neděle 28. prosince 2014

Vánoční svátky 2014 / Christmas Holiday 2014

Přeji Vám krásný den!

Doufám, že jste měli krásné vánoční svátky. Pro někoho ještě pokračují až do konce roku (jako to mám já), tak Vám přeji, ať si volno užijete dle svých představ a načerpáte tak síly do nového roku. Taky Vám přijde, že každý rok Vánoce utíkají čím dál rychleji? A za chvíli tu máme nový rok. Ale ještě předtím k letošním Vánocům. Osobně Vánoce miluju. Je to po létě asi moje nejoblíbenější období v roce. Tu zimu k tomu moc ráda nemám, i když letos je celkem mírná. V naší rodině trávíme Vánoce tak, že přes den se celá rodina sejdeme u babičky a na večeři a rozbalování dárků jedeme domů.

Zlaté prasátko jsem nikdy neviděla, protože spíš než zlaté prasátko bych asi před sebou měla mžitky, než cokoliv jiného. Takže půst nedodržujeme, naopak se ládujeme, co to dá, u babičky to bývá tradičně česneková pomazánka, kterou umí opravdu vynikající. Pravda ale je, že jsem jí cítila ještě druhý den. Na večeři se těším vždycky asi nejvíc. Jasně, že i na dárky, ale o Vánocích se nejvíc těším právě na večeři. Miluju salát. Jsem ale rozmazlená, takže jiný, než ten, který děláme doma, mi nechutná :D Kapra ale nejíme. Ryby mi nevadí, mám je ráda, ale kapr mezi mé oblíbence nepatří, takže místo něj máme kuřecí řízek. Na poměry večeříme celkem pozdě, řekla bych. Letos to bylo kolem osmé, myslím. V televizi akorát začínala Popelka J Vždy to záleží na tom, kdy se dostaneme od babičky. A my se nikam nehrneme, protože si to chceme co nejvíc prodloužit, aby to tak neuteklo, jako jiným, kde už v sedm mají po Vánocích. To u nás bývá většinou až tak před půlnocí :D

Co se týče tradic, nemáme žádné, které bychom pravidelně dodržovali. Akorát jednou jsem si hodila střevícem :D Ale to spíš jen tak ze srandy. Ono by se za tradici dal považovat vlastně i ten bramborový salát, stromeček a cukroví, což samozřejmě všechno máme.

Po večeři jdeme na rozbalování dárků. Čím jsem starší, tím mám raději dárky dávat a dělat druhým radost. Ale jasně, že mám pak i radost z toho, co dostanu já. Pravda je, že největší radost mívám z maličkostí. Letos na mě pod stromečkem koukaly Maybelline Color Tattoo (máma je úžasná, ví, že jsou super a že jsem si je pochvalovala), ale to byl jediný (překvapivě) kosmetický dárek. Mimo jiné jsem taky dostala sadu na parafínové zábaly, takže až vyzkouším, můžete určitě čekat nějakou tu recenzi. A na to se opravdu těším, až to vyzkouším, protože když jsem byla v lázních, moc se mi to líbilo a říkala jsem si, že bych to ráda měla doma. Jo, a taky jsem dostala úúúúúúžasnej soví koberec. Miluji totiž sovy.

Na Vánocích mám ráda, asi jako každý, tu atmosféru, už tak moc ráda nemám ten shon, proto letos jsem to nijak nepřeháněla, dárky jsem nakoupila už s předstihem přes internet, cukroví jsem udělala dva druhy a ani s úklidem jsme to nijak nepřeháněly. Přece jen, víte, kde se narodil Ježíšek, tak aby si u nás připadal jako doma :) Další věc, co mám na Vánocích ráda, jsou pohádky. Miluju ten klid, to, že si můžete jen tak hovět u televize a dívat se na pohádky, jako kdyby Vám bylo znovu 6 let. A i to je důvod, proč budu mít vždy Vánoce ráda.

-----

I wish you a wonderful day!

I hope that you had beautiful Christmas holiday. For some of you they still continue to the end of the year (as I have), so I wish you to enjoy your days off according to your ideas and to gain powers to the new year. It also came to you that every year Christmas passes more and more faster? And in a while we´ll have a new year here. But before it comes, let´s talk about this year´s Christmas. Personally I love Christmas. It´s probably the most favourite season of the year after the summer. Although I don´t love the winter, though this year it´s quite mild. In our family we spend Christmas that through the day whole family meets at my grandma´s and for dinner and unwrappping the gifts we go home.

I have never seen a golden piglet because rather than the golden piglet I´d rather faint. So we don´t stick to the fasting, on the contrary we gorge on. At my grandma´s it´s traditionally a garlic spread which she can really amazing. But the truth is that I felt it also another day. I look forward the most to the dinner. Of course I look forward also to the gifts but at Christmas I look forward the most to the dinner. I love salad. But I´m very spoiled, so I don´t like any salad than the one we make at our home :D But we don´t eat carp. I like fish but a carp doesn´t belong among my favourites, so we have a chicken fillet instead of it. I´d say we have dinner quite late. I think this year it was around eight. There was beginning of a Cinderella on TV J It always depends when we get from my grandma´s. And we are in no rush, because we want to prolong it the most, so it doesn´t pass that much as the other people who at seven are over Christmas. At our place it´s mostly before midnight :D

As for the traditions, we don´t have any that we´d regularly stick to. It was only once, when I flipped with a shoe :D But it was rather for fun. Although it could be considered as a tradition also the potatoe salad, Christmas tree and sweets and that´s the things that we definitely have on Christmas.

After dinner it´s time for unwrapping the gifts. The more older I am, the more I prefer to give gifts and make people around me happy. But of course I´m also happy getting gifts. The truth is that I have the biggest joy from the small things. This year under the Christmas tree there were Maybelline Color Tattoo (my mum is amazing, she knows that it´s cool and that I was happy about it), but it was the only (surprisingly) cosmetic gift. Besides other things I got paraffin wraps set, so when I´ll have an experience with it, then you can definitely expect a review. And I really look forward to try it because when I was at spa this year, I liked it so much and I thought to myself that I´d like to have it at home.Yeah, and I also got amaaaaaaazing carpet with owls. I actually love owls.

What I like about Christmas is, as everyone, the atmosphere. Not so much I like the rush about it, that´s why this year I didn´t exaggerate it. I bought gifts in advance via internet, I made only two types of sweets and we also didn´t exaggerate it with cleanup. After all, you know where the Christ Child was born, so he could feel like he´s home :) Another thing that I like about Christmas is fairytales. I love the peace, the fact that you can just lie down on the couch watching fairytales on TV, as you´re again 6 years old. And that´s also the reason why I´ll always like the Christmas.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)