sobota 1. listopadu 2014

Jak jsem fandila na hokeji... / How I cheered at the hockey match


Hezký víkend přeji!

A už je tu listopad. Tak doufám, že moc nepropadáte klasickým podzimním depresím. A kdyby se o Vás náhodou nějaká taková pokoušela, tak si udělejte něčím radost. Třeba si něco upečte (tak to řeším já), nebo si běžte zarelaxovat do vany se svou oblíbenou knížkou a nebo se začtěte do mého sobotního relax článku :) No, zas tak samolibá nebudu :D Nicméně s článkem tu dnes jsem jako obvykle.
Včera, jak je Vám jistě známo, byl Halloween, na který jsem se já osobně těšila moc, protože jsem měla už docela dlouho vymyšlený kostým, a celkově mám ráda tyhle události, kde se člověk může za někoho (za něco) převléknout. Prostě jsem téměř pro každou srandu. Jenže minulý víkend jsem byla na hokeji, jak jsem psala v článku minulou sobotu...

Takže jaké to vlastně bylo? Jak jsem předesílala, tak se jednalo o amatérské týmy, a v hlavní roli byl tým mého kamaráda, který hraje za UK (Univerzita Karlova v Praze :)). Proti nim stál tým ruských hokejistů. Popravdě ani netuším, jestli to byli taky nějací studenti nebo kdo to vlastně byl, ale popravdě mě to ani moc nezajímalo. Těšila jsem se na samotnou akci, protože hokej jsem viděla všehovšudy jen v televizi. Ale abych se přiznala, tak mám raději hokej než fotbal a vždycky jsem se chtěla jít na nějaký zápas podívat.

Nuže tedy, utkání se konalo v Inchebě na Výstavišti v Holešovicích, vlastně mám takový dojem, že je to tréninková hala Sparty, ale jistá si nejsem. Takže v těch místech, kde jsme seděli my, ani nebylo takové to ochranné sklo, a seděli jsme malý kousek od mantinelů, takže poměrně nebezpečně jsem se tam cítila. Už když jsme tam přišli, tak na nás foukl takový úplně studený (no, ledový) vzduch. Dobrá zima tam byla. Ale co člověk může čekat od hokejových stadionů?! Měla jsem sice zimní bundu, ale i v té mi byla zima. No říkala jsem si, jak dlouho to tam v takových podmínkách vydržíme. Protože nejen mně byla ziminka. Takže abych to tak zkrátila, tak jsem z hokeje moc neměla, protože jsem hrozně zimomřivá a když jsem někde, kde je mi zima, tak se moc na nic jiného nedokážu soustředit. Nakonec jsme po každé třetině zalezli do hospody, která byla hned vedle střídačky s příhodným názvem "Na Střídačce", kde jsem si hned musela dát čaj. Tak jsem tam pak chodila jak blázen s hrnkem čaje :D

Ale nepřišli jsme ani o vzrušení. I když to ani nebylo vzrušení v pravém slova smyslu, jako spíš, že ruští hokejisté se ukázali, že spíš než, jak hrát fér, se snaží vydobýt si vítězství bitkami. V jednu chvíli to i vypadalo docela vážně. A nakonec to tak i bylo, protože jeden z českých hráčů skončil v nemocnici s otřesem mozku. A když se pak všichni hráči odebírali do šaten, všimla jsem si, že jednomu Rusovi tekla červená od pusy. Tohle nemám na hokeji ráda. Když to neumíš hrát, tak nehraj, ale nikdo jiný, než ty, za to nemůže. Pravda je taková, že ty bitky začínali vždy Rusové. Nakonec teda stejně vyhrál ruský tým se skóre 6:5.

Po třetí třetině jsme už byli řádně vymrzlí, tak jsem se rozloučila s kamarádem a vyrazili jsme do víru velkoměsta, taky se najíst a někde se trošku ohřát. S párty jsme vsadili na klasiku Lucernu, která nikdy nezklame. Ale teď to bylo nějaké takové zvláštní. Usoudili jsme, že to je tím, že jsme tam šli v sobotu a normálně chodíme v pátek, kdy je to vždy super. Nicméně jsme setrvali do ranních hodin, abychom vzali první ranní metro, které nás dovezlo do bezpečí našich domovů.

