středa 26. března 2014

Vypotřebované produkty / Depleted products

Hezkou středu přeji!

Dnes se koukneme na vypotřebované produkty, které se mi nashromáždily a o kterých bych ráda napsala malou recenzi a zhodnocení, jak se mi líbily.

Vyživující krém 24h nutritive végétal Yves Rocher, 50 ml

Tento krém jsem dostala jako dárek za nákup zboží na www.yves-rocher.cz. Koukala jsem, že na stránkách YR je teď jeho cena 340,- Kč, za kterou bych si ho asi pravděpodobně nekoupila. Ale po jeho vyzkoušení musím říct, že jsem s tímto krémem byla spokojena. Po nákupu si můžete vybrat, který dárek ke svému nákupu byste si přáli. A já jsem zvolila právě tento krém, protože stále nemůžu přijít na ten, který by mi úplně stoprocentně vyhovoval, a tak stále zkouším. Tenhle od YR mě mile překvapil. Má příjemnou vůni a konzistenci, není ani hutný, ani příliš lehký, je to tak něco mezi. Jak slibuje, tak nezanechává na pleti takový ten mastný film. Je vhodný pro suchou až velmi suchou pleť a řekla bych, že i pro citlivou (kterou já mám), takže mi vyhovoval. Je hezky hydratační a vydržel mi celkem dlouho. Takže pokud bych měla možnost vzít si ho znovu, tak bych to udělala.


Výživné tělové mléko do sprchy Nivea, 400 ml

Taky jsem musela propadnout mánii tělových mlék do sprchy a sáhla jsem po Nivee, přesto, že tuhle značku kosmetiky normálně moc ráda nemám. Abych tak řekla, tak mi spíš vadí taková ta typická "niveovská" vůně, kterou má klasický krém od Nivey v plechové dózičce. Nicméně jsem si tohle mléko koupila a předčilo má očekávání a byla jsem s ním spokojená. Vůni nemá tolik niveovskou :) a skutečně, když vylezete z koupelny, tak cítíte, jako byste se namazali krémem. Kůže je hebká, vláčná a příjemná na dotyk. Tohle mléko je určeno pro suchou pleť, a jeho efekt tomu také odpovídá. Je tedy třeba počítat s tím, že Vám to ve vaně bude trošku klouzat, tak buďte opatrní.


Micelární voda L´Oréal Skin Perfection 3in1 Purifying Micellar Solution, 200 ml

O této micelární vodě jsem už tady jednou psala a teď po tom, co jsem ji zdárně vypotřebovala, můžu jen zopakovat a potvrdit to, co jsem psala dříve. Byla to první micelární voda, kterou jsem vyzkoušela po odličovacích mlécích, která jsem do té doby používala. Řekla bych, že je máloco, s čím by značka L´Oréal šlápla vedle, a tak tomu je i s touto micelárkou. Rozhodně mohu doporučit. Nevysušuje, je vhodná pro citlivou pokožku, můžete s ní odličovat jak obličej, tak i oči a nedráždí je to. A to ani ty mé, a to je mám hodně citlivé. Nezpozorovala jsem ani zarudnutí obličeje, což jsem mívala dříve po odlíčení. Hezky pleť oživí, osvěží a přijde mi, že i trošku projasní.


Make-up Maybelline Affinitone Mineral, odstín 21 Nude

Předně se omlouvám za zamatlané víčko :D Tenhle make-up jsem dostala jako dárek od mojí tety, což jsem byla docela překvapená, protože make-up je zrovna věc, kterou je lépe, když si koupíte samy, protože znáte svůj odstín pleti a který make-up Vám sedí a který ne. Nicméně teta se trefila, jak odstínem, tak make-upem samotným. Vydržel mi poměrně dlouho, na to, že se maluji denně (někdy o víkendu ne, ale někdy se mi taky stane, že se maluji dvakrát za den, když jdu večer někam ven). Jedná se o tekutý minerální make-up. Jako make-up mi přijde fajn, hezky kryje, řekla bych, že schopnost krytí bude střední. Na to, že tento odstín je Nude, tak je ještě trošičku tmavší, takže určitě nebude pro světlé typy, ale protože jsem chodila do solárka, tak mi to, že je tmavší, nevadilo. Docela se i pleti přizpůsobí, občas tedy může dělat mapy (možná taky proto, že mám suchou pleť) a přijde mi, že mou pleť trošku vysušoval, ale až po delším používání. Vlastně skoro až ke konci. Takže jsem si teď už koupila jiný make-up, více hydratační. Takže pokud máte suchou pleť, jako já, asi Vám tento příliš vyhovovat nebude. Jinak ale proti němu nic nemám a byl fajn.


