středa 16. července 2014

Rimmel Scandal Eyes Rockin´ Curves - minirecenze / minireview


Hezkou středu!

Dnes jen taková minirecenze. Protože už mi konečně jakžtakž narostly řasy po té, co jsem nějaký čas nosila permanentní… Juchů! :) Tak už si konečně můžu dovolit řasovat i horní řasy a nevypadám jako mimoň :) Šla jsem tedy do drogerie pro novou řasenku, protože stará už vyschla. Samozřejmě v drogerii je, co se týče řasenek, celkem solidní výběr a tak je někdy sázkou do loterie zvolit tu pravou a vhodnou pro Vás.

Mám ráda řasenky od Rimmelu, a tak jsem sáhla po novince od této značky – Scandal Eyes Rockin´ Curves 003 Extreme Black. Jednu Scandal Eyes od Rimmelu jsem už měla, a proto jsem si řekla, že i tahle vypadá fajn. Mám ráda mohutnější kartáčky, přesto, že mé řasy nejsou nic moc, ale pravda je, že mi teď opravdu celkem narostly (asi taky zapracoval ricinový olej, který čas od času na ně nanáším). A je pravda, že je mám teď i pevnější. No ale zpět k řasence :) Tato řasenka má tedy opravdu jumbo kartáček, je větší a nemusí každému vyhovovat. Navíc je zvláštně zahnutý, takže to chce trošku cviku se s ním naučit pracovat. Když jsem tuto řasenku zkusila poprvé, myslela jsem, že ji vyhodím a půjdu si druhý den koupit jinou. Ale dala jsem jí ještě šanci a je pravda, že to opravdu chce trpělivost a pak je opravdu super. Hezky řasy nabarví (nejmenuje se tedy Extreme Black pouze náhodou :)), tím, že má zahnutý kartáček, tak pomáhá řasy natočit. Nevím, jestli je úplně prodlouží, to asi ne, nicméně i ty mé jsou najednou vidět :D A co je ještě důležité, i když dáte více vrstev, není to, jako byste měli řasy z betonu, ale jsou hezky měkké.
Takže, jak jsem ze začátku na ni nadávala a nepřišla mi nic moc, tak teď jsem se s ní už docela sžila a přijde mi fajn. Překvapivě hezky se mi s ní malují i spodní řasy, které mi přijde, že mi opravdu narostly! Až jsem koukala. Takže, ricinový olej můžu doporučit. Jen taková malá kulturní vsuvka :) Už si nevzpomenu, kolik tahle řasenka přesně stála, ale Rimmelky jsou všechny tak v podobném rozmezí, mám ten pocit, takže kolem té stovky, asi 130,- Kč nebo tak něco. Také vydrží celkem dlouho. Co se mi na ní ještě líbí, je, že uzavírání má takové to zaklapnutí, že slyšíte, že je opravdu zavřená a nevyschne Vám.

Hezký zbytek večera,
T.

-----

Nice Wednesday!

Today it´s just a minireview. Because my eyelashes have so-so grown a little bit after I wore permanent eyelashes for some time… Woohoo! :) So I can finally afford to put mascara on my upper lashes and don´t look like an alien :) So I went to the drugstore for a new mascara because the old one has already dried out. There is of course quite solid collection in terms of the mascaras in the drugstore, and so it´s sometimes like a bet into the lottery to choose the right and suitable one for you.

I like mascaras from Rimmel and so I reached for the new one from this brand – Scandal Eyes Rockin´ Curves 003 Extreme Black. I already had one mascara from Rimmel Scandal Eyes and that´s why I thought that also this one looks good. I like bigger brushes, though my eyelashes aren´t much rockin´ but it´s true then that now they became quite bigger (it´s also probably the job of the castor oil which I apply on them from time to time). And it´s also true that I have them stronger now. Well, back to the mascara :) This mascara has a truly jumbo brush, it´s bigger and it may not suit everyone. Moreover it´s strangely shaped, so it takes a bit of practice to learn to work with it. When I first tried this mascara, I thought that I´d throw it away and went to buy another one the next day. But I gave it another chance and I have to say that it really wants patience and then it´s really great. It nicely paints the eyelashes (the shade Extreme Black isn´t just an accident :)). As it has that shaped brush, it helps to curve the eyelashes. I can´t say if it fully extends it, that probably not, however also those mine are suddenly visible :D And what´s then important, that also if you put more layers, it´s not like you have eyelashes from concrete but they´re nicely soft.

So, as in the beginning I complained about it and it didn´t seem so good to me, well now I got used to it and I find it fine. Surprisingly nice you can paint also the bottom lashes with this mascara. And I have to say that the bottom lashes really grew up well! So, I can warmly recommend the castor oil. Just a little cultural insertion :) I can´t remember how much this mascara was, but I get the feeling that these Rimmel mascaras are all in a similar range, about 130 CZK or something like that. It also lasts quite a long time. What I like more about it is that it has a closure on click so you can hear that it´s really closed and that it won´t dry out.

Have a nice rest of the evening,
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)