středa 11. června 2014

Jak mé tělo "přežilo" thajskou masáž / How my body survived a thai massage


Ahoj všem!

Dnešní článek bude tak napůl beauty a napůl relax, ale zařazuji ho do středečního schématu, protože se týká těla, takže je to vlastně k tématům, kterými se zde ve středu zabývám.

Dříve to bylo pro někoho možná za trest, ale za poslední dobu se celkem dost rozšířilo kupování voucherů na různé kosmetické procedury, na manikúru, na pedikúru, zkrátka na všechno možné. Ale řekla bych, že nejvíce voucherů se kupuje na masáže. Možná je to jen můj dojem, ale řekla bych, že masáž je z toho všeho taková nejvděčnější, protože kdo ji v dnešní době nepotřebuje. Takže je to určitě super dárek. Tímto jsem se řídila a mé okolí jsem podarovala masáží už několikrát. Nikdy se ale nestalo, že bych poukaz na masáž dostala já, a to bych si ho tolik přála. Nicméně jsem si nestýskala a rozhodla se jednat sama, protože co si holka neudělá, to nemá :D Tak jsem si jeden takový voucher pořídila, a zrovna na thajskou masáž.

Na thajskou masáž se názory různí, já jsem ještě na žádné thajské nebyla a tak jsem to chtěla zkusit, přesto, že jsem se bála. Ale šla jsem do ozkoušeného studia, ve kterém byli lidé z mého okolí spokojení, a tak byla obava menší, než kdybych šla do úplného neznáma. Voucher obsahoval masáž zad a šíje na 60 minut ve známém Thajském ráji. Thajský ráj má v Praze více poboček, tak jsem si mohla vybrat. Nakonec jsem byla na Václaváku, protože jsem to měla nejblíž. Ne, nebojte, nemasírují Vás před tou prosklenou výlohou, aby Vás všichni kolemjdoucí viděli :)

Na masáž jsem se objednala na minulou středu a těšila jsem se na ni o to víc, protože v práci to bylo ten den fyzicky trošku náročnější. Tak jsem se těšila, že si odpočinu, jen si tak budu hodinu ležet a užívat si toho, že o mě někdo pečuje a já nic nemusím.

Slečna z Thajského ráje mě uvedla do "pokojíčku", nevím, jak jinak to nazvat :) Měla jsem se svléknout do spodního prádla, což mi už v tu chvíli přišlo trošku zvláštní, protože jsem neměla masáž celého těla, ale jen záda. No ale řekla jsem si, že je to třeba z nějakého důvodu lepší. Nemají tam žádné lehátka, ale jen takovou jakoby matraci na zemi. Lehla jsem si, pak přišla a přikryla mě celou osuškou. A pak mě začala od kotníků přes tu osušku promačkávat. Nemůžu říct masírovat, protože to bylo spíš takové tlačení a hnětení. No a takhle to bylo s celým tělem. Nejdřív jsem si myslela, že je to nějaké zahřívací kolo, aby se svaly zahřály a pak že si namaže ruce olejem a bude mě masírovat. Jenže to bych se musela objednat na thajskou olejovou, jenže Terezka se objednala na thajskou. A jen pojem "thajská masáž" je skutečně takové to lámání v kole, o které jsem přesně nestála, kor když jsem byla ještě z práce celá zlomená :D

