sobota 19. července 2014

Ebay shopping


Přeji Vám krásnou červencovou sobotu!

Dnes na téma: ebay. Ano, už i já jsem propadla tomuto způsobu nakupování. Zatím tedy jen trošku. Je pravda, že internetovému shoppingu jsem propadla už celkem dávno a pravidelně nakupuji na různých e-shopech. Dalo by se říci, že jsem tak trošku závislačka. Klasické nakupování a chození po obchodech mě moc nebaví. Na to musím mít vyloženě náladu, ale na internetu bych si pořád něco vybírala a kupovala :D

Už to bude nějaká doba, co jsem se zaregistrovala na ebay, ale na začátku jsem spíš jen tak okukovala a rozhlížela jsem se :) Paypal jsem zřízený neměla, takže mi vlastně ani nic jiného nezbývalo a musím se přiznat, že jsem z toho měla tak trošku strach. Nakonec jsem si ale paypal taky zřídila a musím říct, že je to pohodlné, rychlé a snad i bezpečné, jak slibují. Nemusíte druhé straně sdělovat žádné údaje o svém účtu. Založení není nic složitého. Myslím, že ho jde založit i na nějakých českých stránkách, pokud neovládáte angličtinu, ale to jsem nezkoušela a založila jsem si ho přes ebay.

No ale teď už k samotnému nákupu přes ebay. Měla jsem celkem jasnou představu o tom, co chci. Plavky. Na ebay samozřejmě musíte počítat s tím, že Vám objednaná věc nepřijde za týden. Takže pokud chcete plavky na dovolenou, na kterou letíte příští týden, asi se budete muset spokojit s plavkami z loňska :) Chystám se na dovolenou až kolem září, takže mě tohle netrápilo. I tak jsem si je objednala 15. června s tím, že předpokládaná doba doručení byla u jedné objednávky mezi 30.6. – 23.7 a u druhé 2.7. – 23.7. Každý prodejce uvádí dobu doručení jinak, ale berte to spíš orientačně.

Já jsem tedy objednala plavky od dvou různých prodejců, ve stylu Victoria´s Secret, kterých na ebayi uvidíte opravdu mnoho, abych porovnala jejich kvalitu. Plavky jsem objednala 15. června a ve stejný den je i zaplatila přes paypal. Je to všechno opravdu velice rychlé. Hned ten den mi přišlo potvrzení objednávky od obou prodejců (samozřejmě jsem vybrala ty prodejce, kteří mají dobré hodnocení :)). A u jedné objednávky mi další den přišel e-mail, že zásilka byla naloděna, o den později byla i druhá objednávka naloděna, což jsem byla překvapená. Pak jsem zkoušela různě googlit, jak dlouho putuje loď z Číny, než se objednávka dostane na českou poštu. Ale nevygooglila jsem nic :D Tenhle týden jsem už měla ve schránce výzvu k vyzvednutí obou zásilek. Tak se pravděpodobně sešly na jedné lodi :)

Co se týče plavek samotných, já jsem z nich nadšená. Samozřejmě netuším, jak přežijí dovádění v mořské vodě a zda přežijí víc než jednu sezonu. Jedny plavky stály 10 dolarů a další dvoje kolem 13 dolarů. I kdybych si je měla vzít jednou k moři… Za ty ceny jsou fajn :) Doprava byla zdarma, což je výhoda u asijských prodejců, že u většiny je doprava free, proto dávám přednost nákupu na ebay.com před ebay.co.uk. Paradoxně musím říct, že ty za 10 dolarů mi přijdou kvalitněji zpracované. A skutečně je pravda to, na co jsem byla zvědavá, jestli budou mít na sobě štítek Victoria´s Secret, a opravdu ho tam mají. Je nad slunce jasné, že pravé Viktorky to nejsou. Materiál mi ale zas tak hrozný nepřijde. Já jsem to fakt čekala úplně katastrofické, ale příjemně mě překvapily. Velikostně také sedí. Prodejci uvádí velikostní tabulky, které odpovídají, pokud se přeměříte, takže v tom bych problém neviděla. Jen u jedněch by kalhotky mohly být o kapánek větší, protože takhle zakrývají opravdu jen to, co nejnutněji mají :D Ale jinak jsou super a těším se, až je poprvé obléknu. Je tedy pravda, že nebudou asi úplně nejkvalitněji ušité. Ty mé nejsou push-up, ale mají jen takové vycpávky, které se dají vyndat. Vzhledem k tomu, že dvoje z plavek mají bílé vršky těchto plavek, tak ty vycpávky jsou tak nešikovně vypracovány, že jsou vidět a nevypadá to moc dobře. Ale asi to ani nebudu řešit, protože je stejně vyndám :) Co se mi ale hrozně líbí, jsou spony uprostřed. Tak doufám, že vydrží co nejdéle a nezačnou vypadávat kamínky při prvním stykem s vodou :D
Takže pokud můžu říct sama za sebe, tak nákup na ebay můžu doporučit. Sice to byl zatím můj první nákup, ale jsem spokojená. Dodání bylo poměrně rychlé, ale pokud chcete něco opravdu rychle, tak to je asi lepší objednat z toho britského. Pokud Vám stačí do měsíce, jste v pohodě i s asijskými prodejci :)

