čtvrtek 2. října 2014

Maybelline Color Tattoo - first impressions - minirecenze / minireview


Hezký (výjimečně) čtvrtek,

bohužel včera se mnou počítač odmítl zcela komunikovat, a tak středeční článek je vlastně čtvrteční článek. Dnes bych se s Vámi ráda podělila o své dojmy co se týče očních stínů Color Tattoo od Maybelline, které není třeba ani příliš představovat, protože skoro každá z Vás minimálně jedny doma máte, jen mně se stále nechtělo dávat 200 za stíny. Ale protože v DMku probíhala akce a byly zlevněné na 149,- Kč, no velký rozdíl, že, 50,- Kč :D Haha. Nicméně ke stínům bych chtěla říct, že jsou opravdu skvělé. A chápu, proč je kvůli nim všude takový humbuk. A proč už v drogerii měli jen posledních pár odstínů. Já jsem si vybrala tento stříbrný s názvem 50 - Eternal Silver, protože mám ráda všechno stříbrné. A upřímně to tam bylo dost vybrané, takže proto jsem si vzala jen jeden odstín. Zatím! 

 Vyzkoušela jsem hned druhý den. Když jsem se na konzistenci těchto stínů podívala poprvé, říkala jsem si, jestli půjdou nanést klasickým štětečkem, kterým nanáším sypké oční stíny, protože Color Tattoo jsou, jak píšou, na krabičce, gelové oční stíny (gel - cream eyeshadow), což opravdu odpovídá. Ale šlo to dobře, úplně bez problému. Použila jsem pod ně tedy i bázi pod oční stíny, ale další den jsem zkusila použít bez báze a drží bez báze i s bází. Jen mi přišlo, že s bází se mi trošku víc slévaly. Tak buď mám blbá víčka nebo blbou bázi :) Nicméně Color Tattoo super! Vydrží celý den. Barva je opravdu intenzivní, takže není nutné nanášet x vrstev. Drží jak přibité, ale když je chcete večer odlíčit, jde to celkem snadno, žádné dření. Já tedy používám na odlíčení micelární vodu, takže s tou to rozhodně jde dobře. Za mě tedy rozhodně Color Tattoo ano, a určitě to nejsou poslední Color Tattoo v mé sbírce. Navíc mám značku Maybelline poměrně hodně ráda a nezklamali mě ani s tímto produktem. 

P. S. Možná jste si všimli, že vždy v sobotu má být takové relax téma a beauty článkům je věnována středa, ale v poslední době sem dávám i beauty videa právě v sobotu. Tak bych jen ráda uvedla, že je tomu tak, že prostě mám tipy na beauty videa a nemůžu s nimi zase čekat, protože pak už by nebyly příliš aktuální. Nicméně doufám, že Vám taková nálož kosmetiky nevadí, ba naopak, a že Vás tyto články a videa baví. Mně rozhodně ano! :)

P. S.2 Ani tuto sobotu tomu nebude jinak. Budu rozbalovat v přímém přenosu zářijový ladybox. Už se těším, protože ho tu mám na stole a už se mi pěkně směje, protože vůbec nemám představu, co v něm je. Tak v sobotu na viděnou :)

T.

-----

Have a nice (exceptionally) Thursday!

Unfortunately my computer yesterday refused to communicate with me at all, and so the Wednesday's article is actually a Thursday article. Today I would like to share with you my first impressions as for the eye shadow Color Tattoo from Maybelline, which is not necessary to present, because almost every one of you have at least one at home, but I still didn´t want to pay 200 CZK for the eye shadows. But because there was some sale in the DM drugstore and it cost 149 CZK, well it´s a big difference 50 CZK :D Haha. However I would like to say about these eye shadows that they´re really great. And now I understand why it´s because of them everywhere such hype. And why they had only last few shades in the drugstore. I chose this one silver with the name 50 - Eternal Silver because I like all silver stuff. And honestly there was a little to choose, so that's why I took only one shade. Yet!

I tried it directly the next day. When I looked on the consistency of these eye shadows for the first time, I was wondering, if it can be pplied with the classic eyes hadow brush which I´m using to apply the powder eye shadow. Because Color Tattoo are, as it says on the package, gel eye shadow (gel - cream eyeshadow), which actually corresponds. But it went well, without any problem. I used the eye shadow base, but the next day I tried to use it without the base and it held the same way. It just came to me that with the base it was a little bit more merged. So either I have the bad eye lids or I have the bad base :) However Color Tattoo awesome! Lasts all day. The color is very intense, so it´s not necessary to apply so many layers. It holds nailed down, but if you want to remove it in the evening, it's quite easy, with no rubbing. I use the micellar water for the make-up removing, so with that it certainly goes well.  I would say definitely yes for Color Tattoo, and certainly it´s not the last Color Tattoo in my collection. Moreover, I like quite a lot the brand Maybelline and it didn´t disappoint me even with this product.

P. S. You may have noticed that every Saturday is supposed to be the relaxation topic and Wednesday is about the beauty articles on this blog, but lately I'm posting also beauty videos just on Saturday. So I just would like to say that I just got tips on beauty videos and I can´t wait with them so long, because then it wouldn´t be too much current. However I hope you don´t mind such a load of cosmetics, on the contrary, that you´re having fun with these articles and videos. I definitely am! :)

P. S.2 Neither this Saturday will be no different. I'll unpack September ladybox live. I look forward to because it's lying on my desk and it laughs at me, because I have absolutely no idea what it´s in it. So see you on Saturday :)

T.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)