Musím teda říci, že slečna ze mě opravdu vymáčkla všechno, prokřupala mě, co se do mě vešlo. Ale místy to i bolelo. Nevadí mi větší tlak v oblasti zad, protože tím, že mám sedavé zaměstnání a člověk stráví většinu času u PC, tak to dává zádům a šíji zabrat, takže mi nevadí, když masér víc zabere a zatlačí. Ale když Vám tlačí x-krát do jednoho místa a přidává na intenzitě, kdy už to místo je docela obolavělé... Navíc, jak řikám, ten den jsem asi byla celá taková oslabená, takže by mi bodlo spíš jen takové lehké hlazení a sem tam víc promasírovat. Normálně toho vydržím docela dost, ale ona to nebyla ani masáž, ale fakt jen takové tlačení. V jednu chvíli jsem si řikala, čím to asi dělá, no a protože mám u masáže vždy zavřené oči, tak jsem věděla prd, ale bylo tam zrcadlo, tak jsem na chvilku otevřela oko a všimla jsem si, že mi chodí po zadku :D A to jsem si řikala, že je to nějaká větší síla, že to určitě nemůže rukama vynaložit. Samozřejmě masírovala i předloktím. Pak mi řekla, abych se otočila na záda, což teda jsem už začala mít trošku strach, protože jsem se bála, že mi bude tlačit do prsou. A přesně to se stalo. Zvedla mi ruku nahoru a začala v podpaží, takovým tlakem, a postupně přecházela na prsní svaly pod klíční kostí. Fuj. To bylo poprvé a jedinkrát za celou masáž, co jsem řekla, že mě to trošku bolí. Nebolelo to, bylo to nepříjemné. Rozhodně neříkám, že to bylo špatně, ale řekla bych, že tyhle části těla by měly být stran masáží tohoto typu jednoznačně vynechány. U mě rozhodně. Jsem hrdinka, takže jsem kromě tohohle už ani jednou nepípla a držela jsem. Řikala jsem si, že přece ví, co dělá a neublíží mi tím nijak.

Samozřejmě byly tam i příjemné chvilky, třeba masáž loktů je úžasná. Ještě jsem se nesetkala s tím, že by mi někde masírovali lokty, a přitom je to moc příjemné. Masírování hýždí je taky moc příjemné, ne teda, když po mně pochodovala :D to jsem měla trošku strach, to přiznávám. No a velké finále bylo, když jsem ležela na břiše, ona seděla za mnou, řekla mi, abych natáhla ruce dozadu a chytla se za její zápěstí. A v té chvíli mi bylo naprosto jasné, co se mnou bude provádět. Au. Takové lámání pak přišlo ještě v sedě, kdy seděla za mnou a opřela se o mě koleny a taky mě takhle vytahovala. No, řeknu Vám, že jsem si řikala, že už přibližně vím, jaká byla tortura ve středověku :D Ne, samozřejmě si dělám legraci a rozhodně to nechci srovnávat.

Určitě jsem odcházela v lepším stavu (myšleno záda a tělo), než když jsem tam přišla. Ale neodpočinula jsem si u toho, protože jsem od toho očekávala něco jiného. Takže nemůžu říct, že by to bylo špatné, ale bylo to jiné, než na co jsem chtěla jít. Kamarádka, která byla také v Thajském ráji na Václaváku řikala, že měla tu thajskou olejovou a tam žádné lámání není. No já jsem holt chtěla klasickou thajskou, tak jsem ji dostala :D

Rozhodně ale na Thajce a jejich masáže nezanevřu a třeba za nějaký čas (až se dostanu z tohoto) sem hodím zase nějaký článek se svou zkušeností, tentokrát už s thajskou olejovou :)

Mějte krásný zbytek středy,
T.

-----

Hi everybody!

Today´s article will be from half beauty and half relax, but I put it in the Wednesday´s schedule because it´s related to the body so it´s actually about topics that I do here on Wednesdays.

Earlier it was for someone maybe as a punishment but recently it´s quite widespread to buy vouchers for various beauty treatments, for mani-pedi, simply for everything possible. But I think that the most of vouchers are for massages. Maybe it´s just my impression but I´d say that the massage is the most rewarding of all of this because who doesn´t need it nowadays. So it´s definitely a cool gift. That´s what I´ve been following and I gifted people from my surroundings several times. However it has never happened that I was the one who got a voucher for a massage, and how badly I´d wish for it. Anyway I didn´t feel sorry for myself and I decided to act on my own, because what a girl doesn´t do for her own, is what she will never have :D So I bought one of these vouchers, and just for a thai massage.

