středa 4. června 2014

Kosmetika Benefit / Benefit Cosmetics


Hezkou první červnovou středu!

Dnes bych se ráda věnovala kosmetice od celkem známé značky Benefit. Jedná se o americkou značku, pocházející ze San Francisca, která už má tradici po několik desetiletí.

Jako každá holka jsem hrozně zvědavá, a když vidím nějakou značku kosmetiky, od které jsem ještě nic nevyzkoušela, musím si hned něco pořídit :) Stejné to bylo s Benefitem. Navíc jsem slyšela na tuto kosmetiku pět celkem ódy, tak jsem se na to chtěla kouknout i svým okem :)

A protože by mi pravděpodobně jeden produkt na zhodnocení této značky nestačil, pořídila jsem si kosmetickou kazetu, ve které jsou mini vzorečky od různých produktů.

Bohužel kazetu již doma nemám, protože nejsem zastáncem uchovávání harampádí (navíc to byl jen takový klasický obal, nic zvláštního). Každopádně k obsahu této kazety:

1) Porefessional, což je, bych řekla, asi nejznámější produkt od Benefitu, jedná se o přípravek pro zmenšení pórů. Na tento produkt jsem byla asi i nejvíc zvědavá a myslím, že je to můj druhý nejoblíbenější produkt. Funguje trošku i jako make-up. Je teda poměrně hutnější, krytí má teda opravdu excelentní, takže na zakrytí pórů a různých jiných nedokonalostí je fakt super. Vzhledem k jeho konzistenci ho stačí použít opravdu málo, takže i když jsem měla mini balení, vydrželo poměrně dlouho. Byl skvělý, když bylo léto a nechtěla jsem používat make-up, tak jsem jen nanesla na problematické partie a mohla jsem vyrazit :)


2) That gal - rozjasňující báze. K této bázi také nemám co vytknout. Má krémovější strukturu, takže něco jako lehčí krém, ale jako základ pod make-up úplně dostačující. A řekla bych, že bude vhodná pro všechny typy pleti. Hodně se mi líbila i její jahůdková vůně. U báze platí to stejné jako u porefessional, stačila použít jen malá kapička.

3) Erase paste - korektor, ten můj je v odstínu 2 - Medium. Tento korektor mám ve své sbírce ještě stále, protože dříve jsem moc korektor nepoužívala. Ale když jsem ho začala používat, tak jsem si vzpomněla, že mám v zásobě ještě tenhle a vyzkoušela ho. Tento korektor je spíše máslovitější, takže zcela určitě nebude vhodný pro mastnou pleť. Mně vyhovuje hezky a i krytí je fajn a nemám s ním problém. Je to fajn produkt. I po celodenním dni běhání ho cítím na své pleti, takže nijak nevysušuje oční okolí. Jen, jak ho mám v té mini verzi a je v kulatém kalíšku, tak se do něj špatně dostává prsty, ale problém vyřešen nanesením korektoru štětcem a následné vklepání korektoru do pleti prsty :)


4) Stay don´t stray - jak název napovídá, jedná se o přípravek, který má za úkol připravit pleť na nanesení korektoru a očních stínů tak, aby vydržely co nejdéle a tzv. se neslévaly do vrásek ani nikam jinam. Na můj vkus je trošku víc tekutější, a tak mi moc nepřijde, že by tu funkci plnil, ale je to jen můj dojem a co nevyhovuje mně, může vyhovovat jinému :) Je ale pravda, že skutečně, když na ni nanesete oční stíny, tak ty na oční víčko lépe přilnou. Ale během dne mám oční stíny zalezlé stejně. Tak nevím, jestli je chyba v mých víčkách. Pokud máte nějaký tip, co stoprocentně nezalézá, sem s tím :) Nicméně se stay don´t stray jsou oční stíny i výraznější, takže v podstatě plní funkci báze pod oční stíny, až na to zalézání.

5) Ooh la lift - balzám pod oči. K tomuto produktu nevím moc co říci. Je to takové, neurazí, nenadchne. Je tedy zase trošičku mastnější a krémovitější.


6) Posie tint - barva pro rty a tváře. Něco na styl krémové tvářenky. Takže pokud nemáte rády klasické tvářenky, protože si myslíte, že Vás vysušují, pak krémová tvářenka bude to pravé pro Vás a posie tint by Vám mohla přijít vhod. Barva je dost univerzální, takže bude sedět různým typům a hezky dodá tvářím šťávu.

7) Benetint - barva pro rty a tváře. Musím se přiznat, že tento produkt jsem moc nepochopila, protože je moc tekutý. Ale jako lesk na rty nebo na projasnění tváří a na dodání lesku to může být fajn, ale jinak to rozhodně nemůže být nazýváno barvou na rty.


8) Tvářenka dandelion - tahle tvářenka je ve velice neutrálním odstínu, takže zase bude vhodná pro různé typy pleti. Vlastnosti této tvářenky - viz níže u bella bamba :)


9) Tvářenka bella bamba - oproti předchozí tvářence je bella bamba dost šťavnatá a zářivá barva a já tuhle růžovou úplně miluju. Nevim, jestli to je úplně moje barva a jestli se hodí barevně k mému typu, ale já jí prostě zbožňuju. Super na těchhle tvářenkách je, že jsou super pigmentované, takže stačí nanést jen zlehka na štětec a udělají Vám super službu a vydrží celý den. Pokud chcete víc rozjasnit, stačí přidat posie tint a veledílo je hotovo :) Pro tyto případy nosím posie tint v kosmetické taštičce a během dne přidám trošku šťávy tvářičkám :) Můj top produkt od Benefitu <3 p="">


10) High beam - rozjasňovač, z kterého mám ještě malý zbyteček. A musím říct, že taky super. První rozjasňovač, který jsem vyzkoušela. Dle toho, že už mi z něj moc nezbývá, můžete sami posoudit, jak se mi líbil či nelíbil :)

Celou tuto kazetu jsem koupila za 450,- Kč od jedné slečny prostřednictvím její stránky na Facebooku. Jinak se kromě oficiálních stránek Benefitu (www.benefitcosmetics.com) dá kosmetika Benefit zakoupit v parfumériích Sephora a na různých e-shopech (strejda Google poradí :)).


