person who counts down the months, weeks, days, before the summer begins. Or at least the spring. But after all I still prefer summer. When everyone complains about the 30-degrees heat, I´m enjoying it. Although it´s truth that I just don´t look it up in the Prague´s public transport.

When you´re a child, summer means something different for you than when you´re adult. Two months of holidays. In adulthood it´s different... Despite the fact I still don´t consider myself as an adult. Unfortunately my identity card and age say something else. However I´m still and all able to enjoy the summer, even if I don´t have those two months of holiday. The more one looks forward to a deserved vacation. And despite the fact that the first part of holiday is behind us, for me there was no holiday yet. But on the other hand I still have something to look forward :) I was even "rebuked" at work that I haven´t taken vacation yet :D 

What does summer mean for me? Summer is the time when I finally come alive because in the winter I always find myself like in recession and I´m unable to create much of anything productive. I´m not saying that now I´m complete well :D But summer is charging me enormously. The sunshine and vitamin D, this is the real oasis for my body and mind. I love to indulge in the sun, whether it´s anywhere. It´s true that on the one hand the sun recharges the energy but on the other hand, when I spend all day in the sun, so then I´m quite tired. But it´s one of those pleasant tiredness.

One I´ve already mentioned, and that is the vacation. When summer begins, it evokes in me that I can start to search where I´m going to go on my vacation. I´m absolutely a summer type, so the vacation in the tropics, it´s just the right for me :) The hotter, the better.

When it´s warm and the sun shines, I feel some kind of better. I have a better mood, I´d say I´m also probably more smiling and one isn´t such a grouch as in the winter. Another reason why I love summer, is that there are much more activities that can be doing than in winter. Whether some trips, walking, swimming, summer cinema, ice creeeeeeeeam! I´m a summer and very ice cream type! Whatever you want from me, buy me an ice cream, take me to the sea, and you´ll have it! :D

Another positive aspect that I see on this season is that we don´t have to go wrapped up like pumps and enough is to wear one, sometimes two layers of clothing. Personally I also found out that my closet contains more summer pieces than the winter ones. So I definitely lobby for the summer. For the fact that all seasons in a year have the same number of months, it seems to me that the summer is always somehow impoverished. I wouldn´t hinder it if there would be 6 months for spring and 6 months for summer :) But it´s obvious that the nature has arranged it different way and that´s the way it should be. But it´s again true that if it was warm all the time, then one wouldn´t cherish it anymore and take it as a natural thing and there wouldn´t be anything to look forward. So summer, hang on as long as possible because I just love you!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)