V neděli jsem přesně, dle své předpovědi, kurýrovala následky sobotní pařby a v pondělí jsem se už vzbudila s bolavým krkem. Bylo mi úplně jasné, odkud a z čeho to mám. Bohužel jsem se z toho nevyléčila ani do včera. Spíš to bylo střídavě v pohodě, střídavě na nic, takže jsem to radši nechtěla pokoušet, s tím, že kostým si nechám na příští maškarní akci a raději jsem se doma zavrtala do peřin a kloktadlo byl můj věrný společník.

Doufám, že Váš víkend začal lépe, než ten můj a že jste si Halloween užili podle svých představ, a pokud ho neslavíte, tak že jste si páteční večer užili rovněž dle svých představ :)

T.

-----

I wish you nice weekend!

And so the November is here. So I hope that you aren´t sinking too much to the classic autumn depressions. And if something like that attempted for you, then please yourselves with something. For example bake something (that´s what I do) or go relax in the tub with your favourite book or to immerse in my Saturday´s article :) Well I won´t be so self-satisfied :D Anyway I´m here today with my article, as usual.

Yesterday, as you surely know, was Halloween, on which I personally looked forward very much, because I had quite a long time made-up a costume for this event, and overall I love these events where one can be somebody (something) else. I´m just for almost every joke. But last weekend I was at a hockey game, as I wrote in the article last Saturday... 

So what does it actually was? As I mentioned, it was the amateur teams, and the main part was the team of my friend who plays for the UK (Charles University in Prague :)). The opponent was a team of Russian hockey players. In fact I don´t even know if they were also some students or who they were, but to be honest I didn´t really care. I was looking forward to the action itself, because I've only seen hockey on TV. But I have to amit that I prefer hockey to football and I always wanted to go to a hockey match.

Well, then, the match was held in Incheba in Holešovice (quarter of Prague 7), actually I have the impression that it was a training hall of HC Sparta Praha, but I'm not very sure. So in those places where we sat, there wasn´t such a protective glass, and we sat a small piece from the boards, so I felt quite dangerously there. When we got there, there was such a completely cold (well, icy) air. Good winter there. But what one can expect from hockey stadiums?! Although I had a winter jacket, even then I was cold. Well, I thought, how long we´ll hang on in such conditions. Not only because I was cold. So, to shorten it, I didn´t have much of hockey game, because I´m very cold-blooded and when I'm somewhere where I'm cold, I can´t concentrate so much of anything else. We finally after each third went to the pub, which was right next to the player´s bench appropriately named "On the Player´s Bench", where I had to have some tea immediately. So then I was walking there like a fool with a cup of tea :D  

But we didn´t miss the excitement. Even though it wasn´t excitement in the true sense, but rather that the Russian hockey players have shown that rather than how to play fair, they´re trying to gain a win through fights. At one point it even seemed quite seriously. Finally, it was, because one of the Czech players ended up in the hospital with a concussion. And then when all the players went to the dressing rooms, I noticed that one Russian had red flowing from his mouth. I don´t like this about hockey. When you can´t play it, so don´t play it, but none other than you, isn´t responsible for it. The truth is that those fights were always started by the Russian team. Finally, the Russian team won with a score of 6:5. 

After the third period, we were frozen solid, so I said goodbye to my friend and then we went to the party, but before it also to eat something and to get a little warm somewhere. With the party we set in classic Lucerna that never disappoints. But now it was a kind of weird. We concluded that it was because we went there on Saturday and normally we go there on Friday when it's always great. However, we stayed until the early morning, so we could take the first morning subway that took us to the safety of our homes.  

On Sunday exactly according to my prediction, I treated consequences of Saturday party and Monday I had woke up with a sore throat. It was completely clear where and from what I had it. Unfortunately, I didn´t cure of it until yesterday. It was rather, for a moment okay, then it sucked, so I rather didn´t want to tempted it and so I leave my costume for the next fancy dress event and I preferred to snuggle in blankets at home and the gargle was my faithful companion.

I hope that your weekend began better than that mine and that you enjoyed Halloween according to your idea and if you don´t celebrate it, that you enjoyed Friday´s night also according to your idea :)

T.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)