středa 15. října 2014

Bioderma for Everyone


A máme tu zase středu, letí to hrozně, a já Vás vítám u dalšího článku.

Jistě už jste postřehli, že každý měsíc probíhá akce s Biodermou, kdy je určen jeden výrobk, který v daném měsíci zakoupíte ve vybraných lékárnách (jejich seznam najdete na facebookové stránce Biodermy: https://www.facebook.com/BIODERMA?fref=ts) za 99,- Kč. Což mi přijde super, protože výrobky od Biodermy nejsou úplně levné a tahle akce je dobrý způsob, jak si je nejprve vyzkoušet, než si je koupíte za plnou cenu.

Osobně jsem tuto akci zaregistrovala letos v květnu a od té doby se této akce zúčastňuji. Ráda bych Vám něco pověděla o produktech, které jsem zatím měla možnost vyzkoušet.

1) Oční krém Sensibio Eye

Líbí se mi obal, tubička je dle mého názoru praktická. Krém jde snadno vymáčknout. Mám takový dojem, že tenhle oční krém byl úplně prvním produktem od Biodermy, který jsem vyzkoušela. To znamená, že ho používám od letošního května a už mi pomalu dochází. Používám ho každý den večer, takže si myslím, že výdrž dobrá. Ze začátku se mi líbil moc, ale u některých výrobků mi přijde, že po čase změní své vlastnosti nebo že jinak reagují na mou pleť než na začátku. Neříkám, že je špatný, jen mi přijde, že bych už možná potřebovala více vyživující oční péči. Přece jen už je mi 25+ :D Nicméně konzistenci má příjemnou, hezky se roztírá (vklepává), ale u mě se hrozně rychle vstřebává.
2) Tělový krém Atoderm Lait

K tomuto krému toho nemám moc co říct. Je vhodný pro atopiky, což je určitě fajn záležitost. Jinak mi ale přijde jako kterýkoli jiný tělový krém nebo mléko. Už jsem o něm mluvila ve vypotřebovaných produktech. http://liltee87.blogspot.cz/2014/09/vypotrebovane-produkty-depleted-products.html

3) Sprchový gel Atoderm Gel douche

Má strašně špatné uzavírání. Nikdy mi nejde hned otevřít. To je ale jediné negativum. Je hrozně příjemný, voní po květinách (tak nějak mi přijde, že Bioderma ujíždí na květinových vůních, protože i ten tělový krém tak voněl), úžasně pění, což u sprchových gelů velice oceňuji, takže mám pak pocit, že jsem se doopravdy umyla :D

4) Photoderm Aprés-soleil

Měla jsem ho s sebou na dovolené do zásoby (protože už jsem měla nakoupenou opalovací kosmetiku Daylong), ale ani jsem ho nevyužila, takže zatím ho nemůžu nijak posoudit.

V měsíci září byl produktem měsíce čistící gel na akné, takže této akce jsem také nevyužila, protože problémy s akné (naštěstí) už nemám.
Měsíc říjen je ve znamení Sensibio Riche, bohužel ale v mé oblíbené lékárně už ho měli vyprodaný, tak budu doufat, že se ještě na mě někde usměje štěstí, protože bych ho strašně chtěla vyzkoušet.

Celkově bych produkty od Biodermy ohodnotila kladně, protože mi přijde, že se zajímají o osoby s citlivou pokožkou, což je dobře. Osobně jsem ještě byla moc spokojená s micelární vodou Sensibio H2O, kterou jsem si ale koupila mimo tyto akce. O téhle micelární vodě jsem už ale větší recenzi psala. Více zde: http://liltee87.blogspot.cz/2014/06/cistici-micelarni-voda-mixa-vs-bioderma.html?q=bioderma
Myslím, že akce Bioderma for Everyone se Biodermě povedla a každý měsíc se těším, s čím zase přijde.

-----

And here we go with another Wednesday, time flies so fast, and so welcome at my next article.

Sure you´re already noticed that every month there is Bioderma action when one product is given which you can buy in the chosen pharmacies (list of them you can find on facebook page of Bioderma: https://www.facebook.com/BIODERMA?fref=ts) for 99 CZK. Which I find really cool because Bioderma products aren´t completely cheap and this action is a good way to try them first before you buy it for full price. 

I´ve personally noticed this action in May this year and since that time I´m in it. I´d like to tell you something about the products I had a chance to try. 

1) Eye cream Sensibio Eye

I like the package of this product. In my opinion this tube is very practical, the cream can be easily pressed out from it. I have this impression that this product was the very first one from Bioderma I´ve ever tried. It means I´ve been using it since May and it´s starting to finish. I use it every evening so I think that the lasting is good. In the beginning I liked it a lot but it comes to me that at some products they change its qualities after some time or they start to react differently on my skin than in the beginning. I´m not saying it´s a bad eye cream, it just comes to me that I´d maybe need more nourishing eye care. Anyway I´m already 25+ :D However the consistency is pleasant, it can be nicely spread but it´s absorbing very quickly into my skin.

2) Body lotion Atoderm Lait

I don´t have much to say about this lotion. It´s suitable for atopic people which I find great thing. Otherwise it seems to me as whatever body lotion. I´ve already talked about it in the depleted products: http://liltee87.blogspot.cz/2014/09/vypotrebovane-produkty-depleted-products.html

3) Shower gel Atoderm Gel douche

It has so bad closing. I can never open it immediately. But this is the only negative thing. It´s very pleasant, it smells like flowers (sort of it comes to me that Bioderma speeds off the flower smells because also the body lotion smelled like this), it wonderfully froths which I very appreciate at the shower gels. So I have feeling that I´m really washed :D

4) Photoderm Aprés-soleil

I had this on my vacation just for case, because I had already bought the Daylong cosmetics, but I didn´t tried it yet so I can´t consider it.

The product of month in September was cleansing anti-acne gel so I didn´t attend this action because I don´t have any problems with acne FORTUNATELY.
The month of October belongs to Sensibio Riche, but unfortunately it was sold out in my favourite pharmacy so I´ll hope that I´ll be lucky one somewhere else because I would like to try it so badly.

Generally I´d talk in a positive way about Bioderma because it comes to me that they do care about people with sensitive skin which is good. Personally I was also very satisfied with Sensibio H2O micellar water that I bought out of this action. I´ve already written about it. More here:  http://liltee87.blogspot.cz/2014/06/cistici-micelarni-voda-mixa-vs-bioderma.html?q=bioderma I think that action B4U was a good idea of Bioderma and every month I look forward the product of the month.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)