Hezký víkend,
T.

-----

I wish you a wonderful July´s Saturday!

Today on topic: ebay. Yes, I´ve also become addicted to this way of shopping. For now, just a little. It´s true that I became addicted to the e-shopping quite long time ago and I make regular shopping on various e-shops. I can say I'm a bit junkie. I´m getting tired of classical shopping walking around the shops. I have to have mood for it, but on the internet I would always choose and buy something :D

It's been some time since I registered on ebay, but at the beginning I was rather peeping and looking around :) I didn´t have paypal, so I couldn´t do anything else and I have to admit that I was a little afraid of that. Finally, I have also set the paypal up and I have to say that it´s very comfortable, fast and I hope also safe, as they promise. You don´t need to give out any information about your account to the other side. The founding isn´t anything difficult. I think you can found it also on some Czech site if you don´t understand English well, but I didn´t try it and I founded it over ebay.

Well, now to the purchase itself through ebay. I had a quite good idea of what I want. Swimwear. On ebay, of course, you have to count that the ordered thing won´t come in a week. So if you want a swimwear on your holiday, where you fly the next week, you'll probably have to settle with swimsuit from last year :) I'm going to go on vacation around September, so this thing didn´t bother me. Even so, I ordered them on June 15, with the estimated time of delivery between 30th June - 23th July and the second order was 2nd July. - 23th July, too. Each seller states various delivery time, but I recommend to take it rather orientationally.

I therefore ordered swimsuits from two different sellers, in the style of Victoria's Secret swimsuit, which you can see many on ebay. I ordered them from two different sellers to compare their quality. I made an order on June 15th and the same day I paid it via paypal. It's all very very fast. Right that very day I received an order confirmation from both sellers (of course I chose those sellers who had good ratings :)). At one order I next day got an e-mail that the items was shipped and a day later the second order was shipped, too, which I was surprised. Then I tried to google, how long the ship travels from China before the order reaches the Czech post office. But I didn´t google anything :D This week I've had the call to pick up both of postal items in the mailbox. So they probably met on the same ship :)

As for the swimsuits themselves, I'm excited about them. Of course I don´t know how they survive frolicking in the sea and if it survives more than one season. One pair of swimsuit cost $ 10 and the other two about 13 dollars. But even if I had to take it once to the sea... For those prices they´re good :) The shipping was free, which is an advantage for Asian sellers that at most of them it´s free shipping, so I prefer purchase on ebay.com before ebay.co.uk. Ironically, I have to say that the swimsuit with price of $ 10 I find better quality processed. And indeed it´s true what I was curious about if they´ll have the label of Victoria's Secret, and they really have it on. It's clear that it's not genuine Victoria´s Secret. However the material doesn´t seem so bad to me. I really expected as a complete disaster, but I was pleasantly surprised. Its size also fits. The sellers state the size tables which match if you measure yourself up, so I wouldn´t see a problem with that. But with the one of them the pants could be a bit bigger because this way it only covers what´s necessary :D But otherwise they´re great and I look forward to wear it for the first time. It´s then true that they probably won´t be completely the best quality tailored. They aren´t push-up style, but they have only the pads that can be removed. Since two of swimsuits have white tops, so the pads are so badly shaped that they can be seen and it doesn´t look so good. But I won´t probably even deal with it, because I´ll remove it as well :) What I like a lot, it´s the clips in the middle. So I hope it´ll last as long as possible and won´t start to fall out in the first touch with the water :D

So if I can speak for myself, I can recommend purchase on ebay. Although it was so far my first purchase, but I'm satisfied with it. The delivery was relatively fast, but if you want something really quickly, so it´s probably better to order it from the British ebay. If you´re ok with a month, you're fine with the Asian sellers :) 

Have a nice weekend,
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)