Balea tělové máslo s kakaem, 200 ml

Toto tělové máslo jsem si pořídila na základě doporučení Péti (z Lovely Hair), a musím s Péťou souhlasit. Tohle máslo je super. Nedá se asi říct, že by přímo hydratovalo, že by to byl hydratační produkt, protože to se asi o másle říct nedá, ale když ho nanesete, tak ještě druhý den cítíte, že je pokožka hezky vyživená. Navíc má krásnou vůni, pokud máte rádi kakao a čokoládu, tak je to vůně opravdu opojná :) Hlavně pro zimní období, kdy je kůže sušší, je tohle máslo skvělý. Takže taky můžu doporučit.


-----

I wish you a nice Wednesday!

Today we´ll look at the depleted products that I´ve accumulated and about what I´d like to write a small review and evaluation, how I liked them.

24h Comfort Nourishing Cream Yves Rocher, 50 ml

I got this cream as a gift for the purchase of goods on www.yves-rocher.cz. I looked on these website that now the price is 340 CZK, for which I´d probably not buy it. But after the testing it I have to say I was satisfied with this cream. After purchase you can choose what kind of gift you would like. And I chose this cream because I still can´t figure out the cream that would be absolutely convenient for me, and so I´m still testing. This cream from YR has pleasantly surprised me. It has a nice smell and constistency, it´s neither thick nor too light, it´s something in between. As it promises, it doesn´t leave such greasy effect. It´s suitable for dry to very dry skin and I´d say also for sensitive (which I have), so it suited me. It´s nicely moisturizing and it persisted quite a long time. So if I had a chance to take it again, I´d do it.

Nourishing body lotion in the shower Nivea, 400 ml

I also had to become addicted to mania of body lotions in the shower and I reached for the one from Nivea, although usually I don´t like this brand of cosmetics. So to speak, what bothers me on it it´s that typical „Nivea´s“ scent that the classic cream from the Nivea in blue metallic tin has. However I bought this body lotion and it exceeded my expectations and I was satisfied with it. It doesn´t have so Nivea´s scent :) and really, when you come out of the bathroom, so you feel like you´ve been smeared with some cream. The skin is smooth, soft and pleasant to the touch. This lotion is meant for dry skin and its effect also matches with that. It´s therefore need to be expected that you´ll slip little bit in the basin or enclosure, so be careful.

L´Oréal Skin Perfection 3in1 Purifying Micellar Solution, 200 ml

I´ve already written once about this micellar solution here and now after I had successfully used it up, I can only repeat and confirm what I wrote earlier. It was the first micellar lotion I tried after make-up removal lotions, which I was previously using. I´d say that hardly anything exists with what brand L´Oréal would step wrong and so it´s with this micellar lotion. I definitely recommend it. It doesn´t dry out the skin, it´s suitable for sensitive skin. You can cleanse both whole face and eyes and it doesn´t tease them. And nor even those mine, and that I have them very sensitive. I also haven´t noticed the reddening of my face, which I used to have before after the cleansing. This solution nicely revives the skin, refreshes it and it seems to me that it a little bit clarifies it. 

Make-up Maybelline Affinitone Mineral, tone 21 Nude

First of all I apologize for the dirty cover of make-up :D I received this make-up from my auntie. I was quite surprised for that gift because I think make-up is just thing better to buy on your own, because you know your skin tone and which make-up fits you and which doesn´t. However my auntie guessed this right, that is with tone and with make-up itself. It lasted relatively a long time, due to fact that I use make-up every day (sometimes at weekends not, but sometimes it happens I make myself up twice a day, when I go out in the evening). It´s a liquid mineral make-up. I find this make-up fine, it nicely covers up, I would say that the covering ability will be medium. For that this tone is called Nude, it´s a little bit darker, so it won´t definitely be for light types of you, but because I went to the solarium, I didn´t mind it´s darker. I think it can quite adapt to skin tone. But sometimes it may make maps (maybe also because of my dry skin) and it seemed to me that it a little bit dry out my skin, but it was after the longer using. Actually almost in the end. So now I´ve bought another make up, the more moisturizing. So if you have dry skin, like I have, you´ll not probably be satisfied with this make-up. But in other respects I have nothing against it and it was fine.

Balea body butter with cocoa, 200 ml

This body butter I bought on the recommendation of Petra (from Lovely Hair) and I have to agree with her about this butter. This butter is just awesome. I can´t say it hydrates and probably not that it´s moisturizing product, because it can´t be said about the butter. But when you apply it in the evening, next day you feel that your skin is well nourished. Moreover it has a lovely smell, if you like cocoa and chocolate, then this smell is really intoxicant :) Especially for winter season, when the skin is drier, this butter is great. So I can also recommend for buy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, tzn. objeví se až po schválení autorky blogu. Děkuji :)