středa 12. listopadu 2014

Newinky říjen 2014 / Haul October 2014

Hezký středeční večer!

Už tu máme měsíc listopad, to znamená, že tu jsem s novinkami za měsíc říjen, tedy, co jsem si nového pořídila. Tedy takový malý haulík :) Snad se Vám bude líbit. A já se Vám přihlásím zase o víkendu s oddychovým článkem.

Here we go with the new month of November, so it means that I´m here with the news of the month October, I mean what I´ve bought in this month. So such a little haul :) I hope you´ll enjoy it! And I´ll be here for you again by the weekend with a relaxation article.


2 komentáře:

  1. Super video. Já jsem taky fialofil a poslední dobou i modrofil. I když teda růžovou můžu taky. Ten parfém má tak krásný flakon. Na flakony jsem taky fil :-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak jsem ráda, že v tom nejsem sama :) Parfém je úžasný :)

      Vymazat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)