středa 25. června 2014

7 kosmetických nezbytností, bez kterých se neobejdu / 7 beauty necessities I can´t live without

Hezký středeční večer!

Věcí, bez kterých se neobejdu v dekorativní kosmetice, by bylo určitě víc, ale nerada bych, aby to byl zase román na pokračování, takže jsem okruh zúžila pouze na 7 věcí, bez kterých nevyrazím z domu.


1. Make-up nebo BB krém

To je věc, bez které zásadně nevylézám, a pro mě je to asi to nejdůležitější, protože potřebuji svou pleť sjednotit a zakrýt případné nedokonalosti (k tomu by se hodil ještě korektor jako jedna z věcí, ale tolik prostoru tu bohužel nemám :D).


2. Podkladová báze

Správně by v posloupnosti aplikace měla být zařazena na prvním místě, ale protože mám v bodě jedna uveden i BB krém, tak ji uvádím až na druhé místo, pouze pro případ, že použiji make-up.


3. Oční linky

Pokud bych použila jen řasenku, připadalo by mi líčení takové nehotové, i proto, že svoje řasy nemám nijak výrazné, a sice řasenka jim dost pomůže, ale oční linka, ať už tekutými linkami nebo klasickou tužkou na oči, pomůže řasy opticky zahustit a zvýraznit. V sedmičce mých produktů, bez kterých bych se neobešla, jsem vynechala oční stíny, bez kterých to ještě jakžtakž zvládnu, ale bez očních linek ani ránu. Jo, když jsem měla permanentní řasy, to jsem nemusela mít skoro ani ten make-up :)

4. Řasenka

Řasenka je další must-have, co prostě musím na obličeji mít, když někam jdu, nebo umělé řasy, ale ty moc nepoužívám. Ideální je kombinace zahušťující, prodlužující a natáčecí řasenky, ale je mi jasné, že asi žádná neumí tohle vše najednou. A bohužel já mám zrovna takové řasy, které nejsou ani dlouhé, ani husté a ještě je mám rovné :D A tím, že jsem světlovlasá, tak bez řasenky nejsou skoro vůbec vidět.

5. Tužka nebo stín na obočí

V poslední době jsem si dost oblíbila šedý stín na obočí. Dříve jsem používala tužku na obočí, ale v drogeriích mi nesednou ty odstíny, protože většinou se prodávají černé nebo hnědé, které jsou na mě moc zrzavé. Takže ideální by pro mě byla tužka šedá. Ale je celkem problém najít šedou tužku na obočí. A když už jsem na nějakou takovou šedou narazila, tak byla moc tvrdá a nejsem si úplně jistá, že by obočí s takovouto tvrdou tužkou vypadalo hezky. Tak jsem ještě od mamky vyhrabala šedý stín, který je úplně super a spolu se zkoseným štětečkem udělá parádní práci :)

6. Tvářenka

Dřív jsem moc tvářenkový typ nebyla, ale dnes je mi už jasné, že hezký make-up není nic, když ho na závěr nezavršíte hezkou tvářenkou. Tvářenka je prostě taková třešnička na dortu.

7. Balzám na rty nebo lesk

Rty je třeba chránit, navíc mě moc matné rty nesluší. Nejraději mám na rtech balzámy, které na rtech vypadají trochu jako lesk (takže v podstatě 2v1), klasické lesky na rty, nebo rtěnky, ale musí být hodně hydratační. S matnými se nekamarádím já ani moje rty :)

A o víkendu se s Vámi podělím o své výsledky 30ti denní výzvy :)

Mějte fajn večer,
T.

-----

Nice Wednesday evening!

There would be certainly more things without which I can´t live without in the decorative cosmetics but I´d not this article to be a novel to be continued again, so I narrowed the range for only 7 things without which I can´t leave the house.

1. Make-up or BB cream

This is the thing without which I totally can´t get out, and for me it´s probably the most important thing because I need to unify my skin and to cover any imperfections (it´d be good to rank a concealer to this chart but unfortunately I don´t have so much space here :D).

2. Base under make-up

Correctly it should be ranked in the sequence of application in the first place but because I have mentioned BB cream at the point one, so I mention this in the second place, just for case I use make-up.

3. Eyeliners

If I´d use only mascara, the make-up seemed to me as unfinished, also because I don´t have my lashes any expressive, though mascara will help them a lot, but the eyeliner, either the liquid eyeliner or with classic eye pencil, helps to optically thicken and highlight the eyelashes. In the seven of my must-wear products I skipped the eyeshadows because without it I can handle it so-so, but without eyeliner no way. Yeah, when I wore the permanent eyelashes, I didn´t have to have even the foundation :)

4. Mascara

Mascara is another must-have product that I just need to have on my face when I go somewhere, or the false eyelashes, but I don´t use them very often. The ideal is a combination of thickening, lengthening and curling mascara but it´s clear to me that probably no mascara can do all at once. And unfortunately I have lashes that are neither long, nor dense and they´re straight :D And because I´m light-haired, they´re not almost visible without a mascara.

5. Eyebrow pencil or eyeshadow

Lately I´m pretty fond of grey eyeshadow for brow. Earlier I´ve used eyebrow pencil, but the colours of eyebrow pencils sold in the drugstores didn´t fit me because they sell mostly black or brown and these brown are too rusty for me. So perfect for me would be the grey pencil. But it´s quite a problem to find a grey eyebrow pencil. And when I finally met it, then it was so heavy and I´m not very sure that the eyebrow would look nice with such heavy pencil. So I found at my mum´s make-up collection this grey eyeshadow which is totally awesome for me and along with the angled brush it´ll do a great job :)

6. Blush

I wasn´t so much in blushes before but nowadays it´s clear to me that nice make-up is nothing when you don´t complete it with a pretty blush. The blush is just like the icing on the cake.

7. Lip balm or lip gloss

Lips should be protected, and moreover the matte lips don´t suit me well. Most of all I like on the lips the balms that look a bit like a lip gloss (so basically 2in1), classic lipgloss or lipstick but it must be very moisturizing lipstick. With the matte lipsticks I´m not a friend of and also my lips aren´t :)

And at weekend I´ll share with you my results of the 30-days challenge :)

Have a nice evening,
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)