čtvrtek 9. října 2014

Imperial make-up Dermacol


Vítám Vás zpátky na mém blogu!

Nejen, že to vypadá, že se můj kytičkový mobil (rozuměj Samsung Ace La Fleur :D) už asi pomalu, ale jistě, chystá odejít do věčných lovišť, ale také můj notebook se rozhodl, že už mi sloužil dost dlouho... Zkrátka dost elektroniky v mé blízkosti hlásí pořád samý error. A to je důvod, proč jsem Vám nemohla článek přinést už včera :( Budu si muset asi najít jiný způsob, jak publikovat své příspěvky. Tak prosím omluvte menší výpadek a jdeme rovnou na dnešní téma.

Dnes bych Vám ráda pověděla o Imperial make-upu od Dermacolu. Jak už jsem zmiňovala, kosmetika Dermacol nepatří zrovna k mých nejoblíbenějším. Hlavně co se týče make-upů. Ale chtěla jsem dát téhle české značce ještě šanci, a tenhle make-up byl součástí časopisu Marianne, který jsem si kupovala na dovolenou. A o tomhle make-upu jsem od Péti (petralovelyhair) slyšela, že je fajn. Tak jsem ho chtěla taky zkusit. Chci Vám říct, že začínám měnit názor na Dermacol. Tenhle make-up mě překvapil. V dobrém slova smyslu. Je krásně hydratační. Nevěděla jsem ani, jaký mám odstín, tím, že to bylo v tom časopise. Ale pak jsem si všimla, že na obalu je napsáno Tan, čili opálený, takže jsem z toho měla trošku obavu. A je pravda, že je tmavší, takže pro světlé typy asi tenhle odstín úplně nebude, ale dá se hezky rozetřít a přizpůsobí se dost. Pro mastnou pleť to asi taky úplně nebude. Mně vyhovuje maximálně. Hezky hydratuje, vydrží na pleti relativně dlouho, pleť sjednotí. I co se týče krycí schopnosti, tak můžu říct, že funguje velice dobře. Nevysušuje, což je například pro mě důležité. Netvoří efekt masky, vypadá na pleti přirozeně. Já tedy rozhodně ještě make-up pudruji, a to i tenhle make-up. Bez pudru mi to připadá takové nehotové :)


Takže bych tímto chtěla vzít zpět svůj názor, že Dermacolácké make-upy nejsou nic moc. Byla to moje chyba, že jsem si v případě make-upu Matt Control od Dermacolu vybrala make-up, který je určen pro úplně jinou pleť, než mám já, a tak je jasné, že mi nevyhovoval. Pravda tedy je, že mi u tohohle Matt Control vadila jeho vůně, která je typicky "make-upová", taková ta stará vůně, nevím, jak jinak to popsat :) Ale Vy určitě víte :) Naopak Imperial make-up má vůni velmi příjemnou. Obsahuje výtažky z orchideje a po květinách také voní, ale není to nijak vtíravá vůně. Rozhodně ne nepříjemná. Nevýhodou tohoto make-upu je vyšší cena při poměrně malém balení. Nicméně vlastnosti tohoto make-upu jsou na jedničku. A já nemůžu tomuto make-upu nic vytknout.

Těším se v sobotu, kdy bude konečně relax článek :)
T.

-----

Welcome back at my blog!

Not only that it seems that my flower smartphone (it means Samsung Ace La Fleur :D) probably slowly, but surely, getting ready to go to the eternal rest, but also my laptop decided that it served me long enough... In short, enough electronics in my nearness reports still same error. And that´s why I couldn´t bring article for you yesterday :( I'll have to find some other way to publish my posts. So please excuse a little failure and we´ll go straight to today's topic.

Today I´d like to tell you about Imperial make-up from Dermacol. As I already mentioned, Dermacol doesn´t belong to my favorites. Especially with its make-ups. But I wanted to give this Czech brand a chance and this make-up was part of the Marianne magazine, which I bought for vacation. And I heard from Peta (petralovelyhair) that this make-up is fine. So I wanted to try this one too. I want to tell you that I'm starting to change my mind about Dermacol. This make-up surprised me. In a good way. It´s beautifully moisturizing. I even didn´t know what´s my shade. But then I noticed that the packaging said the shade Tan, so I was a bit worried. And it´s true that it´s a little bit darker, so I think that this shade won´t be for very light types of you, but it can be nicely spread and it adapts to the skin enough. It also won´t probably be for the oily skin. For me it´s perfect. It nicely moisturizes the skin, it lasts for a relatively long time, it unifies the skin. Even in terms of coverage, I can say that it works very well. It doesn´t dry out the skin, which is very important thing about make-up for me. It doesn´t create the mask effect, it looks natural on skin. I certainly use powder after make-up, and it´s also about this make-up. I find it such unfinished without the powder :)

So I´d like to take back my opinion that Dermacol make-ups are nothing much. It was my mistake that I last time when I chose the Matt Control make-up from Dermacol I chose the make-up which was designed for a completely different complexion than I have, and it´s clear that it didn´t suit me. The truth is then that about this Matt Control I didn´t like its smell, which is typically "make-up", such that old smell, I don´t know how else to describe it :) But you certainly know what I mean :) On the contrary Imperial make-up has a very pleasant smell. It contains extracts of orchids and it also smells like flowers, but it's not any obtrusive smell. Definitely not unpleasant. The disadvantage of this make-up is a higher price with a relatively small package. However, the qualities of this makeup are awesome. And I can´t reproach anything to this make-up.

I look forward you on Saturday when it´ll be finally relaxing article :)
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)