There are various opinions for a thai massage. I haven´t been on any yet and so I wanted to try it, despite I was afraid. But I went to the checked studio, and so I was less worried than if I´d go to the complete unknown. Voucher included a back and neck massage for 60 minutes in a well-known Thai Paradise. Thai Paradise has multiple branches in Prague, so I could choose. I chose the one on Wenceslas Square because it was closest to me. No, don´t worry, they don´t massage you in front of the glass window to all the passers can see you :)

I ordered on this massage on last Wednesday and I was looking forward to it even more, because that day it was a little more physically demanding at work. So I was looking forward that I´ll have a rest, that I´ll just be lying for an hour and enjoy that someone cares about me and I don´t have to do anything.

Lady from Thai Paradise introduced me to the room. I had to get undressed to underwear, which I found a little weird, because I had not a full body massage, but only back. Well, I thought that it´s maybe better for some reason. They don´t have any couchettes there, but just something like a mattress on the floor. I lay down, then she came and covered me with a towel. And then she started to press me from the ankles over the towel. I can´t say that she was massaging me, because it was rather such pressing and kneading. And it was like that with the whole body. At first I though it was some kind of warm-up round for muscles to warm up and after that she´ll oil her hands and started massaging. But for that I had to order for thai oil massage but Terezka ordered for just thai massage. And only the term of "thai massage" is really such breaking in the wheel which I exactly didn´t want, especially when I was all broken from work :D
However I need to say that she squeezed out really everything from me, she was cracking me what was possible. But sometimes it also hurt. The more pressure in the back area doesn´t bother me, because as I have a sedentary job and spend most of time at the PC, so it takes a pounding for back and neck, so I don´t mind if a masseur moves up a gear and pushes more. But if he pushes you in just one place for more times and adds intensity, when the place is quite aching... Moreover, as I say, I was that day all weakened, so I more prefered just such a light smoothing and here and there massage. Normally I hold quite enough, but it wasn´t even a massage, but really just the pushing. At one point I wondered what is she using. And because I have my eyes closed during massage, I knew sucks, but there was a mirror, so I opened my eye for a while and I noticed that she was walking on my butt :D And also I thought it was some greater power which she can´t make only with her hands. Of course she was massaging also with forearm. Then she told me to turn on my back. Well, I started to be a bit worried because I was afraid that she´ll push my breast. And that´s what´s exactly happened. She lifted my arm up and began in the armpit with such pressure and gradually she passed to the pectoral muscles below the collar bone. Ugh. It was the first and only time for entire massage I said it a little hurt. It didn´t hurt, it was uncomfortable. I´m not definitely saying that it was wrong, but I think that these parts of the body are supposed to be excluded from the massage of this type. For me it´s certainly true. I´m a hero so I didn´t say a word and I held on, except for that one thing. I told myself that she still knows what she´s doing and she didn´t hurt me in any way.

Of course there were also pleasant moments, like massage of elbows is amazing. I haven´t met with massaging of elbows somewhere, though it´s very pleasant. Massaging of buttocks is also very nice, not really when she was marching on me :D I admit that at this point I was a bit afraid. And the grand finale was when I was lying on my stomach, she sat behind me and told me to stretch the arms back and grab her wrist. And in that moment it was very clear to me what is she going to do. Ouch. Such breaking like this then came to the line in the sitting position, when she sat behind me and lean at me with her knees and pulled me like that. I´m telling you that I said to me that I about to know what was torture like in the Middle Ages :D No, of course I´m kidding and definitely I don´t want to compare this.

I´m sure I left in better condition (I mean the back and body) than when I came there. But I didn´t rest there because I was expecting something different. So I can´t say it was bad but it was different than what I wanted. A friend of mine who was also in Thai Paradise on Wenceslas Square told me that she had the thai oil massage and that there´s no breaking. Well, I just wanted a classic thai one, so I got it :D

Anyway I won´t come to hate Thais and their massages and maybe in some time (when I´ll get from this) I´ll put some article with my experience here, this time with thai oil one :)

Have a nice rest of Wednesday,
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)