sobota 28. června 2014

30ti denní výzva - výsledky / 30-days challenge - results


Hezkou prázdninovou sobotu přeji všem!

Jak jsem slíbila, tak činím. V dnešním článku Vám povím, jak jsem dopadla se 30ti denní výzvou, jestli jsem ji přežila, hlavně jestli jsem ji vůbec dokončila a jaké jsou výsledky poctivé dřiny :) Teda pokud byla poctivá.

Co je to 30ti denní výzva:


Tak na úvod bych chtěla říct, že jak se mi do toho zprvu nejdřív vůbec nechtělo a i moje tělo proti takovým nepřirozeným pohybům, jako je cvičení, protestovalo, tak nakonec mi připadalo divné, když měl nějaký den být odpočinek. Jak už si to tělo asi na ten pohyb zvykne. Když jsem s výzvou začínala, neměla jsem skoro žádnou kondici a když jsem vylezla schody, pěkně jsem funěla. Během výzvy se kondice postupně zvyšovala, což jsem poměrně cítila na všem, co jsem dělala. Třeba právě u těch schodů. Na konci této výzvy - ano, dokončila jsem ji úspěšně a skutečně jsem ji zakončila s počty opakování u cviků, tak jak to má být, tzn. 70 kliků, 245 cviků na zadek a nohy a 20 minut břicho - to břicho je z toho samozřejmě to nejmenší zlo :) - neříkám, že už si při výšlapu nezafuním, ale rozhodně to už není to, co na začátku.

V průběhu výzvy bylo několik krizových momentů. Řekla bych, že první krize nastává kolem 10. dne, takže tak v půlce, kdy máte chuť to vzdát, ale jsem Býk, takže jsem to nevzdala, i když jsem měla občas chuť se na to vykašlat. Ale když vytrváte, stane se Vám, teda mně se to stalo, že Vám ten pohyb pak tak nějak i chybí. Není to, že by se ze mě najednou stal závislák po pohybu, nikdy jsem nebyla sportovní typ. U této výzvy jsou hodně motivující fotky, které holky posílají po absolvování výzvy, před a potom.

A pak samozřejmě je velice motivující, když dojdete na konec výzvy a nejen, že máte ze sebe lepší pocit, že jste to dokázali a že jste to pro sebe udělali, ale že se máte fyzicky i psychicky lépe. Cvičení, jak známo, vyplavuje endorfiny, takže pak cítíte, že dokážete všechno. A jak jsem již psala, i když jsem se kolikrát do cvičení musela přemlouvat, tak nakonec jsem byla ráda, že jsem tu pevnou vůli měla. No a nejvíce motivující je to, když Vám krejčovský metr ukáže, že jste už o nějaký ten centimetr štíhlejší. Jako se to stalo právě mě. Samozřejmě nemůžete asi očekávat nějaká závratná čísla. Ale já jsem ráda i za svých 3 cm v pase a 1 cm v bocích a na stehnech :) Navíc, protože jsem ke konci výzvy přidala i změnu jídelníčku, tak mám 3 kg dole :) Myslím, že tato forma hubnutí není ani nijak zdravotně závadná, protože 3 cm = 3 kg, takže úměrné hubnutí za úměrnou dobu.

S jedním měsícem jsem samozřejmě neskončila. Mám radost z výsledku, ale vím, že člověk na sobě musí pracovat neustále. Navíc mě hrozně těší a motivuje, že to opravdu funguje a tak cvičím dál. Je zvláštní, jak mi na začátku i 20 kliků připadalo hrozně těžké a teď, když znovu začínám, tak je to jak peříčko :)

Hezký víkend,
T.

-----

I wish a nice holiday Saturday to all of you!

As I promised, I´m doing. In today´s article I´ll tell you how I managed 30-days challenge. If I survived it, mainly if I´ve finished it and what are the results of honest hard work :) If it was honest.

What´s the 30-days challenge:


For the beginning I´d like to say that how badly I didn´t want to do it at first and also my body was protesting against such unnatural moves, like exercising, then after all I found it strange when there should be some rest some day. It´s caused probably by the fact that the body became accustomed to the exercising. When I started this challenge, I had almost no condition and when I climbed the stairs, I quite breathed heavily. During the challenge the condition gradually improved which I quite felt on everything I was doing. Maybe just with the stairs. At the end of this challenge - yes, I´ve completed it successfully and I´ve really finished it with reps for exercises as it should be, i.e. 70 press-ups, 245 butt exercises and 20 minutes for stomach - the stomach is of course the least evil :) - I´m not saying that I´m not puffing when climbing up but it´s not definitely the way it was in the beginning.

During the challenge there were several critical moments. I´d say that the first crisis occurs around day 10, so somewhere in the middle of it, when you feel like giving up, but I´m a Taurus, so I didn´t give it up, even though sometimes I had a taste to dump it. But if you persist, then you feel, well, it happened to me, that you´ll miss the exercising. It´s not that I became an exercising addict, I was never the sporty type. But very motivating at this challenge are pictures that girls send after completion of the challenge, before and after.

And then of course is very motivating, when you reach the end of the challenge, not even that you have a better feeling of yourself, that you made it and that you did it for yourself but also you´re feeling physically and mentally better. Exercising, as is well known, rises up the endorphins, so then you feel that you can make everything. And as I´ve already written, even though I had to persuade myself to the exercising, then finally I was glad that I had the strong will. Well, and the most motivating is when the tape measure shows you that you´re some centimeter slimmer. As it happened to me. Of course you can´t expect any staggering numbers. But I´m happy for my 3 centimetres in the waist and 1 centimeter in the hips and thighs :) In addition, because I added change of a diet at the end of challenge, so I have 3 kilos down :) I think that this form of weigh loss isn´t any harmful to health, because 3 cm = 3 kg, so it´s the proportional weigh loss in proportional time.

With one month I have obviously not finished. I´m happy with the result, but I know that one has to work on himself constantly. In addition, it motivates me that it really works, so I continue the exercising. It's funny how at the beginning 20 push-ups seemed to me so hard and now when I start again, it's like a feather :)

Have a nice weekend,
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)