-----

Nice first Wednesday in June!

Today I would like to talk about cosmetics from one well known brand called Benefit Cosmetics. It´s an American brand, coming from San Francisco, which already has a tradition for several decades.

As every girl I´m very curious and when I see some brand of cosmetics from which I haven´t tried anything yet, I need to buy something :) It was the same situation with Benefit. Moreover I heard sing odes about this cosmetics, so I wanted to look at it from my point of view :)

And because probably one product won´t be enough for evaluation of this brand, I bought a beauty kit, where you can find mini testers from different products.

Unfortunately I don´t have this kit anymore, because I´m not a big fan of junks (plus it was just a classic package, nothing special). Anyway to the content of this kit:

1) Porefessional - which is, I think, probably the most famous product from Benefit Cosmetics. It´s a pro balm to minimize the appearance of pores. I was probably the most curious on this product and I think it´s my second favourite product. It works a little bit as a make-up. However it´s relatively thicker, the coverage is thus excellent, so to cover the pores and other imperfections is really great. Due to its consistency it´s sufficient to use very little, so even though I had this mini pack, it lasted quite a long time. It was great, when it was summer and I didn´t want to use make-up. Then I applied this on the problematic areas and I could go :)

2) That gal - brightening face primer. I don´t have anything to criticize on this base. It has a creamier texture, something like a lighter cream, but as a base under make-up it´s completely sufficient. And I think it´ll be suitable for all skin types. I liked its strawberry smell a lot. As with the porefessional, also here it´s enough to use just a small droplet.

3) Erase paste - brightening camouflage for eyes and face, shade 2 - Medium. I have this concealer still in my collection because I didn´t use concealer too much before. But when I started using it, then I remembered that I have this one from Benefit and tried it. This concealer is rather more butter-like, so it definitely won´t be suitable for oily skin. For me it´s pretty and also the coverage is fine and I have no problem with it. It´s a nice product. Even after a whole day I feel it on my skin. It doesn´t dry up the eye area. Just one thing. As I have it in the mini version and in the round small cup, then it´s bad to get into it with fingers. But the problem is solved by applying a concealer with the brush and follow-up tapping the concealer into the skin with fingers :)

4) Stay don´t stray - stay-put primer for concealers and eyeshadows. As the name suggests, this is a product that has the task to prepare the skin for application of concealer and eyeshadows to last as long as possible and not to merge into the wrinkles or anywhere else. For my taste it´s a little more fluid and then it doesn´t seem to me it fulfills that function, but it´s only my opinion and what doesn´t suit me, can suit someone else :) It´s then true that really, when you apply the eyeshadows on this, then the eyeshadows better stick to the eyelid. But during the day I have the eyeshadows lying low as well. So I don´t know if it´s a fault in my eyelids. If you have a tip that absolutely doesn´t merge, here you come :) However also with stay don´t stray the eyeshadows are more strong, so it basically fulfills function as a base under eyeshadows, except for the slithering.

5) Ooh la lift - instant under-eye brightening boost, de-puffer. I don´t have much to say about this product. It´s such: doesn´t insult, doesn´t enthuse. It´s then again more oily and creamy.

6) Posie tint - poppy-pink tinted lip and cheek stain. Something like cream blush style. So if you don´t like the classic blushes, because you think they´re dry you out, then the cream blush is the right thing for you and posie tint could come to your taste. The colour is quite universal, so it´ll fit the different types and it gives a nice juice to the cheeks.

7) Benetint - rose-tinted lip and cheek stain. I have to admit that I didn´t understand this product so much, because it´s very liquid. But like the lip gloss or for the brightening of the cheeks and for giving a gloss it can be nice, but otherwise it definitely can´t be called a lip colour.

8) Blush dandelion - a brightening face powder. This blush is in very neutral shade, so again it´ll be suitable for many skin types. The qualities of this blush - see below at bella bamba :)

9) Blush Bella Bamba - a 3D brightening pink face powder. Compared to the previous blush bella bamba is quite juicy and shining colour and I absolutely love this pink. I don´t know if it´s completely my colour and if it´s suitable to my type but I just adore it. These blushes are super pigmented, so you can apply it just lightly on the brush and it makes you a nice service and it lasts all day. If you want to more brighten up, just add posie tint and the masterpiece is done :) For these cases I wear posie tint in my vanity bag and within day I add a little juice to my cheeks :) My top product from Benefit <3 br="">

10) High beam - luminescent complexion enhancer. I have just a little rest of this highlighter. And I have to say it´s also great. It´s the first highlighter I´ve ever tried. You can consider on your own how I liked it or not according to the fact there isn´t too much left from it :)

I bought this kit for 450 CZK from one girl through her Facebook page. Except the official website of Benefit (www.benefitcosmetics.com) you can buy this cosmetics at Sephora perfumeries and on some e-shops (Uncle Google will give you advice :)).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)